FreeCinema

Follow us

Οι παραγωγοί του «Frankenweenie» στο FREE CINEMA.


Η Άλισον Αμπάτι είναι η παραγωγός και ο Ντον Χαν ο executive producer του «Frankenweenie». Η πρώτη έχει βρεθεί πίσω από τα καλύτερα stop motion animated φιλμ των τελευταίων χρόνων (από το «Corpse Bride» του Μπέρτον μέχρι το «Fantastic Mr. Fox» του Γουές Άντερσον), ο δεύτερος κουβαλάει πίσω του την εμπειρία δεκαετιών στον τομέα του κινούμενου σχεδίου, μέσα από την τεράστια παράδοση της Disney (από το «Beauty and the Beast» και το «The Lion King», μέχρι το επερχόμενο, live action παραμύθι «Maleficent», με την Αντζελίνα Τζολί).

Με το που μπήκα στο δωμάτιο για να κάνουμε την κοινή συνέντευξη, κόλλησαν πάνω στη στάμπα του t-shirt μου (θα το δεις στη συνέντευξη του Τιμ Μπέρτον…), με το trademark του FREE CINEMA. «Το καλύτερο μπλουζάκι που έχουμε δει σήμερα!», μου είπε ο Ντον Χαν, πριν ρωτήσουν μαζί τι είναι. Τους απάντησα πως είναι το σηματάκι που έχουμε φτιάξει για το site μου και, μόλις τους είπα πως ονομάζεται αυτό, η Αμπάτι, ειδικά, έλαμψε με το χαμόγελό της. Ήταν αυτό που στις συνεντεύξεις λέμε… καλή αρχή. Η συνέχεια στο συνοδευτικό video, σε αποκλειστικότητα για την Ελλάδα.

Η ταινία «Frankenweenie» παίζεται από αυτή την εβδομάδα (σε 3D) και στην Ελλάδα, σε διανομή της Feelgood.


MORE INTERVIEWS

Ο Αργύρης Παπαδημητρόπουλος για το «Monday».

Δεν είχε τύχει να το κάνουμε ξανά έτσι, να μιλάμε μόνοι μας, μπροστά από κάμερες. Μας αρέσει να μιλάμε εκεί έξω, γενικά. Το «Monday», η νέα ταινία του Αργύρη Παπαδημητρόπουλου, στάθηκε η καλύτερη αφορμή για να βρεθούμε… κι έτσι. Όπως συμβαίνει συνήθως, με ανθρώπους του (ελληνικού) σινεμά που εκτιμώ καλλιτεχνικά, δεν προέκυψε μία «συνέντευξη», αλλά μια μεγάλη σε διάρκεια κουβέντα. Που θα μπορούσε να συνεχίζεται για ώρες…

«Trainspotting»: The Cannes interview.

Το Μάιο του 1996, το Φεστιβάλ των Καννών υποδέχθηκε ένα βρετανικό φιλμ που είχε προκαλέσει σάλο στην πατρίδα του από τα τέλη Φεβρουαρίου εκείνης της χρονιάς. Ο υπόλοιπος πλανήτης περίμενε να δει με τα ίδια του τα μάτια εάν όλο αυτό το hype για το «Trainspotting» ήταν αληθινό. Η πρεμιέρα της ταινίας έσκασε σαν βόμβα molotov στην Κρουαζέτ. Ακολούθησε το μεγαλύτερο και πιο rock party όλων των εποχών! Κι εγώ, μαζί μ’ αυτά, έχω να θυμάμαι μια συνέντευξη με τους τρεις ανθρώπους που δημιούργησαν… το μύθο.

ΟΥΜΑ ΘΕΡΜΑΝ: ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΑΓΡΙΕΜΕΝΟ ΠΛΗΘΟΣ.

Το 1994 βρέθηκα στο Φεστιβάλ των Καννών και είχα την ευκαιρία να συναντήσω την Ούμα Θέρμαν, με αφορμή την πρεμιέρα του «Pulp Fiction» του Κουέντιν Ταραντίνο. The rest is history. Κυριολεκτικά, από τα πράγματα που (αξίζει να) θυμάσαι για πάντα.

Γκιγέρμο ντελ Τόρο: Η φαντασία είναι το παν.

Το 2006 είχα τη χαρά να συναντήσω τον Γκιγέρμο ντελ Τόρο στο Φεστιβάλ των Καννών, όπου παρουσίασε για πρώτη φορά στον κόσμο το φιλμ το οποίο απογείωσε την καριέρα του, όσο και τη σημασία του ονόματός του καλλιτεχνικά. Φυσικά, ήταν ο «Λαβύρινθος του Πάνα». Εννοείται πως η εμπειρία ήταν αξέχαστη. Γιατί ο άνθρωπος αυτός αγαπάει απίστευτα πολύ αυτό που κάνει. Μαζί και την κινηματογραφική Τέχνη. Και τι υπέροχο μυαλό, διάβολε!

Σοφία Κόπολα. Eat cake!

Το 2006, ακόμη αιχμάλωτη του ονόματός της, η Σοφία Κόπολα πήγε στις Κάννες σαν μικρή πριγκίπισσα προσφέροντας... παντεσπάνι και βγάζοντας γλώσσα απέναντι στην Ιστορία. Πρόλαβα να της μιλήσω, προτού της πάρουν το κεφάλι! Για τη «Marie Antoinette», φυσικά.