FreeCinema

Follow us

ΝΤΕΪΒΙΝΤ Σ. ΓΚΟΓΕΡ. ΗΤΑΝ Ο ΝΤΑ ΒΙΝΤΣΙ ΕΝΑΣ… SUPERHERO;


Θα μπορούσα να τον ρωτήσω για τη συνεργασία του με τον Κρίστοφερ Νόλαν στην τριλογία του «Σκοτεινού Ιππότη». Θα μπορούσαμε να μιλάμε για τον προσανατολισμό που έχει πάρει ο Ζακ Σνάιντερ στον καινούργιο Superman, το «Man of Steel» ή για τον επερχόμενο «Godzilla» του Γκάρεθ Έντουαρντς. Έχει αναμειχθεί σε όλα αυτά τα σενάρια. Αλλά είναι και παραγωγός, σκηνοθέτης, συγγραφέας, fan των comics και των video games, τομείς στους οποίους επίσης έχει δουλέψει!

Πέρα από όλα αυτά, όμως, είχε τον καημό να δημιουργήσει μια τηλεοπτική σειρά που δεν θα… κοβόταν στην πρώτη κιόλας season της, όπως το «FlashForward» (2009 – 2010). Έτσι, σκέφτηκε να αφηγηθεί με έναν όχι ακριβώς ιστορικά αποδεδειγμένο τρόπο και με extra στοιχεία φαντασίας τη ζωή ενός 25χρονου νεαρού ονόματι… Λεονάρντο Ντα Βίντσι.

Το «Da Vinci’s Demons», που παίζεται από το FOX Channel κάθε Σάββατο τα μεσάνυχτα, μόλις μερικές ώρες μετά την αμερικανική μετάδοση κάθε επεισοδίου, γνώρισε αμέσως επιτυχία και εξασφάλισε ήδη τη συνέχειά του για μια δεύτερη, τουλάχιστον, season. Ταξίδεψα μέχρι τη Φλωρεντία για να μου απαντήσει στα ερωτήματα που είχα σχετικά με τη σειρά, ήταν άψογος στις συναντήσεις που είχαμε, ομιλητικότατος, εύστοχος, άνθρωπος με πνεύμα και, προφανώς, απίστευτα δημιουργικός.

Δίπλα στο δημιουργό του «Da Vinci’s Demons», Ντέιβιντ Σ. Γκόγερ, μια από τις πρωταγωνίστριες της σειράς, η Λάρα Πόλβερ, που υποδύεται την Κλαρίς Ορσίνι, απαντά μαζί του για την όλη εμπειρία αυτής της επικής σειράς, σε μια αποκλειστική για την Ελλάδα και το FREE CINEMA συνέντευξη. Απλά, πάτησε το play στη video gallery (πάνω δεξιά) για να τους παρακολουθήσεις.

Δες εδώ και την αποκλειστική συνέντευξη με τον πρωταγωνιστή της σειράς «Da Vinci’s Demons», Τομ Ράιλι.


MORE INTERVIEWS

Ο Αργύρης Παπαδημητρόπουλος για το «Monday».

Δεν είχε τύχει να το κάνουμε ξανά έτσι, να μιλάμε μόνοι μας, μπροστά από κάμερες. Μας αρέσει να μιλάμε εκεί έξω, γενικά. Το «Monday», η νέα ταινία του Αργύρη Παπαδημητρόπουλου, στάθηκε η καλύτερη αφορμή για να βρεθούμε… κι έτσι. Όπως συμβαίνει συνήθως, με ανθρώπους του (ελληνικού) σινεμά που εκτιμώ καλλιτεχνικά, δεν προέκυψε μία «συνέντευξη», αλλά μια μεγάλη σε διάρκεια κουβέντα. Που θα μπορούσε να συνεχίζεται για ώρες…

«Trainspotting»: The Cannes interview.

Το Μάιο του 1996, το Φεστιβάλ των Καννών υποδέχθηκε ένα βρετανικό φιλμ που είχε προκαλέσει σάλο στην πατρίδα του από τα τέλη Φεβρουαρίου εκείνης της χρονιάς. Ο υπόλοιπος πλανήτης περίμενε να δει με τα ίδια του τα μάτια εάν όλο αυτό το hype για το «Trainspotting» ήταν αληθινό. Η πρεμιέρα της ταινίας έσκασε σαν βόμβα molotov στην Κρουαζέτ. Ακολούθησε το μεγαλύτερο και πιο rock party όλων των εποχών! Κι εγώ, μαζί μ’ αυτά, έχω να θυμάμαι μια συνέντευξη με τους τρεις ανθρώπους που δημιούργησαν… το μύθο.

ΟΥΜΑ ΘΕΡΜΑΝ: ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΑΓΡΙΕΜΕΝΟ ΠΛΗΘΟΣ.

Το 1994 βρέθηκα στο Φεστιβάλ των Καννών και είχα την ευκαιρία να συναντήσω την Ούμα Θέρμαν, με αφορμή την πρεμιέρα του «Pulp Fiction» του Κουέντιν Ταραντίνο. The rest is history. Κυριολεκτικά, από τα πράγματα που (αξίζει να) θυμάσαι για πάντα.

Γκιγέρμο ντελ Τόρο: Η φαντασία είναι το παν.

Το 2006 είχα τη χαρά να συναντήσω τον Γκιγέρμο ντελ Τόρο στο Φεστιβάλ των Καννών, όπου παρουσίασε για πρώτη φορά στον κόσμο το φιλμ το οποίο απογείωσε την καριέρα του, όσο και τη σημασία του ονόματός του καλλιτεχνικά. Φυσικά, ήταν ο «Λαβύρινθος του Πάνα». Εννοείται πως η εμπειρία ήταν αξέχαστη. Γιατί ο άνθρωπος αυτός αγαπάει απίστευτα πολύ αυτό που κάνει. Μαζί και την κινηματογραφική Τέχνη. Και τι υπέροχο μυαλό, διάβολε!

Σοφία Κόπολα. Eat cake!

Το 2006, ακόμη αιχμάλωτη του ονόματός της, η Σοφία Κόπολα πήγε στις Κάννες σαν μικρή πριγκίπισσα προσφέροντας... παντεσπάνι και βγάζοντας γλώσσα απέναντι στην Ιστορία. Πρόλαβα να της μιλήσω, προτού της πάρουν το κεφάλι! Για τη «Marie Antoinette», φυσικά.