FreeCinema

Follow us

W.E. (2011)

  • ΕΙΔΟΣ: Αισθηματικό
  • ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ: Μαντόνα
  • ΚΑΣΤ: Άμπι Κόρνις, Άντρεα Ράιζμποροου, Τζέιμς Ντ’ Άρσι, Όσκαρ Άϊζαακ
  • ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 119’
  • ΔΙΑΝΟΜΗ: VILLAGE FILMS

Στο Μεσοπόλεμο, μία νυμφευμένη Αμερικάνα σέρνει από τη μύτη και σε σκάνδαλο το διάδοχο του Θρόνου της Αλβιώνας. Στο σήμερα, τη «νιώθει» παντρεμένη με αρκετούς γαμομπελάδες, που φλερτάρεται από Ρώσο ιπποτικό σεκιουριτά δημοπρασίας αντικειμένων της ρετρό τσούλας του Μπάκιγχαμ.

Το τέχνασμα «βίοι παράλληλοι»… παθαίνει «προβολή» τρόικας (η λεγάμενη του Εδουάρδου της Αγγλίας Γουόλις Σίμσον, ένα επινοημένο άσημο alter ego και η ίδια η, θα’ θελε δημιουργός στη σελιλόζη, εμπνεύστρια του όλου) στο νέο και χειρότερο πίσω από την κάμερα «Express Yourself» της Μαντόνα, με ένα παλιού – νέου ρομάντζου διττό μπούστο καθρεφτίσματος στις δέλτους του κους κους της ιστορίας της μοναρχίας στη Βρετανία, σπουδή στη γυναικεία και τη VIP αυτοδιάθεση, τη φρούδα τρυφηλή αριστοκρατία και το τίμημα που έχει η γαλαζοαίματη – ή μη – girl power ή όχι ευτυχία.

Στα «τότε – τώρα, αυτή – η άλλη» εναλλάξ επεισοδιάκια εστεμμένη όλη η σινεγραμματική και το συντακτικό ντροπιάζουν την αφήγηση – θυρεό, το ψυχολογικό ανακλαστικό λανθάνον ως μοχλός δραματουργίας είναι εντελώς ημίαιμος πρίγκηψ, ο Ντ’ Άρσι πληρώνει για το φύλο και την τάξη της περσόνας του εκπίπτοντας γενναία στο μοντάζ, και αρκετά χούγια με υφάκια (όπως η αντίστιξη του «Pretty Vacant» των Sex Pistols μ’ ένα τσάρλεστον!) φοράνε πολύ ανόητα την τιάρα. Δίκαια η προσοχή τύπου Κέιτ Μίντλετον που ελκύει η Ράιζμποροου, cherchez la femme (τη μεγαλειότατη σταρ, ντε) πίσω από τις δύο ηρωίδες, αλλά… we, είμαστε εχθροί των εδώ Ουίνδσορ. Ούτε αν βλέπεις «Βασιλιάδες»…

ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ;

«God Save the Queen (of pop)» είναι το μότο σου; Ό,τι και να πούμε, θα το δεις. Αν τα’ σκασες για το «MDNA» και σου βγήκε μούφα, μη στ’ αρπάξει το «Material Girl» και από δω. Ο Γκάι Ρίτσι γελάει σε μία γωνία…


MORE REVIEWS

ΜΗΝ ΑΝΟΙΓΕΙΣ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ

Άνδρας που ζει μοναχικά σε ορεινή περιοχή, ανοίγει την πόρτα του σπιτιού του σε άγνωστη κοπέλα που, εν εξάλλω καταστάσει, του ζητά βοήθεια μέσα στη νύχτα, επικαλούμενη επίθεση πλάσματος (;) αγνώστου ταυτότητας και στοιχείων προς την ερευνητική ομάδα βιολόγων στην οποία ανήκει και είχε κατασκηνώσει στο παρακείμενο δάσος.

Ο ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ ΗΡΩΑΣ

Γερμανική πολυεθνική που επιθυμεί ν’ ανοίξει supermarket σε χωριό της Σλοβενίας στέλνει επιτόπου εκπρόσωπό της για αυτοψία. Εκείνη, όμως, πέφτει πάνω σε κάτι φευγάτους τύπους που για hobby τους έχουν… την αναπαράσταση μαχών του Δευτέρου Παγκοσμίου Πολέμου και ούτε ζωγραφιστούς δεν θέλουν να βλέπουν τους Γερμανούς!

ΟΙ ΑΝΤΙΠΑΛΟΙ

Ο Αρτ και ο Πάτρικ καψουρεύονται την Τάσι. Και οι τρεις τους παίζουν tennis επαγγελματικά. Και θέλουν να κερδίζουν. Αλλά στο… κρεβάτι τρίτος δε χωρεί.

ΧΩΡΙΣ ΟΞΥΓΟΝΟ

Στο Μπρούκλιν του 2039, με τη ζωή να έχει σχεδόν εξαφανιστεί εξαιτίας της απώλειας οξυγόνου, μια οικογένεια επιστημόνων έχει βρει τη βιώσιμη λύση να αναπνέει… εντός της οικίας της, για να γίνει στόχος απρόσκλητων επισκεπτών που ή ζητούν τη βοήθειά της για ν’ αναπαράγουν τον τεχνολογικό εξοπλισμό της ή επιδιώκουν να πάρουν τη θέση της.

ΑΜΠΙΓΚΕΪΛ

Ασύνδετη ομάδα παρανόμων απάγει ανήλικη μπαλαρίνα, με τη φήμη ότι πρόκειται για την κόρη ζάμπλουτου ο οποίος θα δώσει ασυζητητί το τεράστιο ποσό των λύτρων που θα του ζητηθεί. Η μικρή Άμπιγκεϊλ, όμως, δεν είναι ένα κοινό, απροστάτευτο κοριτσάκι…

MR KLEIN

MR KLEIN

Οι συνέπειες της «πειρατείας» ποτέ δεν ήταν πιο τρομακτικές: η γριά την έχει δει σκηνοθέτης! Ξανά! Έβγαλε δίσκο; Τρέξε! Αγόρασε από πέντε αντίτυπα. Μη σου πω και μια ντουζίνα…