FreeCinema

Follow us

JOHN CARTER: ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ ΔΥΟ ΚΟΣΜΟΥΣ (2012)

(JΟHN CARTER)

  • ΕΙΔΟΣ: Περιπέτεια Φαντασίας
  • ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ: Άντριου Στάντον
  • ΚΑΣΤ: Τέιλορ Κιτς, Λιν Κόλινς, Σαμάνθα Μόρτον, Γουίλεμ Νταφόου, Τόμας Χέιντεν Τσερτς, Μαρκ Στρονγκ, Κίεραν Χάιντς
  • ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 132’
  • ΔΙΑΝΟΜΗ: FEELGOOD

Στο Φαρ Ουέστ, πρώην οπλίτης των Νοτίων νυν χρυσοθήρας την πουλεύει απ’ τους Ινδιάνους αλλά πέφτει σε Ε.Τ. με υπερ-μενταγιόν, το οποίο τον… «στέλνει» – έτη φωτός, συγκεκριμένα. Τον γλιτώνουν από πράσινα όντα οι γίγα – πήδοι του (βλ. έλλειψη βαρύτητας) κι η νόθα θυγατέρα του αρχηγού τους, τον μπλέκει τσαούσα κόρη απειλούμενου ηγέτη άλλων έμβιων, η οποία προξενεύεται ακούσια για ειρήνευση σε αντίπαλο.

Ήταν η πρώτη επανδρωμένη αποστολή του κυβερνήτη των «WALL-E» και «Ψάχνοντας τον Νέμο», και κατέληξε το «Challenger» της Disney. Έστω κι έτσι, όμως, βρίσκει μία γωνιά στο γαλαξία (των multiplexes, μην παρεξηγηθούμε), έχοντας θέσει πάλι σε τροχιά μια pulp saga τού εγκεφάλου του Ταρζάν, Έντγκαρ Ράις Μπάροουζ, η διαστημοφαντασία συμπαντικά διασωστικών κωμειδυλλίου περιπετειών περιόδου τους, που λέει «Διακτίνισέ με, Σκότι»: στο «Avatar» για τα σούξου μούξου γήινου εραστή/σωτήρα κόσμων από βέβαιο αφανισμό και για το «πιάσε, πέτα» μάθημα, στο «Ο Πόλεμος των Άστρων» για τα τέρατα – φατσούλες, στο «Ο Πλανήτης των Πιθήκων» για το αλληγορικό μοτίβο της σκλαβιάς και το habitat spaced out ερημιάς, ενώ κάνουν μπαμ σκετς δορυφόροι, δράση και γκαγκ, εκτοξευμένα εδώ και χρόνια από την animation βάση του θείου Γουόλτ (από το «Ο Βασιλιάς των Λιονταριών» ίσαμε το «Αλαντίν»), εδώ live action!

Εάν ο πύραυλος στουκάρει, συμβαίνει ένεκα της τυπολογίας καρικατούρας, του μπούρου μπούρου για ούφο ή παίδες, της όψιμης «ματς μουτς και αλληλεγγύη» μεταστροφής ανδροπροφίλ (που είναι στον αέρα) και του ότι ο νέος ζεν πρεμιέ Κιτς έχει φιζίκ γκελ μικρής οθόνης. Στο αδιάπτωτων ρυθμών σχεδιαστικά θεαματικό β’ μισό προσεληνώσου για την πάλη με τους δύο αλμπίνους γοριλάρες στην αρένα, Μόρτον – Χέιντεν Τσερτς – Νταφόου σπικάρουν ψηφιακά τέλεια για τα «άλιεν» και το μεγα – κατοικίδιο Γούλα είναι ο νέος Άγκι. Δεν πάει μόνο, τρώει, ωστόσο, και ρουκέτα αυτό το έπος. Ως τον Άρη θα σε πάρει;

ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ;

Προτού αποφασίσεις, τρεις λεξούλες: «Cowboys and Aliens». Είναι σίγουρα καλύτερο, αλλά το ρισκάρεις να’ χεις πάλι «Επεισόδια»; Μωρέ, άσ’ το στα βλαμμένα του sci-fi…


MORE REVIEWS

ΥΠΟΨΙΕΣ

Ακαταμάχητος playboy «τυλίγει» γοητευτική κληρονόμο, παντρεύονται, όμως σταδιακά εκείνη υποψιάζεται ότι ο μοναδικός του στόχος είναι να τη σκοτώσει.

ΑΠΟΣΤΡΟΦΗ

Η Κάρολ, μια υπερευαίσθητη νεαρή κοπέλα που δουλεύει σε ινστιτούτο αισθητικής και συγκατοικεί με την αδελφή της σ’ ένα λονδρέζικο διαμέρισμα, απομονώνεται σταδιακά από τον κοινωνικό περίγυρο, εξαιτίας της αποστροφής της προς τους άνδρες και το σεξ. Ο διαρκώς αυξανόμενος εγκλεισμός της, όμως, θα την βυθίζει όλο και περισσότερο στην παράνοια.

ΠΟΥ ΠΑΩ ΠΑΛΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ;

Κατά το δελτίο Τύπου, «ένας δημόσιος υπάλληλος από μικρός ονειρευόταν να δουλέψει για το κράτος και το κατάφερε! Τώρα ζει μία άνετη ζωή και απολαμβάνει τα προνόμιά του. Όλα αυτά μέχρι την ημέρα που η Κυβέρνηση θα αποφασίσει να καταργήσει την υπηρεσία του».

Ο ΚΑΚΟΣ ΜΠΕΛΑΣ

Πληρωμένος δολοφόνος πιάνει δωμάτιο ξενοδοχείου έναντι δικαστικού μεγάρου, προκειμένου να καθαρίσει μάρτυρα που ετοιμάζεται να κελαηδήσει. Ο αυτοκτονικός γείτονάς του, όμως, τού κάνει τη ζωή κόλαση.

ΕΧΩ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΖΗΣΩ

Άπαξ της αποφυλάκισής του, πρώην κατάδικος επιχειρεί να μπει στον ίσιο δρόμο. Παντρεύεται την πιστή του αγαπημένη, πιάνει δουλειά, νοικοκυρεύεται, σύντομα όμως ανακαλύπτει πως ο κόσμος είναι άδικος για τους πρώην κατάδικους που επιχειρούν να μπουν στον ίσιο δρόμο...

MR KLEIN

MR KLEIN

Είναι ένας στιλ καμπόης και τρώει φλασιά που τον πετάει ως τον Άρη και του τη βγαίνουν τα τριτοξαδέλφια του Τζαρ Τζαρ Μπινκς! Πότε ήταν το Τριώδιο, είπαμε;