FreeCinema

Follow us

ΤΟ ΠΑΘΟΣ (1969)

(EN PASSION)

  • ΕΙΔΟΣ: Δράμα
  • ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ: Ίνγκμαρ Μπέργκμαν
  • ΚΑΣΤ: Μαξ φον Σίντοφ, Λιβ Ούλμαν, Μπίμπι Άντερσον, Έρλαντ Γιόζεφσον
  • ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 101'
  • ΔΙΑΝΟΜΗ: WEIRD WAVE

Πρόσφατα διαζευγμένος άνδρας που παλεύει με τα συναισθήματά του σε έναν κόσμο απομόνωσης, γνωρίζει την Άννα, μια γυναίκα η οποία έχει μετατραπεί σε ψυχολογικό ράκος εξαιτίας του πρόσφατου χαμού του συζύγου και του γιού τους. Μπορεί μία ερωτική σχέση μεταξύ τους να επουλώσει τις πληγές τους;

Σε ψηφιακή επανέκδοση, μία από τις (όχι άδικα) λιγότερο διαδεδομένες ταινίες του Ίνγκμαρ Μπέργκμαν, μόλις η δεύτερη που γύρισε σε χρώμα (πάντα σπουδαία η δουλειά του Σβεν Νίκβιστ) και δίχως φεστιβαλικές περγαμηνές ή άξιες αναφοράς βραβεύσεις. Αυστηρά για μελετητές της πλήρους φιλμογραφίας του σκηνοθέτη. Οι ζωόφιλοι ας είναι προετοιμασμένοι για μία ιδιαίτερα ενοχλητική σκηνή (με σκύλο), η οποία λογοκρίθηκε στη Μεγάλη Βρετανία.


MORE REVIEWS

SHAZAM! Η ΟΡΓΗ ΤΩΝ ΘΕΩΝ

Ο Μπίλι Μπάτσον και η παρέα του κάνουν άνω κάτω την πόλη της Φιλαδέλφεια με τα υπερηρωικά ανδραγαθήματά τους, χωρίς να υποψιάζονται πως ο χειρότερος εχθρός τους πρόκειται να εμφανιστεί από… Όλυμπο μεριά!

ΤΥΧΕΡΟ ΑΣΤΕΡΙ

Δίδυμο παράνομων διακινητών βρεφών ξεκινά οδικό ταξίδι αναζήτησης αγοραστών του πιο πρόσφατου «αποκτήματός» του, παίρνοντας μαζί τη μητέρα του μωρού, η οποία θέλει να ελέγξει από πρώτο χέρι την καταλληλότητα των υποψήφιων γονιών. Ντουέτο αστυνομικών ντετέκτιβ που έχουν από καιρό αντιληφθεί τι παίζει, ακολουθεί το ντούο κατά πόδας ώστε να το συλλάβει επί το έργον.

ΣΚΑΡΛΕΤ

Η Ζιλιέτ μεγαλώνει πλάι στον πατέρα της, στη φτωχική γαλλική επαρχία του μεσοπολέμου. Και της αρέσει να ονειρεύεται. Πόσα όνειρα χωράνε στην αληθινή ζωή, όμως;

65

65.000.000 έτη πριν. Ο Μιλς, ένας πιλότος διαστημοπλοίου, και η Κόα, μια 9χρονη παιδούλα, ναυαγοί του Διαστήματος, εγκλωβισμένοι σε μία εχθρική Γη στην οποία κυριαρχούν οι σαρκοβόροι δεινόσαυροι, προσπαθούν να διαφύγουν.

ΠΑΡΙΣΙ ΞΑΝΑ

Μετά από μία τρομοκρατική επίθεση σε παρισινό bistrot, η επιζήσασα Μιά προσπαθεί να μαζέψει τα «κομμάτια» της και να βρει τρόπο να συνεχίσει την κανονικότητα της ζωής της, περνώντας μέσα από ένα επίπονο στάδιο επιστροφής στο συμβάν που σχεδόν έχει σβήσει από τη μνήμη της.