FreeCinema

Follow us

ΣΤΗ ΜΑΧΗ ΤΟΥ ΧΟΡΟΥ (2013)

(BATTLE OF THE YEAR)

  • ΕΙΔΟΣ: Μουσικοχορευτικό
  • ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ: Μπένσον Λι
  • ΚΑΣΤ: Τζος Χόλογουεϊ, Λαζ Αλόνσο, Τζος Πεκ, Κρις Μπράουν
  • ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 110’
  • ΔΙΑΝΟΜΗ: FEELGOOD

Η Αμερική έχει να κερδίσει 15 χρόνια σε διαγωνισμό χορού breakdance ή, όπως το λένε πια, b-boying. Μια ομάδα συντίθεται με σκοπό τη συμμετοχή και τη νίκη στον επόμενο παγκόσμιο διαγωνισμό.

Με προφανή πρόθεση να εκμεταλλευτεί την επιτυχία τού franchise των ταινιών «Step Up», το «Στη Μάχη του Χορού» επιχειρεί να στήσει μια παρόμοια συνταγή: Εντυπωσιακά χορευτικά, στοιχειώδη πλοκή, λιγότερο από στοιχειώδη υποκριτική. Ενώ ωστόσο, στα «Step Up», παρά το γεγονός ότι γνωρίζεις πως βλέπεις μια ανοησία, μπορεί και να αφεθείς να σε συνεπάρει με τα εξωτικά locations και τα παράλληλα love stories, σε αυτή την περίπτωση η νοημοσύνη σου αρνείται να παραδοθεί. Η ταινία είναι απλώς κακή. Και ούτε το άσκοπο 3D, ούτε τα ειδικών σωματικών απαιτήσεων, αλλά μάλλον ανέμπνευστα, χορευτικά μπορούν να σε παρασύρουν.

Ο Μπένσον Λι βασίζεται σε ένα παλιότερο δικό του ντοκιμαντέρ, το οποίο εξελίσσει σε μυθοπλασία, ακολουθώντας κάθε πιθανό κλισέ ταινίας στρατολόγησης και διαγωνισμού. Επικεφαλής είναι ένας προπονητής, πρώην χορευτής, χωρισμένος και με προβλήματα με το ποτό (boooooring!). Θα συγκεντρώσει ένα πολυφυλετικό group χορευτών και μέσα από μια σκληρή διαδικασία προπόνησης σε ένα παλιό αναμορφωτήριο θα τους ετοιμάσει για την κλιμάκωση της ταινίας, το τουρνουά όπου η μεγάλη δύναμη είναι οι πανίσχυροι Κορεάτες. Μέσα σε όλο αυτό, παίζει και ο Κρις Μπράουν. Σφαλιάρες δε δίνει.

ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ;

Αν είσαι fan των ταινιών χορού τύπου «Step Up», ίσως να χαρείς με τα χορευτικά για εύκαμπτα σώματα. Μέχρι να τα δεις, όμως, θα πρέπει να ανεχτείς κακό story, κακές ερμηνείες και ασήμαντη σκηνοθεσία. Και πολύ, μα πολύ product placement.


MORE REVIEWS

GODZILLA MINUS ONE

Μετά το τέλος του Δευτέρου Παγκοσμίου Πολέμου, ο Σικισίμα επιστρέφει σ’ ένα κατεστραμμένο Τόκιο, γεμάτος ενοχές από τη φήμη του kamikaze πιλότου που δεν θυσιάστηκε για πατρίδα του. Θα προστατεύσει μια νεαρή κοπέλα που έχει υιοθετήσει ένα ορφανό μωρό και θα συγκατοικήσουν αναζητώντας τη γαλήνη, καθώς η πόλη αρχίζει να στέκεται ξανά στα πόδια της, ώσπου να εμφανιστεί… ένα γιγάντιο και μεταλλαγμένο από πυρηνικές δοκιμές τέρας.

ΠΕΣΜΕΝΑ ΦΥΛΛΑ

Μεροκαματιάρης εργάτης με «αθώο» πρόβλημα αλκοολισμού γνωρίζει προλετάρια «αδελφή ψυχή» σε karaoke bar, εμφανίζεται το ενδεχόμενο του ρομαντικού σκιρτήματος, μα η κακοτυχία δέρνει και τους δύο, λες κι η μοίρα δεν επιθυμεί την ένωσή τους.

ΣΙΩΠΗΛΗ ΟΡΓΗ

Πατέρας που πενθεί τον θάνατο του γιου του, ορκίζεται να εκδικηθεί τις συμμορίες ναρκωτικών που μεταμόρφωσαν τη ζωή του σε βουβό δράμα. Όταν μιλούν τα πιστόλια, ποιος έχει ανάγκη τα λόγια;

ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΘΑΝΑΤΟΥ

Στο Σέιλεμ, ομάδα από νεαρά αγόρια και κορίτσια ανακαλύπτει κατά τύχη ένα καταραμένο μαχαίρι. Μέσα από μια σειρά από flashbacks, μαθαίνουμε πως το συγκεκριμένο αντικείμενο υπήρξε η αφορμή για πολλούς θανάτους και καταστροφές στο παρελθόν. Η χρήση του σε δαιμονικά παιχνίδια μεταξύ των παιδιών, αποκαλύπτει μια μικρή λεπτομέρεια: ο κάθε χαμένος, πεθαίνει πραγματικά!

ΦΟΝΙΣΣΑ

Σ’ ένα νησιωτικό χωριό, γύρα στα 1900, η γιαγιά Φραγκογιαννού αποφασίζει να κάνει πράξη αυτό που της δίδαξε η ζωή: απαλλάσσει βρέφη θηλυκά και μικρά κορίτσια από τη μαρτυρική εμπειρία του να μεγαλώσουν και να υποταχθούν σε μια σκληρή κοινωνία ανδροκρατίας, που μόνο βάσανα και δυστυχία μπορεί να τους προσφέρει.