FreeCinema

Follow us

ΝΤΕΝΗΣ ΗΛΙΑΔΗΣ: MAKING A BUZZ… AGAIN.


Τελευταία φορά που το κάναμε αυτό, να μιλάμε μπροστά από κάμερες, ήταν Γενάρης του 2014. Πέρασαν αδικαιολόγητα πολλά χρόνια, μέχρι να ξαναδούμε ταινία του Ντένη Ηλιάδη στους κινηματογράφους. Και σήμερα, το «Buzzheart» βρίσκεται ήδη αντιμέτωπο με την κρίση του ελληνικού κοινού. Εδώ, λοιπόν, τα λέμε χωρίς spoilers και… χωρίς την αίσθηση ότι πρόκειται για μία «υποχρεωτική», προωθητική συνέντευξη.

Είκοσι χρόνια έχουν περάσει από το «Hardcore», διάβολε! Όταν βρεθήκαμε μαζί με τον Ντένη Ηλιάδη για να μιλήσουμε για σινεμά, όσο και για τις δικές του δουλειές και τη δική του φιλμική ματιά. Το κάνουμε σε κάθε ταινία του που διανέμεται στους ελληνικούς κινηματογράφους, από τότε. Και κάπως ξεχνάμε ότι υπάρχουν κάμερες που «γράφουν» κι ύστερα θα μας δει κι άλλος κόσμος να μιλάμε έτσι!

Αυτές τις μέρες, η επιστροφή του Ντένη στη μεγάλη οθόνη είναι γεγονός. Και μάλιστα με μία ελληνική παραγωγή, ξανά. Το ψυχολογικό θρίλερ «Buzzheart». Υπήρχε ένα «πρόβλημα» σε σχέση με το πώς θα μιλούσαμε γι’ αυτή την ταινία: τα spoilers! Οπότε, αποφύγαμε να αναλύσουμε θέματα που έχουν να κάνουν με την εξέλιξη της πλοκής, διότι ο θεατής αξίζει να δει το φιλμ με… «παρθένο» βλέμμα.

Κατά τα άλλα, σχεδόν μία ώρα κουβέντας με… κέφι και χαρά, σαν να μιλάνε δυο παλιοί φίλοι που θα συναντιούνται πάντα με τούτη την ευκαιρία / αφορμή. Όποιος έφτασε μέχρι εδώ σημαίνει ότι γουστάρει να παρακολουθήσει μια τέτοια φάση, οπότε… πατάτε play πάνω δεξιά (κλασικά) και (ακόμα καλύτερα)… τσεκάρετε ώρες προβολών και πλησιέστερη αίθουσα στις σχετικές σελίδες του FREE CINEMA. Το «Buzzheart» είναι… «Fragoulis approved». Ειλικρινά.

CREDITS: Βίτων Μπεσδεμιώτης (κάμερα / μοντάζ)

Το «Buzzheart» έχει ξεκινήσει την προβολή του στους ελληνικούς κινηματογράφους, σε διανομή της εταιρείας ΣΠΕΝΤΖΟΣ.


MORE INTERVIEWS

Κάρλα Σοφία Γκασκόν. Χωρίς... tweets.

H απίθανη ζωή της Κάρλα Σοφία Γκασκόν ξεκίνησε μια μαρτιάτικη ημέρα του 1972 στην Ισπανία. Τη χρονιά που ο Γουίλιαμ Φρίντκιν έγραφε οσκαρική ιστορία με τον «Άνθρωπο από τη Γαλλία», το μαγικό αστέρι του σινεμά θα ευλογούσε με τα δώρα του έναν άνθρωπο που γεννήθηκε σε κάποιο προάστιο της Μαδρίτης ως… Χουάν Κάρλος Γκασκόν.

Γιώργος Τσεμπερόπουλος. Για όλα όσα έχει υπάρξει.

Ο Γιώργος Τσεμπερόπουλος είναι ένα από τα πιο σεβαστά ονόματα στα χρονικά της ελληνικής κινηματογραφίας. Δεν είχε τύχει να μιλήσουμε ποτέ ξανά έτσι στο παρελθόν. Βρεθήκαμε με αφορμή το «Υπάρχω». Άκουσα, έμαθα, μοιραστήκαμε. Ομολογώ πως ήταν μία συγκινητική εμπειρία για μένα.

Άγγελος Φραντζής. Μια κουβέντα... σαν ταινία!

Ο Άγγελος Φραντζής δεν κωλώνει! Και απαντά και ρωτάει. Συναντηθήκαμε για να μιλήσουμε για τον «Νόμο του Μέρφυ» και καταλήξαμε να βρισκόμαστε μπροστά από την κάμερα… για μιάμιση ώρα! Σαν να βλέπεις κανονική ταινία, δηλαδή. Αλλά θα τα ακούσεις… ΟΛΑ!

Ο Κρίστιαν Φρίντελ για τη «Ζώνη Ενδιαφέροντος».

Ο Κρίστιαν Φρίντελ, πρωταγωνιστής της «Ζώνης Ενδιαφέροντος» του Τζόναθαν Γκλέιζερ, δεν παρουσιάζει τον ήρωά του σαν ένα κτήνος του ναζισμού στην περίοδο του Δευτέρου Παγκοσμίου Πολέμου. Απλά, υποδύεται έναν Γερμανό αξιωματικό που τυγχάνει να μεγαλώνει την οικογένειά του, όμορφα και ειρηνικά, δίπλα από το στρατόπεδο του Άουσβιτς! Ας δούμε τι είχε να μου πει για την εμπειρία της προετοιμασίας και των γυρισμάτων της καλύτερης ταινίας του 2023.

Τζον Κάμερον Μίτσελ: The cum revolution.

Στις Κάννες του 2006, ένα φιλμ τόλμησε να προκαλέσει όσο κανένα άλλο στο παρελθόν, προτείνοντας την ευφορία του πανηδονισμού σαν λύση απέναντι στην ολοταχώς οπισθοδρομική Αμερική του Μπους. Είχα την τύχη να ζήσω το «Shortbus» ακριβώς όταν… έσκασε εκεί, όσο και την τεράστια απόλαυση του να μιλήσω με τον Τζον Κάμερον Μίτσελ για μια ταινία που θεωρώ instant classic, όσο κι αν φόβισε (και θα φοβίζει πάντα) το κοινό!