FreeCinema

Follow us

HURRY UP TOMORROW (2025)

  • ΕΙΔΟΣ: Ψυχολογικό Δράμα
  • ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ: Τρέι Έντουαρντ Σουλτς
  • ΚΑΣΤ: Έιμπελ Τέσφεϊ, Τζένα Ορτέγκα, Μπάρι Κίγκαν
  • ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 105'
  • ΔΙΑΝΟΜΗ: ΣΠΕΝΤΖΟΣ

Celebrity μουσικός, σε φάση έντονης κατάθλιψης εξαιτίας πρόσφατου χωρισμού, συναντά σε ημιτελή συναυλία του μια άγνωστη κοπέλα με την οποία αποδρά από τον manager του και περνούν τη νύχτα μαζί. Θα τον βοηθήσει να «βυθιστεί» στα υπαρξιακά του προβλήματα και να βρει την ηρεμία της εξιλέωσης;

Το vanity project που είχε στο μυαλό του ο The Weeknd (που εμφανίζεται στα credits με το πραγματικό του ονοματεπώνυμο, Έιμπελ Τέσφεϊ) μπορεί να είχε σαν έμπνευση το «Purple Rain» (1984) του Prince, όμως, στο «Hurry Up Tomorrow» το πράγμα δεν απέτυχε απλά, αλλά αδυνατεί (και) να δώσει εξηγήσεις για τον λόγο ύπαρξής του! Εξηγήσεις που θα έπρεπε να είναι (και) λυτρωτικές για τον ίδιο τον pop star, ο οποίος εκφράζει υπαρξιακές αγωνίες, σαν ένα «άνοιγμα» της τραυματισμένης από προσωπικές σχέσεις ψυχής του, με αποδέκτη… παλιούς έρωτες, σχέσεις ήττας ή και (ενδεχομένως) τους fans του.

Απέχοντας αρκετά από το να χαρακτηριστεί κινηματογραφικό έργο, πόσω μάλλον (και) μία «βιντεοκλιπίστικη» μουσική ταινία, το φιλμ πάσχει έντονα από την ελαφρώς αφηρημένη (χρησιμοποίησα μία όσο το δυνατόν πιο κομψή έκφραση…) αφήγησή του, με τους τρεις (!) σεναριογράφους του να μην είναι ικανοί (ή να μην ενδιαφέρονται) να στηρίξουν τη δράση του σε μια κάποια φυσιολογική storyline, με χαρακτήρες για τους οποίους ο θεατής θα νοιαστεί. Ειδικά στην περίπτωση της Άνιμα (Τζένα Ορτέγκα), το «μυστήριο» που καλύπτει την προσωπικότητά της βασίζεται ξεκάθαρα σε… αμέλεια εμβάθυνσης ή και σχεδιασμού ακόμη, παρουσιάζοντας ένα κορίτσι εξίσου «τραυματισμένο» ψυχικά, που καίει το σπίτι του (ασαφές κι αυτό) και παίρνει τους δρόμους για να καταλήξει σε μια συναυλία του… The Weeknd.

Ο βασανισμένος από πρόσφατο χωρισμό star θα της επιτρέψει να τον πλησιάσει και θα μαζί θα το σκάσουν από το concert που εκείνος δεν κατάφερε να ολοκληρώσει, θα περιπλανηθούν σ’ ένα luna park και θα ξεμοναχιαστούν στο ξενοδοχείο του, όπου εκείνη θ’ αρχίσει ένα είδος «ψυχαναλυτικού session» ερμηνείας των στίχων των τραγουδιών του.

Η εξέλιξη είναι ελάχιστη, καθώς η βάση του φιλμ δεν περιλαμβάνει μια ουσιαστική ιστορία, και η κορύφωση έρχεται από… «άλλο» έργο. Ακόμα και οι θαυμαστές της δισκογραφίας του The Weeknd δεν έχουν και πολλά να ακούσουν εδώ, πέραν ενός acapella «επίλογου» που εκφράζει την ανάγκη συγχώρεσης, ενώ η Ορτέγκα χαρίζει τη μοναδική στιγμή ανθολογίας, χορεύοντας το «Blinding Lights». Στην τελική, ίσως όλο αυτό να φανερώνει κάτι για την… έλλειψη ταλέντου του διάσημου αοιδού, ένα είδος δραματικής απομυθοποίησης του (μάλλον τεράστιου) ego του. Αν ζούσε ο Prince, πλέον, θα αισθανόταν λιγότερο εκτεθειμένος…

ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ;

Ακόμα και οι fans του The Weeknd μπορεί να… μη θέλουν να συνεχίσουν να είναι fans του μετά από αυτό!


MORE REVIEWS

ΘΑΝΑΣΙΜΗ ΠΤΗΣΗ

Καταζητούμενος μισθοφόρος ανταλλάσσει την ελευθερία του με αποστολή εντοπισμού στόχου σε αεροπλάνο, τον οποίο πρέπει να οδηγήσει με ασφάλεια από τη Μπανγκόκ στο Σαν Φρανσίσκο. Αυτό που δεν γνωρίζει είναι πως η πτήση είναι γεμάτη με πληρωμένους εκτελεστές που θέλουν να βγάλουν από την άκρη και τους δύο!

Ο ΜΟΪΚΑΝΟΣ

Κορσικανός κτηνοτρόφος, ο οποίος αντιστέκεται με πείσμα στις απαιτήσεις της τοπικής μαφίας για να της πουλήσει τα βοσκοτόπια του ώστε να ανεγερθεί ξενοδοχειακή μονάδα, γίνεται φυγάς στον ίδιο του τον τόπο όταν σκοτώνει τον αρχηγό των εκβιαστών του. Οι μαφιόζοι, εν τούτοις, γνωρίζουν κι αυτοί καλά το νησί τους.

ΟΙ ΑΓΡΙΕΣ ΜΕΡΕΣ ΜΑΣ

Μετά από μία μικροκλοπή σε κατάστημα και επιχειρώντας να αποφύγει τις επιπτώσεις, η Χλόη το σκάει από το σπίτι της και κάνει auto-stop με σκοπό να φτάσει στην αδελφή της που ζει στην επαρχία και ν’ αναζητήσει καταφύγιο. Μια ομάδα νέων που γυρίζει την Ελλάδα μ’ ένα τροχόσπιτο επιτελώντας κοινωνικό έργο τη σώζει από απόπειρα βιασμού και την «υιοθετεί», αποκρύπτοντας ένα βασικό κομμάτι των δράσεών της.

ΠΩΣ ΝΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΕΤΕ ΤΟΝ ΔΡΑΚΟ ΣΑΣ

Μετά από δεκαετίες μαχών μεταξύ Βίκινγκ και δράκων στο νησί του Μπερκ, ο Ψάρης, ο θνητός γιος τού Μεγάλου Στωικού, θα γίνει αχώριστος φίλος με μια «Οργή της Νύχτας», είδος δράκου φερόμενο ως αιμοσταγές και επικίνδυνο. Θα αναπτύξουν μια σχέση που θα σηματοδοτήσει το τέλος του πολέμου μεταξύ δράκων και Βίκινγκ, αλλά και την αρχή μιας συνύπαρξης που θα οδηγήσει προς τη μακροημέρευση όλων.

ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΚΟΛΠΟ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΚΟΜΑ

Προκειμένου ν’ αποφύγει τη σύλληψη από την Αστυνομία, δίδυμο ληστών βρίσκει καταφύγιο σε εκδρομή ατόμων με ειδικές ανάγκες. Για να μην κινήσουν υποψίες, ο ένας εκ των δύο θα πρέπει να υποδυθεί τον ΑμεΑ. Τα ευτράπελα και οι παρεξηγήσεις αρχίζουν…