FreeCinema

Follow us

Μπάμπης Μακρίδης. Πατημένο.


Παρακολουθώντας το «L» του Μπάμπη Μακρίδη είχα ένα ηλίθιο χαμόγελο κολλημένο στο πρόσωπό μου, ενώ την ίδια στιγμή σκεφτόμουν πως οι περισσότεροι από τους θεατές, οι οποίοι θα δοκιμάσουν να δουν το φιλμ στις αίθουσες, θα τον πάρουν με τις πέτρες. Διευκρίνιση: δεν χαμογελούσα για το τελευταίο.

Μετά την προβολή, τον συνάντησα για πρώτη φορά στο bar του Gazarte. Δεν ήταν μια απόπειρα της διανομής να μας μεθύσει για να γράψουμε θετικά για την ταινία! Μίλησα λίγο με τον Ευθύμη Φιλίππου (αυτόν που φταίει για όλα, ξέρεις), ύστερα μας σύστησαν με το Μακρίδη. Αισθάνθηκα την ανάγκη να του πω το αγαπημένο μου ανέκδοτο. Γιατί έτσι.

Κανονίσαμε να κάνουμε τη συνέντευξη για το CINEMaD. Εγώ ήθελα να βρούμε ένα μικρό γκαράζ για το γύρισμα, σαν αυτά που είχαν οι μονοκατοικίες παλιά, που λειτουργούσε και σαν αποθήκη πολλές φορές, για εργαλεία κι άλλες σαχλαμάρες ανδρικές. Δες το και σαν American suburbs κι έτσι. Ψάχναμε για μέρες. Ξαφνικά, θυμήθηκα πως υπήρχε το τέλειο μέρος, ούτε ένα στενό κάτω από το σπίτι μου!

Ήρθε με μια μηχανή. Με είχε κάνει να πιστέψω πως δεν οδηγεί, όπως κι εγώ. Αυτό που βρήκαμε μέσα στο γκαράζ ήταν μαγικό! Ήταν Φεβρουάριος του 2012. Αρχίσαμε να μιλάμε. Μερικοί το αποκαλούν συνέντευξη.

Το «L» κυκλοφορεί σε DVD από την εταιρεία Feelgood at Home. Κάνε ένα test drive, επιτέλους!


MORE INTERVIEWS

ΑΘΗΝΑ ΡΑΧΗΛ ΤΣΑΓΓΑΡΗ. ΓΙΑ ΤΟ «HARVEST».

Δέκα χρόνια μετά το πολυβραβευμένο «Chevalier», η Αθηνά Ραχήλ Τσαγγάρη καλεί ξανά το ελληνικό κοινό σ’ ένα αρκετά διαφορετικό «ταξίδι» στη μεγάλη οθόνη, με την αγγλόφωνη ταινία της «Harvest», και μιλά με τον Ηλία Φραγκούλη για τα παιδικά της χρόνια, όσα αγαπά στο σινεμά και… την καπιταλιστική «ανάπτυξη».

Βασίλης Κεκάτος. Αγαπώντας τα άγρια παιδιά.

Ένα παγωμένο, χιονισμένο απόγευμα στο Βερολίνο (και στους -12 βαθμούς), στο πλαίσιο του 75ου Φεστιβάλ της πόλης, συναντήσαμε τον Βασίλη Κεκάτο στα studios της Unifrance, ώστε να κάνουμε μία συζήτηση για την πρώτη μεγάλου μήκους ταινία του, τις «Άγριες Μέρες μας».

Κάρλα Σοφία Γκασκόν. Χωρίς... tweets.

H απίθανη ζωή της Κάρλα Σοφία Γκασκόν ξεκίνησε μια μαρτιάτικη ημέρα του 1972 στην Ισπανία. Τη χρονιά που ο Γουίλιαμ Φρίντκιν έγραφε οσκαρική ιστορία με τον «Άνθρωπο από τη Γαλλία», το μαγικό αστέρι του σινεμά θα ευλογούσε με τα δώρα του έναν άνθρωπο που γεννήθηκε σε κάποιο προάστιο της Μαδρίτης ως… Χουάν Κάρλος Γκασκόν.

Γιώργος Τσεμπερόπουλος. Για όλα όσα έχει υπάρξει.

Ο Γιώργος Τσεμπερόπουλος είναι ένα από τα πιο σεβαστά ονόματα στα χρονικά της ελληνικής κινηματογραφίας. Δεν είχε τύχει να μιλήσουμε ποτέ ξανά έτσι στο παρελθόν. Βρεθήκαμε με αφορμή το «Υπάρχω». Άκουσα, έμαθα, μοιραστήκαμε. Ομολογώ πως ήταν μία συγκινητική εμπειρία για μένα.

Άγγελος Φραντζής. Μια κουβέντα... σαν ταινία!

Ο Άγγελος Φραντζής δεν κωλώνει! Και απαντά και ρωτάει. Συναντηθήκαμε για να μιλήσουμε για τον «Νόμο του Μέρφυ» και καταλήξαμε να βρισκόμαστε μπροστά από την κάμερα… για μιάμιση ώρα! Σαν να βλέπεις κανονική ταινία, δηλαδή. Αλλά θα τα ακούσεις… ΟΛΑ!