ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ΜΕ ΕΜΑΣ (2024)
(IT ENDS WITH US)
- ΕΙΔΟΣ: Αισθηματικό Δράμα
- ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ: Τζάστιν Μπαλντόνι
- ΚΑΣΤ: Μπλέικ Λάιβλι, Τζάστιν Μπαλντόνι, Τζένι Σλέιτ, Χασάν Μινάζ, Μπράντον Σκλέναρ, Κέβιν ΜακΚιντ, Έιμι Μόρτον
- ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 130'
- ΔΙΑΝΟΜΗ: FEELGOOD
Ανθοπώλις ενδίδει στο αδιάκοπο flirting γοητευτικού νευροχειρουργού, όμως, η τραυματική εμπειρία του πρώτου της έρωτα ακόμα στοιχειώνει με πολλαπλούς τρόπους το ρομαντικό μέλλον της.
Κόντεψα να βγάλω ωοθήκες! Όσο για το κινηματογραφικό είδος που αναγράφεται άνωθεν, όχι, δεν είναι «αισθηματικό δράμα» το «Τελειώνει με Εμάς». Είναι… γυναικουλίστικο αισθηματικό δράμα! Βασισμένο σε bestseller κάποιας Κολίν Χούβερ, με κάμποσα… πονεμένα ευπώλητα στο βιογραφικό της, τα οποία κυκλοφορούν και στα ελληνικά. Δείγμα τίτλων; «Σκοτεινή Αγάπη», «Ατελώς Υπέροχοι», «Χωρίς Ελπίδα», «Μετανιώνοντας για Σένα», «Όσα τον Θυμίζουν» και… πάει λέγοντας! Με τη γνώση ότι το φιλμ ξεσκίστηκε στο αμερικανικό box-office (και όχι μόνο), πραγματικά απορώ πως οι Έλληνες παραγωγοί δεν έχουν ξεχυθεί (ακόμα…) ν’ αγοράσουν τα δικαιώματα βιβλίων της… Λένας Μαντά, της Χρυσηίδας Δημουλίδου ή της Βενετίας Πιτσιλαδή-Σούαρτ (δηλαδή, φαντάζεστε να βγει ταινία με τίτλο «Ολόγυμνη με Ψυχικές Χειροπέδες»;)!
Στα δικά μας τώρα, κάπου στο Μέιν, η Λίλι Μπλουμ επιστρέφει στη γενέτειρά της για να θάψει τον πατέρα της, στην κηδεία του οποίου καλείται να πλέξει το εγκώμιό του, μα φεύγει δίχως να μπορεί να πει λέξη για τους λόγους που θα τον θυμάται (#not). Γυρίζει στη Βοστώνη όπου διαμένει πια και… ανεβαίνει σε τυχαία ταράτσα (που την τράβηξε λόγω θέας της πόλης) για να… σκεφτεί. Εκεί, στο πλαίσιο της απόλυτης τυχαιότητας, θα συναντήσει καραγκόμενο μεσογειακής εμφάνισης και μυώδους σωματικής διάπλασης, ο οποίος επαγγέλλεται νευροχειρουργός (καλός γαμπρός, που λένε). Θα της πει (στο κεραυνοβόλο) ότι θέλει να κάνει έρωτα μαζί της, αλλά η κακιά η ώρα (κλήση για επείγον περιστατικό από την κλινική) θα τους αφήσει με την καύλα. Η Λίλι καταφέρνει ν’ ανοίξει το ανθοπωλείο που πάντα ονειρευόταν, βρίσκει για υπάλληλο μια παλαβή που τυγχάνει και παμπλούτου (βίτσια) και… κοίτα να δεις τι σατανικό θα συμβεί: σκάει μύτη στο μαγαζί ο νευροχειρουργός και είναι… αδελφός της παλαβής!
Κι εκεί που τα παρακολουθείς όλα αυτά και κοιτάς που βρίσκεται η έξοδος κινδύνου του σινεμά, στο εντελώς άσχετο, σου σκάει «παράλληλη πλοκή» με flashback της Λίλι που είχε ερωτευθεί νεαρό συμμαθητή της, «homeless» της… διπλανής πόρτας (μην τα ρωτάς!). Και δεν θα το πιστέψεις, αλλά αυτός ο πρώτος της και μεγαλύτερος έρωτας της ζωής της, που είχε χάσει από τα χρόνια τα εφηβικά, έχει επίσης μετακομίσει στη Βοστώνη κι έχει ανοίξει hot εστιατόριο, όπου πηγαίνει (τυχαία) με τον καραγκόμενο νευροχειρουργό και τη μάνα της… to know us better!
Η ταινία διαρκεί 130 λεπτά και στο τελευταίο ημίωρο γίνεται το «έλα να δεις» του δραματικού twist, με την πλοκή να θυμάται πως τίθεται κι ένα κάποιο θεματάκι κακοποιητικής συμπεριφοράς από τους άνδρες, με επιμύθιο χειραφέτησης κι ανεξαρτησίας, διότι τέτοια είναι η Μπλέικ Λάιβλι κατά βάθος και μ’ ένα τίναγμα του μαλλιού όλα θα τα νικήσει! Όσο για τον υπερνάρκισσο Τζάστιν Μπαλντόνι που υποδύεται τον καραγκόμενο, τάξε μου, είναι και ο σκηνοθέτης του «Τελειώνει με Εμάς»! Το οποίο έχει τον ατελείωτο. Κυριολεκτικά. Τρέμω από τώρα στην ιδέα της επόμενης φιλμικής μεταφοράς βιβλίου της Χούβερ (ρίξτε ένα Google search με το όνομά της κι ύστερα επιλέξτε να δείτε φωτογραφίες της, σας παρακαλώ!).