FreeCinema

Follow us

Σεμπάστιαν Κοχ. Ο ηθοποιός που αγάπησε το «Χαβιάρι».


Ο Σεμπάστιαν Κοχ μιλά τους ρόλους της υποκριτικής του καριέρας, από τις σκηνές της Γερμανίας και τις «Ζωές των Άλλων», μέχρι το «Ο Θεός Αγαπάει το Χαβιάρι» του Γιάννη Σμαραγδή και το επερχόμενο sequel του «Die Hard».

Με τη σιγουριά της λαϊκής, εμπορικής επιτυχίας δεδομένη, συνεχίζει την προβολή της στις κινηματογραφικές αίθουσες η ταινία του Γιάννη Σμαραγδή, «Ο Θεός Αγαπάει το Χαβιάρι». Ποιος έκλεψε τις εντυπώσεις από το φιλμ; Η κεντρική μορφή του ήρωα Ιωάννη Βαρβάκη, στο πρόσωπο του χαρισματικού Σεμπάστιαν Κοχ, ο οποίος έβαλε τα δυνατά του για να υποδυθεί έναν χαρακτήρα διόλου προφανή (εξαιτίας των επιλογών του) και ούτε και ιδανικά σκιαγραφημένο, χωρίς να υπολογίζουμε τις ανάγκες του ρόλου που απαιτούσε από έναν Γερμανό να νοιώσει το ελληνικό ταμπεραμέντο.

Σεμνός σαν παρουσία ο Κοχ, όπως και στη μέχρι τώρα πορεία της καριέρας του, εργατικότατος στο θέατρο και την τηλεόραση στην πατρίδα του, έκανε το πρωταγωνιστικό του breakthrough στο σινεμά με τις «Ζωές των Άλλων» (2006) και συνεχίζει να εμφανίζεται σε κινηματογραφικές παραγωγές σε ολόκληρο τον πλανήτη, μέχρι και στο νέο sequel του «Die Hard», που θα προβληθεί τον ερχόμενο Φεβρουάριο.

Τον συναντήσαμε στην Αθήνα, την επομένη της επίσημης πρεμιέρας του «Ο Θεός Αγαπάει το Χαβιάρι» στο Μέγαρο Μουσικής, για λογαριασμό της τηλεοπτικής εκπομπής CINEMaD και του FREE CINEMA.


MORE INTERVIEWS

Ο Βασίλης Κατσούπης για το «Inside».

Το «Inside» αποτελεί το ντεμπούτο του Βασίλη Κατσούπη στη μυθοπλασία μεγάλου μήκους. Αλλά δεν είναι μία κοινή «ελληνική» ταινία. Ομιλεί την αγγλική, πρωταγωνιστεί ο Γουίλεμ Νταφόου και διανέμεται παγκοσμίως από το studio της Universal! Πως έγιναν όλα αυτά; Βρεθήκαμε στην Αθήνα για να μου «ξηγηθεί», κανονικά και συνολικά.

Τζόρνταν Πιλ: Hell yeah!

Η απόλυτα απρόσμενη επιτυχία του «Τρέξε!» πρόσφερε στον Τζόρνταν Πιλ την ελευθερία να τολμήσει ακόμη περισσότερο και να ξεφύγει από τα όρια του mainstream σινεμά, παραμένοντας εντός του πλαισίου των μεγάλων χολιγουντιανών παραγωγών! Το «Ούτε Καν» είναι η πιο… ακραία (μέχρι σήμερα) περίπτωση της σπουδαίας και ανανεωτικής για τα είδη του σινεμά τρόμου και φαντασίας πορείας του. Ο Ηλίας Φραγκούλης μίλησε μαζί του, σε αποκλειστικότητα για την Ελλάδα και το FREE CINEMA.

ΓΟΥΙΛΙΑΜ ΧΕΡΤ. ΑΠΑΓΓΕΛΙΕΣ ΦΟΒΟΥ.

Συναντηθήκαμε το καλοκαίρι του 2004 στη Νέα Υόρκη, με αφορμή την έξοδο του «Σκοτεινού Χωριού» του Μ. Νάιτ Σιάμαλαν. Ήταν ενθουσιασμένος με την εμπειρία της συνεργασίας τους. Θαυμάσιος ηθοποιός, ίσως ακόμα πιο ωραίος άνθρωπος στην καθημερινότητά του. Ο θάνατός του, σε ηλικία 71 ετών, από φυσικά αίτια, ξάφνιασε τους πάντες χθες το βράδυ και με έκανε να θυμηθώ αυτή τη συνέντευξη από τότε…

Ο Αργύρης Παπαδημητρόπουλος για το «Monday».

Δεν είχε τύχει να το κάνουμε ξανά έτσι, να μιλάμε μόνοι μας, μπροστά από κάμερες. Μας αρέσει να μιλάμε εκεί έξω, γενικά. Το «Monday», η νέα ταινία του Αργύρη Παπαδημητρόπουλου, στάθηκε η καλύτερη αφορμή για να βρεθούμε… κι έτσι. Όπως συμβαίνει συνήθως, με ανθρώπους του (ελληνικού) σινεμά που εκτιμώ καλλιτεχνικά, δεν προέκυψε μία «συνέντευξη», αλλά μια μεγάλη σε διάρκεια κουβέντα. Που θα μπορούσε να συνεχίζεται για ώρες…

«Trainspotting»: The Cannes interview.

Το Μάιο του 1996, το Φεστιβάλ των Καννών υποδέχθηκε ένα βρετανικό φιλμ που είχε προκαλέσει σάλο στην πατρίδα του από τα τέλη Φεβρουαρίου εκείνης της χρονιάς. Ο υπόλοιπος πλανήτης περίμενε να δει με τα ίδια του τα μάτια εάν όλο αυτό το hype για το «Trainspotting» ήταν αληθινό. Η πρεμιέρα της ταινίας έσκασε σαν βόμβα molotov στην Κρουαζέτ. Ακολούθησε το μεγαλύτερο και πιο rock party όλων των εποχών! Κι εγώ, μαζί μ’ αυτά, έχω να θυμάμαι μια συνέντευξη με τους τρεις ανθρώπους που δημιούργησαν… το μύθο.