FreeCinema

Follow us

JOHN CARTER: ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ ΔΥΟ ΚΟΣΜΟΥΣ (2012)

(JΟHN CARTER)

  • ΕΙΔΟΣ: Περιπέτεια Φαντασίας
  • ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ: Άντριου Στάντον
  • ΚΑΣΤ: Τέιλορ Κιτς, Λιν Κόλινς, Σαμάνθα Μόρτον, Γουίλεμ Νταφόου, Τόμας Χέιντεν Τσερτς, Μαρκ Στρονγκ, Κίαραν Χάιντς
  • ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 132’
  • ΔΙΑΝΟΜΗ: FEELGOOD

Στο Φαρ Ουέστ, πρώην οπλίτης των Νοτίων νυν χρυσοθήρας την πουλεύει απ’ τους Ινδιάνους αλλά πέφτει σε Ε.Τ. με υπερ-μενταγιόν, το οποίο τον… «στέλνει» – έτη φωτός, συγκεκριμένα. Τον γλιτώνουν από πράσινα όντα οι γίγα – πήδοι του (βλ. έλλειψη βαρύτητας) κι η νόθα θυγατέρα του αρχηγού τους, τον μπλέκει τσαούσα κόρη απειλούμενου ηγέτη άλλων έμβιων, η οποία προξενεύεται ακούσια για ειρήνευση σε αντίπαλο.

Ήταν η πρώτη επανδρωμένη αποστολή του κυβερνήτη των «WALL-E» και «Ψάχνοντας τον Νέμο», και κατέληξε το «Challenger» της Disney. Έστω κι έτσι, όμως, βρίσκει μία γωνιά στο γαλαξία (των multiplexes, μην παρεξηγηθούμε), έχοντας θέσει πάλι σε τροχιά μια pulp saga τού εγκεφάλου του Ταρζάν, Έντγκαρ Ράις Μπάροουζ, η διαστημοφαντασία συμπαντικά διασωστικών κωμειδυλλίου περιπετειών περιόδου τους, που λέει «Διακτίνισέ με, Σκότι»: στο «Avatar» για τα σούξου μούξου γήινου εραστή/σωτήρα κόσμων από βέβαιο αφανισμό και για το «πιάσε, πέτα» μάθημα, στο «Ο Πόλεμος των Άστρων» για τα τέρατα – φατσούλες, στο «Ο Πλανήτης των Πιθήκων» για το αλληγορικό μοτίβο της σκλαβιάς και το habitat spaced out ερημιάς, ενώ κάνουν μπαμ σκετς δορυφόροι, δράση και γκαγκ, εκτοξευμένα εδώ και χρόνια από την animation βάση του θείου Γουόλτ (από το «Ο Βασιλιάς των Λιονταριών» ίσαμε το «Αλαντίν»), εδώ live action!

Εάν ο πύραυλος στουκάρει, συμβαίνει ένεκα της τυπολογίας καρικατούρας, του μπούρου μπούρου για ούφο ή παίδες, της όψιμης «ματς μουτς και αλληλεγγύη» μεταστροφής ανδροπροφίλ (που είναι στον αέρα) και του ότι ο νέος ζεν πρεμιέ Κιτς έχει φιζίκ γκελ μικρής οθόνης. Στο αδιάπτωτων ρυθμών σχεδιαστικά θεαματικό β’ μισό προσεληνώσου για την πάλη με τους δύο αλμπίνους γοριλάρες στην αρένα, Μόρτον – Χέιντεν Τσερτς – Νταφόου σπικάρουν ψηφιακά τέλεια για τα «άλιεν» και το μεγα – κατοικίδιο Γούλα είναι ο νέος Άγκι. Δεν πάει μόνο, τρώει, ωστόσο, και ρουκέτα αυτό το έπος. Ως τον Άρη θα σε πάρει;

ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ;

Προτού αποφασίσεις, τρεις λεξούλες: «Cowboys and Aliens». Είναι σίγουρα καλύτερο, αλλά το ρισκάρεις να’ χεις πάλι «Επεισόδια»; Μωρέ, άσ’ το στα βλαμμένα του sci-fi…


MORE REVIEWS

ΜΗΝ ΑΝΟΙΓΕΙΣ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ

Άνδρας που ζει μοναχικά σε ορεινή περιοχή, ανοίγει την πόρτα του σπιτιού του σε άγνωστη κοπέλα που, εν εξάλλω καταστάσει, του ζητά βοήθεια μέσα στη νύχτα, επικαλούμενη επίθεση πλάσματος (;) αγνώστου ταυτότητας και στοιχείων προς την ερευνητική ομάδα βιολόγων στην οποία ανήκει και είχε κατασκηνώσει στο παρακείμενο δάσος.

Ο ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ ΗΡΩΑΣ

Γερμανική πολυεθνική που επιθυμεί ν’ ανοίξει supermarket σε χωριό της Σλοβενίας στέλνει επιτόπου εκπρόσωπό της για αυτοψία. Εκείνη, όμως, πέφτει πάνω σε κάτι φευγάτους τύπους που για hobby τους έχουν… την αναπαράσταση μαχών του Δευτέρου Παγκοσμίου Πολέμου και ούτε ζωγραφιστούς δεν θέλουν να βλέπουν τους Γερμανούς!

ΟΙ ΑΝΤΙΠΑΛΟΙ

Ο Αρτ και ο Πάτρικ καψουρεύονται την Τάσι. Και οι τρεις τους παίζουν tennis επαγγελματικά. Και θέλουν να κερδίζουν. Αλλά στο… κρεβάτι τρίτος δε χωρεί.

ΖΩΝΤΑΝΟ ΠΝΕΥΜΑ

Κατά τη διάρκεια των καλοκαιρινών της διακοπών, η μικρή Σαλομέ βιώνει τον θάνατο της αγαπημένης της γιαγιάς. Εν μέσω οικογενειακών φιλονικιών περί των διαδικαστικών της κηδείας, το πνεύμα της μακαρίτισσας «στοιχειώνει» την αθώα πιτσιρίκα.

ΧΩΡΙΣ ΟΞΥΓΟΝΟ

Στο Μπρούκλιν του 2039, με τη ζωή να έχει σχεδόν εξαφανιστεί εξαιτίας της απώλειας οξυγόνου, μια οικογένεια επιστημόνων έχει βρει τη βιώσιμη λύση να αναπνέει… εντός της οικίας της, για να γίνει στόχος απρόσκλητων επισκεπτών που ή ζητούν τη βοήθειά της για ν’ αναπαράγουν τον τεχνολογικό εξοπλισμό της ή επιδιώκουν να πάρουν τη θέση της.

MR KLEIN

MR KLEIN

Είναι ένας στιλ καμπόης και τρώει φλασιά που τον πετάει ως τον Άρη και του τη βγαίνουν τα τριτοξαδέλφια του Τζαρ Τζαρ Μπινκς! Πότε ήταν το Τριώδιο, είπαμε;