FreeCinema

Follow us

Η ΟΡΓΗ ΤΩΝ ΤΙΤΑΝΩΝ (2012)

(WRATH OF THE TITANS)

  • ΕΙΔΟΣ: Περιπέτεια Φαντασίας
  • ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ: Τζόναθαν Λίμπεσμαν
  • ΚΑΣΤ: Σαμ Γουέρθινγκτον, Ρόζαμουντ Πάικ, Λίαμ Νίσον, Ρέιφ Φάινς, Μπιλ Νάι, Ντάνι Χιούστον
  • ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 99’
  • ΔΙΑΝΟΜΗ: VILLAGE FILMS

Δέκα έτη έχουν περάσει από το θρίαμβό του εναντίον του Κράκεν και ο ημίθεος Περσέας ζει σαν απλός ψαράς και χήρος πατέρας του μονάκριβου γιου του, Ήλιου. Μέχρι που ο πατέρας του, Δίας, παγιδεύεται στα Τάρταρα μετά από συνομωσία του Άδη προς ελευθέρωση του Κρόνου.

Η ελληνική μυθολογία γίνεται για μία ακόμη φορά άνω κάτω σ’ ένα χολιγουντιανό – οι Θεοί να το κάνουν – υπερθέαμα, όπου η Ανδρομέδα είναι Βασίλισσα ολόκληρης της Ελλάδας και ατρόμητη στρατηλάτης, ο Περσέας έχει αποκτήσει γιο από την Ιώ, ανακαλύπτει το Λαβύρινθο του Μινώταυρου (κατασκευασμένο από τον Ήφαιστο και όχι το Δαίδαλο) στα Τάρταρα και ξεκινά… ουρανοκατέβατο ειδύλλιο με την Ανδρομέδα, δευτερόλεπτα πριν πέσουν οι τίτλοι τέλους!

Όλα αυτά θα ήταν κάπως διασκεδαστικά αν το θέαμα αποζημίωνε, αποσπώντας την προσοχή από την πονηρή ανοησία – αρπαχτή του όλου εγχειρήματος. Πονηρή, γιατί πουλά ένα παντελώς αχρείαστο 3D, ώστε να τσεπώσει τα επιπλέον ευρώ που στοιχίζει το εισιτήριο των αντίστοιχων προβολών. Ανοησία, γιατί αυτή η «Οργή» αφήνει ενοχλητικά την εντύπωση μπάσταρδου γόνου των δύο τελευταίων κεφαλαίων του «Άρχοντα των Δαχτυλιδιών». Και αρπαχτή, γιατί ούτε στιγμή δεν καταφέρνει να κρύψει την καταχρηστική ύπαρξή του ως sequel.

«Μοναδικός στόχος του είναι οι εισπράξεις στα ταμεία»: αυτή είναι η πιο ταιριαστή απάντηση στα τρία ερωτήματα που καταφέρνει να θέσει. Χωρίς φόβο, πάθος ή κόπο. Γιατί έχει στείλει την Ιώ στα θυμαράκια; (Επειδή η Τζέμα Άθερτον, που την υποδυόταν, ήταν απασχολημένη με άλλη ταινία!) Γιατί η Ανδρομέδα από καστανή πρασινομάτα στην «Τιτανομαχία» είναι εδώ ξανθιά, γαλανομάτα; (Επειδή η Αλέξα Νταβάλος, του προηγούμενου φιλμ, δήλωσε μη διαθέσιμη κι αντικαταστάθηκε άρον άρον από την τραγικά παραγνωρισμένη στην απέναντι όχθη του Ατλαντικού, Πάικ.) Πώς ηθοποιοί του βεληνεκούς του Νίσον, του Φάινς, του Νάι (στον… comic relief ρόλο του Ήφαιστου) ή του (πάλαι ποτέ;) πολλά υποσχόμενου Γουέρθινγκτον μπορούν να ερμηνεύουν σοβαρά τους κούφιους, αψυχολόγητους ήρωές τους, χωρίς να ξεσπούν σε νευρικά γέλια; (Επειδή… η επιστήμη σηκώνει τα χέρια ψηλά.)

ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ;

Αν ο διαρκώς εν κινήσει λαβύρινθος στα Τάρταρα προλάβει, λίγο πριν από τον επίλογο, να σου κινήσει το ενδιαφέρον, στήσεις παιχνίδι «βρες τις διαφορές με την ελληνική μυθολογία» και δεν πλήρωσες για την – ακριβότερη – 3D προβολή, ίσως το διασκεδάσεις.


MORE REVIEWS

BLOW-UP

Mod φωτογράφος μόδας κυκλοφορεί αμέριμνος σε λονδρέζικο πάρκο και τραβά ό,τι του αποσπά την προσοχή. Ανάμεσα στις εικόνες που θα εμφανίσει αργότερα, θα εντοπίσει ένα χέρι μ’ ένα πιστόλι που σημαδεύει δυο εραστές και θα πιστέψει εμμονικά πως υπήρξε μάρτυρας φόνου.

Η ΧΑΜΕΝΗ ΚΟΡΗ

Αγγλίδα μόνη, σε διακοπές στις Σπέτσες, παρατηρεί φασαριόζικη οικογένεια λουόμενων και, συνειρμικά, ο νους της «σκαλίζει» διαρκώς τραύματα του δικού της νεανικού παρελθόντος, λάθη μητρότητας κι επιλογές μιας ζωής που… έχασε.

ΟΥΠΣ 2! Ο ΝΩΕ ΞΑΝΑ ΕΦΥΓΕ...

Οι περιπέτειες του Φίνι και της Λία συνεχίζονται, αυτή τη φορά εκτός κιβωτού, όταν μετά από ένα απρόσμενο συμβάν καταλήγουν στον ωκεανό. Τώρα θα πρέπει να βάλουν τα δυνατά τους προκειμένου να επανενωθούν με την οικογένειά τους πριν να είναι αργά!

ΤΑ ΤΡΙΑ ΠΑΤΩΜΑΤΑ

Τρεις οικογένειες, οι οποίες διαμένουν σε τριώροφο κτήριο στα προάστια της Ρώμης, αντιμετωπίζουν σωρεία προβλημάτων στις εσωτερικές σχέσεις τους, που δεν λένε να λυθούν όσα χρόνια κι αν περάσουν.

ΜΑΪΣΑΜΠΕΛ

Χήρα δολοφονημένου Βάσκου πολιτικού λαμβάνει επιστολή από τον φυλακισμένο, πλέον, εκτελεστή του συζύγου της, ο οποίος εκφράζει την επιθυμία να τη συναντήσει. Τα έντεκα χρόνια που έχουν μεσολαβήσει, άραγε, μπορούν να έχουν γιατρέψει τις πληγές;

MR KLEIN

MR KLEIN

Release the Kraken! Γιούρια! Those were the days, φίλε. Να’ χεις πατέρα το Δία και να παίζεις σφαλιάρες με τον Άδη στα Κάτω Τάρταρα γωνία. Σανδάλι, 3D κι εφεδιά. Ένα τέτοιο με τον Εμφύλιο δε μπορεί να κάνεις ένας δικός μας, πια;