FreeCinema

Follow us

Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΤΟΥ ΠΕΜΠΤΟΥ (2011)

(LA FEMME DU VEME)

  • ΕΙΔΟΣ: Μυστηρίου
  • ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ: Πάβελ Παβλικόφσκι
  • ΚΑΣΤ: Ίθαν Χοκ, Κριστίν Σκοτ Τόμας, Γιοάνα Κούλιγκ
  • ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 85'
  • ΔΙΑΝΟΜΗ: VIDEORAMA

Χωρισμένος Αμερικανός καθηγητής – συγγραφέας φτάνει στο Παρίσι για να βρεθεί κοντά στην κόρη του που ζει με τη μητέρα της. Πέφτει θύμα κλοπής και αναγκάζεται να μείνει σε παρακμιακό πανδοχείο. Η γνωριμία του με μια μυστηριώδη γυναίκα θα φέρει ερωτικό πάθος στη ζωή του, αλλά και περισσότερα ερωτήματα.

Είναι περισσότερο από εμφανείς οι επιρροές του Ρομάν Πολάνσκι στην ταινία που σκηνοθέτησε ο Παβλικόφσκι, χωρίς ίχνος από την πραγματικά μυστηριώδη ατμόσφαιρα και το ονειρικό κλίμα που είχε το «Καλοκαίρι του Έρωτά μου» ή το ρεαλισμό του «Last Resort». H «Γυναίκα του Πέμπτου», που βασίζεται στο μυθιστόρημα του Ντάγκλας Κένεντι, προσπαθεί να ισορροπήσει ανάμεσα στο μυστήριο και τον ερωτισμό, εξαιρετικά ανεπαρκώς και στα δύο. Ο Παβλικόφσκι πετάει τον ήρωά του στο Παρίσι, αφήνοντας να αιωρείται γύρω του πλήθος ερωτημάτων: Τα ασφαλιστικά μέτρα που ζήτησε η γυναίκα του οφείλονται στο βίαιο χαρακτήρα του; Πώς έχασε τη δουλειά του στην Αμερική; Πόσο αληθινά ή αποκυήματα της φαντασίας του είναι όλα όσα ζει, ακόμη και οι άνθρωποι που γνωρίζει;

Ο Ίθαν Χοκ παίζει (στα γαλλικά) με μια μόνιμη έκφραση απορίας που θα ήταν ταιριαστή με τον χαρακτήρα του, αν η ταινία οδηγούσε κάπου. Κάνει ένα λίγο αταίριαστο ζευγάρι με την Κριστίν Σκοτ Τόμας, η οποία βρίσκει ευκαιρία να δείξει ξανά τα άψογα γαλλικά της, όμως, το σενάριο δεν της αφήνει τη δυνατότητα να κάνει πολλά περισσότερα από το να περιφέρεται κομψή και επιθυμητή. Στα μόλις 85 λεπτά της διάρκειάς της, η ταινία του Παβλικόφσκι δείχνει μακρόσυρτη, επαναλαμβανόμενη και με απογοητευτικές απαντήσεις στα ερωτήματα που ανοίγει για τους ήρωές της.

ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ;

Πολανσκικό κλίμα, αλλά σε ξεθυμασμένη, υποτονική και φλου αρτιστίκ βερσιόν, με τους δύο δημοφιλείς πρωταγωνιστές να ερωτοτροπούν… στα γαλλικά. Πάμε γι’ άλλα πατώματα, καλύτερα.


MORE REVIEWS

JURASSIC WORLD: ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ

Στο πέρασμα των χρόνων οι δεινόσαυροι έχουν αρχίσει να εξαφανίζονται από τα περισσότερα μέρη του πλανήτη, καθώς οι περιβαλλοντολογικές συνθήκες του σήμερα δεν ευνοούν την ύπαρξή τους. Εξαίρεση αποτελεί ο Ισημερινός, όπου σε συνθήκες απόλυτης καραντίνας διασώζονται αρκετά είδη, σε εκτάσεις στις οποίες απαγορεύεται να πλησιάσει άνθρωπος. Φυσικά, μία αποστολή φαρμακευτικού κολοσσού θα αγνοήσει αυτά τα μέτρα…

MATADOR

Ο Άνχελ, ένας μαθητευόμενος νεαρός ταυρομάχος που υποφέρει από ιλίγγους, έχει μία απρόσμενη σεξουαλική εμπειρία με τη Μαρία και αρχίζει να ομολογεί φόνους που… δεν διέπραξε! Παράλληλα, η Μαρία είναι μία γοητευτική δολοφόνος που εντοπίζει την ηδονή στον θάνατο, ενώ για τον Ντιέγκο, έναν πρώην ταυρομάχο, ο πόθος και ο θάνατος χορεύουν στην ίδια αρένα…

Ο ΨΥΧΙΑΤΡΟΣ ΜΟΥ ΤΡΕΛΑΘΗΚΕ

Κλασάτος ψυχίατρος κατορθώνει ν’ απαλλαγεί από αυτοκτονικό, ενοχλητικό πελάτη του, πείθοντάς τον πως το γιατρικό στην περίπτωσή του είναι η αναζήτηση του αληθινού έρωτα. Εκείνος ακολουθεί τη συμβουλή του, αλλά έναν χρόνο αργότερα εμφανίζεται στην πολυτελή του έπαυλη ως… μελλοντικός γαμπρός του!

Ο ΜΥΘΟΣ ΤΟΥ ΜΑΡΑΚΟΥΝΤΑ

Ο Μαρακούντα, ο όχι και τόσο έξυπνος γιος αρχηγού προϊστορικής φυλής, φεύγει από τον καταυλισμό του για ν’ αποδείξει πως μπορεί να τα βγάλει πέρα μόνος του. Το συναπάντημά του με… εξωγήινο πτηνό που διαθέτει μαγικές ικανότητες, δίνει στην περιπέτειά του μια τροπή που ουδόλως φανταζόταν.

ΤΟ 47

Φτωχικές οικογένειες από αγροτικές περιοχές της Ισπανίας, που από τα μεταπολεμικά χρόνια εγκαταστάθηκαν στα περίχωρα της Βαρκελώνης αναζητώντας ένα καλύτερο μέλλον, προσπαθούν να τα βγάλουν πέρα με τα λιγοστά μέσα που διαθέτουν. Όταν, όμως, το κράτος κωφεύει στις δίκαιες αιτιάσεις τους, τότε χρειάζονται δραστικά μέτρα. Εμπνευσμένο από αληθινά γεγονότα.

MR KLEIN

MR KLEIN

Σου έχω πει πως έχει αρχίσει να μη μου αρέσει το Παρίσι; Θυμάσαι εκείνο με τον τουρίστα Χάρισον Φορντ; Καμία σχέση.