FreeCinema

Follow us

ΑΠΟ ΕΡΩΤΑ (2014)

  • ΕΙΔΟΣ: Ρομαντική Δραματική Κομεντί
  • ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ: Θοδωρής Αθερίδης
  • ΚΑΣΤ: Θοδωρής Αθερίδης, Σμαράγδα Καρύδη, Παναγιώτα Βλαντή, Γιώργος Χρυσοστόμου, Γιάννος Περλέγκας, Μάρθα Καραγιάννη
  • ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 100'
  • ΔΙΑΝΟΜΗ: VILLAGE FILMS

Πυροσβέστη, παιδιού του Πειραιά προ στεφανιού με Μολδαβή νοσηλεύτρια, του κατσικώνεται μουσαφίρισσα η παλιά του γκόμενα, δημοσιογραφίνα που είχε σώσει από πυρκαγιά στο γραφείο. Από ζωή και μυαλό δεν μπορεί να τη βγάλει – αλλά τα δυό τους πώς ακριβώς είχαν βιώσει καψούρα μεγάλη, τι νοσηρά μοιραίο στην άκρη το αμόρε τους είχε βάλει, γιατί η μουλωχτή ξένη με γιατρό γνωστό του του ‘χουν φάει το κεφάλι, για τη μάνα τής πρώην και το δικό του καλό θα πάρει επάνω του πάλι;

Το να σε υποψιάσω για το πώς την παλεύει το εν λόγω αισθηματικό τρίγωνο προτού το μπαλαμούτι της δραματουργίας χοντρύνει θα κάρφωνε άσπλαχνα την αορτή της ταινίας. Αλλά μπορώ να σου πω το εξής: ραγίζει απόψε η καρδιά. Να βλέπεις ότι το ψυχανέμισμα του… φανταστικού κλου μιας υποπλοκής (της στανικής επίσκεψης του αείμνηστου ασθενούς Ντένι στο έτερον ήμισύ του, τη δοκτορέσσα Ίζι) του «Grey’s Anatomy» το πρόλαβε χρόνια πριν Ρωμιός, που όμως δεν ξέρει: ως ερμηνευτής να βγάλει το «Λαβ Σόρρυ» απ’ το δράμα, ως κινηματογραφιτζής να διευθύνει άνευ χαδακίων ομοτέχνους του, ως κονδυλοφόρος να θωπεύσει τις καμπύλες ενός σεναρίου που να μη στα φοράει μπροστά στα μάτια σου, κι ως filmer να το ρίξει με πυγμή στο κρεβάτι.

Αυτά καθώς ο φτερωτός θεός δεν έχει ευλογήσει με τα βέλη του, μετά το – πιο εκνευριστικό, με φωνασκίες άπιστο, είναι αλήθεια – «Μια Μέλισσα τον Αύγουστο» τού 2006, ούτε το δεύτερο ραντεβού τού Θοδωρή Αθερίδη με τη μεγάλη οθόνη, στην οποία ξαπλώνει την πρώτη αυτόγραφη θεατρική του κατάκτηση. Ένα χωρίς χαρίσματα μεταφυσικής εσάνς ξελογιάσματος λαϊκό ρομάντζο νοσταλγικά ανακλητικής στοιχειοθέτησης, που φουντώνει αδέξια σε ξετρύπωμα άρρωστα κερατούκλικου εγκλήματος για να φασωθεί σε ημιξεγύμνωμα του ψυχοφαρμακευτικού λουκιού & καταγγελία της σωματεμπορικής πρακτικής τού φακελακίου (!), προτού του περάσει ως ανεδαφικά μεγαλόθυμο «κάθε κατεργάρης στον πάγκο του» boy re-meets girl.

Πώς να σε κρατήσει στη σχέση το ότι μετά το προ μηνών του Βραβείο Χορν ο Γιώργος Χρυσοστόμου θα δαγκώσει όχι λαμαρίνα αλλά το δικό του χείλι όταν δει πόσο faux βγαίνει ως ξηγημένος επιστήθιος του ήρωα πυραγός, το αξάν & η σύνταξη της και καλά λιμπιντικής Βλαντή εμφανίζει φαιδρές διαλείψεις, τα φίκι φίκι είναι πεποιημένα κρύα (και σ’ εκείνο της… αποκλειστικής και του χειρουργού η ατάκα «Δεν μπορώ να το κάνω αυτό στον Αντώνη!» εκθέτει αυτοακυρωτικά, εκτός από καταγέλαστα, το κονέ των δύο χαρακτήρων), το φιλικό πέρασμα της «ρεμπέτισσας» Λένας Κιτσοπούλου & της Ελεωνόρας Ζουγανέλη σε άσματα συνιστά α λα παλιό ελληνικό σινεμά διάλειμμα ψυχαγωγίας (που ξεπετιέται ωσάν – προς τιμήν της παραγωγής χωρίς product placement, τουλάχιστον – ουζοδιαφήμιση σε Κερατσίνι και Αίγινα), και σε μια σκηνή βροχής δε βρέχεται εμφανέστατα κανείς στο πλάνο (το καταβρεχτήρι ρίχνει πάνω κι ακριβώς εμπρός απ’ το φακό!);

Έχει προηγηθεί το μάταιο ψηστήρι διαρκείας μιας ασθενικής (και κυριολεκτικά) μυθοπλασίας εωσότου, το πλέον εξοργιστικό και απωθητικό, το πρωταγωνιστικό ζεύγος πουλήσει, το ίδιο και μέσω σελιλόζης, το κουτσομπολιό περί της θρυλούμενης (not) «πραγματικής» σχέσης του μ’ ένα φιξ καρέ – κλείσιμο ματιού στο… τελείωμα. Κρίμα στα πεταχτά φιλάκια ευφυίας (υπαρκτό θέλγητρο των γραπτών τού Βορειοελλαδίτη δημιουργού), τους φρέσκους φυσικούς χώρους (βάλε μια ιχθυόσκαλα, ένα Ναυτικό Όμιλο και τον Άι-Νικόλα) και την επιστροφή στα πλατω(νικά) για τη Μάρθα Καραγιάννη. «Από Έρωτα» εδώ ούτε δείγμα για μένα, ωστόσο. Προσοχή στα σιρόπια…

ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ;

Πίτσι πίτσι στα multiplex, αγκαλίτσα με το… «Celebrity Game Night»; Χαμουρέψου μαζί του αλλά μην περιμένεις οργασμό (πεταλούδες στο στομάχι δεν προβλέπω ούτε κατ’ ελάχιστον για τους κάγκουρες). Το ωριμότερο fan club τού star ντουέτου ξέρει τι μπανίζει – αλλά έχοντας αδιαφορήσει χαρακτηριστικά για την προηγούμενη ένωση των λατρεμένων του στο συμπαθές «Με Χωρίς Γυναίκες», μόνο λόγω θερμότερου marketing θα… τσιμπηθεί παραπάνω εδώ. Οι κουλτουριάρηδες από μακριά κι αγαπημένοι. Το 199 κι ο Εθνικός Οργανισμός Μεταμοσχεύσεων σκιρτάνε (κι ευχαριστούν) για το sponsoring. Άγαμοι Θύται οι υπόλοιποι.


MORE REVIEWS

ΜΗΤΡΙΚΟ ΕΝΣΤΙΚΤΟ

Στα αμερικανικά suburbs του ’60, δύο αγαπημένες γειτόνισσες βιώνουν μία τραγωδία που θα μετατρέψει τις ζωές τους σε θρίλερ. Ή μήπως κάποια από τις δύο έχει φαντασία που οργιάζει;

ΤΟ ΚΟΥΡΔΙΣΤΟ ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ

Ο Άλεν πρόκειται να αποτοξινωθεί από τη βία. Πως πρόκειται να επιζήσει, όμως, σε μια κοινωνία στην οποία η άσκηση της βίας αποτελεί θεμελιακή αρχή;

ΟΛΑ ΓΙΑ ΤΗ ΜΗΤΕΡΑ ΜΟΥ

Έπειτα από τον θάνατο του έφηβου γιου της μπροστά στα μάτια της, ανύπαντρη μητέρα εγκαταλείπει τη Μαδρίτη για τη Βαρκελώνη, προς αναζήτηση του πατέρα του παιδιού της, ο οποίος όλα αυτά τα χρόνια αγνοούσε την ύπαρξή του. Η απόφασή της αυτή θ’ αποδειχθεί άκρως αποκαλυπτική για μια σειρά από γυναίκες και... άνδρες που συναντά στο διάβα της.

ΤΙΓΡΗΣ

Κτηνίατρος ζωολογικού κήπου επαρχιακής πόλης της Ρουμανίας, η οποία βρίσκεται σε ψυχολογική πίεση λόγω απώλειας νεογέννητου μωρού και απιστίας συντρόφου, χάνει από την προσοχή της την τίγρη που φρόντιζε, με αποτέλεσμα το άγριο θηρίο να περιπλανιέται ελεύθερο στους δρόμους.

DEADPOOL & WOLVERINE

Ο Γουέιντ Γουίλσον έχει αφήσει πίσω του τη στολή του Deadpool, όμως, η Time Variance Authority τον καλεί πίσω στη δράση για να προστατεύσει την timeline της ύπαρξής του και ν’ ανακαλύψει (μέσα στο γνωστό χάος των παράλληλων multiverse) έναν ακόμα ζωντανό και συνεργάσιμο Wolverine, διότι χωρίς αυτόν… ο κόσμος του θα χαθεί! (Ή κάτι τέτοιο.)