FreeCinema

Follow us
03.024:17

Super Bowl Movie Trailers 2014.


Ολόκληρη η Αμερική, εδώ και μερικές ώρες, δεν τόλμησε να κουνηθεί από το σπίτι για να παρακολουθήσει το μεγάλο παιχνίδι του πρωταθλήματος στο football. Παραδοσιακά, η βραδιά του Super Bowl αποτελεί για τα χολιγουντιανά studios και την καλύτερη πασαρέλα των ανοιξιάτικων και καλοκαιρινών blockbusters της χρονιάς. Με ένα μικρό… spoiler φέτος!

Πώς μπορείς να κάνεις τους φιλάθλους να τσιρίζουν από ενθουσιασμό ακόμη και την ώρα των… διαφημίσεων, κατά τη διάρκεια του σημαντικότερου αγώνα της χρονιάς για το αμερικάνικο football (που οι φανατικοί των sports μπόρεσαν να παρακολουθήσουν ζωντανά και στην Ελλάδα μέσα από το FOX); Βάζε στα breaks ολοκαίνουργια spots από τα πιο καραμπινάτα blockbusters των επόμενων μηνών! Εδώ, κάθε 30 δευτερόλεπτα σημαίνουν, κατά μέσον όρο, 4.000.000 δολάρια! Κι αν κερδίσεις αυτό το «παιχνίδι» των εντυπώσεων, τότε, το box-office θα σε ανταμείψει ακόμη περισσότερο…

Ανάμεσα στην πληθώρα των TV spots που έκαναν το ντεμπούτο τους κατά τη διάρκεια της νύχτας στις ΗΠΑ, λοιπόν, κάμποσες big budget παραγωγές αψήφησαν το κόστος του τηλεοπτικού χρόνου και έπεσαν με τα μούτρα στο επιθετικό promotion: το sequel του «Transformers: Age of Extinction» παρουσίασε τη χορταστική πρεμιέρα τού teaser του, το «The Amazing Spider-Man 2» έπαιξε σπαστά με δύο σποτάκια, το «Need for Speed» προσπάθησε να καλύψει το κενό των γκαζιών που άφησε πίσω του ο μακαρίτης Πολ Γουόκερ, το «Muppets Most Wanted» έσπασε πλάκα με την παγκόσμια απήχηση που έχει το franchise, τo «Captain America: The Winter Soldier» έριξε στη μάχη ένα μεγάλο promo και τα «Pompeii» και «Noah» έχωσαν τσαμπουκά με εφέ καταστροφών. Κατευθύνσου προς τη video gallery (πάνω δεξιά) και πάτα play για τα πιο ακριβά τηλεοπτικά δευτερόλεπτα της χρονιάς, λοιπόν!

Το μοναδικό spoiler στο όλο τζέρτζελο στάθηκε το ίδιο το… προμοτάρισμα των promos που προβλήθηκαν απόψε, με πολλά από αυτά να αποκαλύπτουν μέρες πριν teasers μικρότερης διάρκειας στο διαδίκτυο και να μειώνουν το anticipation για… μερικά δευτερόλεπτα παραπάνω.

Η ετυμηγορία; Νικητής των εντυπώσεων μάλλον ήταν το «The Amazing Spider-Man 2», με ένα extended sizzle promo που κυκλοφόρησε στο διαδίκτυο, συγκεντρώνοντας κάτι παραπάνω από το υλικό των Super Bowl spots, φτάνοντας την επική διάρκεια των 3 ½ λεπτών!