FreeCinema

Follow us
15.0421:00

Ελληνικό box-office: Παραλίγο να γίνει του… «Εμείς»!


Τι πραγματικά συμβαίνει στο ελληνικό box-office; Το FREE CINEMA σχολιάζει τις τάσεις των θεατών, τη συνολική εικόνα από τα ταμεία και τα… κακώς κείμενα από κάθε πλευρά της ντόπιας κινηματογραφικής αγοράς. Αυτή την εβδομάδα, η «Ταινία Minecraft» ένωσε τις δυνάμεις της με ένα… ντοκιμαντέρ ελληνικής rap και στα σινεμά δεν έγινε του… «Εμείς» κι εμείς!

Είχαμε να δούμε κατοστάρα σε τετραήμερο από τα μέσα Φεβρουαρίου! Στο προηγούμενο box-office report τους μετρήσαμε 95.771, σε τούτο εδώ φτάσανε τους 101.304. Από τη μία, η «Ταινία Minecraft» βοήθησε ουσιαστικά, παραμένοντας (με καλό κράτημα της τάξης του -32%) στην κορυφή και συγκεντρώνοντας 37.710 εισιτήρια (από 192 οθόνες), τα περισσότερα από τα οποία μαρτυρούν έξοδο οικογενειακού κοινού στο weekend (16.495 και 14.746 εισιτήρια, στις αντίστοιχες μέρες). Φυσικά, η πλειοψηφία του κοινού προτίμησε τις μεταγλωττισμένες προβολές (25.478 εισιτήρια, από 131 οθόνες). Ήδη έχει ξεπεράσει το «φράγμα» των εκατό χιλιάδων εισιτηρίων (104.823, για την ακρίβεια) και θα κάνει solo παιχνίδι και στις πασχαλινές γιορτές.

Από την άλλη και… σχεδόν παρά τρίχα, η πρεμιέρα του μουσικού ντοκιμαντέρ «Εμείς» (φωτό), για τον Έλληνα rapper Bloody Hawk, μάλλον σόκαρε… θετικά την αγορά, καθώς έκοψε 34.122 εισιτήρια (από 113 οθόνες)! Αν και στο πρόσφατο παρελθόν είχαμε κι άλλες επιτυχίες παρόμοιας θεματικής σε ντοκιμαντέρ, εδώ η τόλμη της TANWEER να διανέμει μαζικά ένα τέτοιο φιλμ, ξεπερνώντας το σύνηθες πλαίσιο ενός limited release σε multiplex, επιβραβεύτηκε απολύτως. Μιλάμε για τρελό τετραήμερο: 9.874, 6.479, 9.421 και 8.348 (στις αντίστοιχες μέρες)! Επειδή πρόκειται για πρωτοφανή περίπτωση (σε τόσο μεγάλο mainstream κύκλωμα), θα έχει σημασία να παρακολουθήσουμε την αντοχή του στο πέρασμα των ημερών, πόσω μάλλον σε εορταστική περίοδο… «κατάνυξης», εθίμων και παραδόσεων.

Το ενήλικο κοινό μάλλον σνόμπαρε την πρωτοεμφανιζόμενη κατασκοπική περιπέτεια «Ο Ερασιτέχνης» (φωτό), που έκοψε 12.178 εισιτήρια (από 85 οθόνες). Χειρότερα από τα πρόσφατα ανοίγματα των Φασμπέντερ & Μπλάνσετ (14.508 εισιτήρια, από 88 οθόνες) και του Στέιθαμ (20.109 εισιτήρια, από 85 οθόνες), δηλαδή. Ο τελευταίος, ως «Ένας Απλός Άνθρωπος» (-67%!), ακολούθησε στο #4, κόβοντας 4.293 εισιτήρια (από 28 οθόνες), με σύνολο στα 53.167. Το top 5 συμπληρώνει το φιάσκο της «Χιονάτης» (-63%!), με 1.966 εισιτήρια (από 35 οθόνες). Μετρά 54.678 εισιτήρια σε σύνολο.

Το weird horror από την Ιρλανδία «Οντότητα» (-31%) έκοψε 1.857 εισιτήρια (από 16 οθόνες) κι έχει φτάσει τα 12.041 σε σύνολο. Στο #7 έκανε ποδαρικό το animated «Ο Γύρος του Κόσμου του Μικρού Γκρίζλι», με 1.635 εισιτήρια (από 42 οθόνες). Μαζί μ’ εμάς, μάλλον κάπου έγκωσαν και οι γονείς με νέους τίτλους… δευτεράντζας του είδους σχεδόν κάθε εβδομάδα! Το γαλλικό crowd-pleaser προθέσεων «Η Ορχήστρα του Αδερφού μου» (γύρω στο -43% η πτώση) έκοψε 1.374 εισιτήρια (από 16 οθόνες) και μετρά σύνολο στα 10.932. Ένα αναπάντεχο mini hit. Ακολουθεί το κατασκοπικό θρίλερ «Σκιές στο Σκοτάδι» (-60%), με 1.075 εισιτήρια (από 16 οθόνες) και σύνολο στα 43.776 και κλείνουμε με το τελευταίο τετραψήφιο νούμερο, το πρωτοεμφανιζόμενο γαλλικό δράμα «Ασυνήθιστες Φίλες» (φωτό), που έκοψε 1.003 εισιτήρια (από 9 οθόνες). Τα τριψήφια δεν τα πιάνω… από ευαισθησία. Είναι και Μεγάλη Εβδομάδα!