FreeCinema

Follow us
07.0422:00

Ελληνικό box-office: Οι οικογένειες έπαιξαν «Minecraft».


Τι πραγματικά συμβαίνει στο ελληνικό box-office; Το FREE CINEMA σχολιάζει τις τάσεις των θεατών, τη συνολική εικόνα από τα ταμεία και τα… κακώς κείμενα από κάθε πλευρά της ντόπιας κινηματογραφικής αγοράς. Αυτή την εβδομάδα, οι οικογένειες άφησαν τα σπιτικά τους video games και έτρεξαν στις αίθουσες για να «παίξουν» με την «Ταινία Minecraft».

Στο προηγούμενο box-office report ο… θρήνος έφτανε τους 66.480 θεατές, σήμερα έγινε ένα… «Minecraft» θαύμα και το νούμερο της προσέλευσης έφτασε τους 95.771. Από αυτούς, οι 55.403 μοιράστηκαν σε 192 οθόνες που πρόβαλαν την κινηματογραφική μεταφορά του ομώνυμου video game! Τα υπόλοιπα εισιτήρια προέκυψαν από… πενήντα έξι τίτλους! Τρομακτικό, ε; Για να επιστρέψουμε στην «Ταινία Minecraft», το κοινό της ήταν κυρίως παιδικο-εφηβικό, μετά ενήλικων συνοδών προφανώς, διότι η συντριπτική πλειοψηφία του κοινού προτίμησε τις μεταγλωττισμένες προβολές (38.981 εισιτήρια, από 113 οθόνες). Οι 10 από αυτές έπαιζαν το φιλμ σε 3D κι έκοψαν 2.323 εισιτήρια. Αφού μιλάμε κυρίως για ανήλικους θεατές, εννοείται πως το έργο είχε καλύτερη απήχηση στο weekend (24.211 και 20.933, στις αντίστοιχες μέρες). Στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού, η ταινία… ξεσκίστηκε (με την καλή έννοια…), φέρνοντας 162.753.003 δολάρια στα ταμεία! Εάν το target group της έμεινε ικανοποιημένο από το φιλμικό αποτέλεσμα, θεωρώ πως θα παραμείνει στην κορυφή και στο ερχόμενο τετραήμερο, χωρίς σοβαρές απώλειες.

Η περιπέτεια «Ένας Απλός Άνθρωπος» (-38%) (φωτό) με τον Τζέισον Στέιθαμ βρέθηκε στο #2, κόβοντας 12.517 εισιτήρια (από 81 οθόνες). Δεν έπεσε ποτέ κάτω από τα δύο χιλιάρικα και το σαββατόβραδο τα αύξησε σε 5.211. Σύνολο των πρώτων έντεκα ημερών προβολής του στα 43.018. Ακολούθησε η «Χιονάτη» (-57%), με 5.350 εισιτήρια (από 78 οθόνες). Σύνολο στα 51.885! Μιλάμε για τραγωδία! Περιέργως, ισχυρό κράτημα (-27%) συναντάμε στο weird horror από την Ιρλανδία «Οντότητα», που έκοψε 2.687 εισιτήρια (από 30 οθόνες) κι έχει φτάσει τα 8.671. Την πρώτη πεντάδα συμπληρώνει πανέξυπνα γραμμένο κατασκοπικό θρίλερ «Σκιές στο Σκοτάδι» (-40%), με 2.654 εισιτήρια (από 23 οθόνες) και σύνολο στα 41.833.

Στο #6 παρέμεινε (!) το γαλλικό crowd-pleaser προθέσεων «Η Ορχήστρα του Αδερφού μου» (γύρω στο -17% η πτώση), με 2.393 εισιτήρια (από 20 οθόνες). Ξανά, ωφελήθηκε ουσιαστικά από το Σάββατο (1.200). Έχει φτάσει τα 6.309 μετά από έντεκα μέρες προβολής. Στο #7, ο σπλατεράδικα φονικός «Ποπάϊ» (φωτό) έκανε ντεμπούτο με 1.543 εισιτήρια (από 30 οθόνες). Το μοναδικό συγκρίσιμο νούμερο που έχουμε από «public domain slasher» μας οδηγεί στο πρώτο «Γουίνι το Αρκουδάκι: Αίμα και Μέλι», πίσω στα μέσα Μάη του 2023, με ποδαρικό στα 2.096 εισιτήρια (από 22 οθόνες), οπότε κάπου εκεί βρίσκεται η δυναμική των συγκεκριμένων b-μουβάδικων ταινιών. Ισοπεδωτική ήταν η πτώση (-70%) του anime «Yu-Gi-Oh!: The Dark Side of Dimensions», το οποίο έκοψε 1.365 εισιτήρια (από 19 οθόνες), με μέχρι στιγμής σύνολο στα 7.801. Στο #9 συναντάμε το αρκετά ιδιαίτερο animated «Dog Man» (-51%), με 1.352 εισιτήρια (από 25 οθόνες) και σύνολο στα 53.296, ενώ στο #10 έκανε παρθενική εμφάνιση ο ανεκδιήγητος «Ψυχάκιας», κόβοντας 1.051 εισιτήρια (από 23 οθόνες). Με οριακή διαφορά, εκτός δεκάδας βρέθηκε το επίσης πρωτοεμφανιζόμενο «Όλο το Σόι», κόβοντας 1.037 εισιτήρια (από 30 οθόνες). Περιέργως, ούτε τα ονόματα δεν τράβηξαν εδώ…

Ξεχωριστή αναφορά αξίζει το ντοκιμαντέρ «Εδώ Μιλάνε για Λατρεία» με θέμα το συγκρότημα των Κόρε. Ύδρο., το οποίο διανέμεται ανεξάρτητα κι έχει περάσει εντελώς κάτω από τα radar της αγοράς. Στο τετραήμερο που μας πέρασε μπορεί να είχε ελάχιστες προβολές στο ΒΑΚΟΥΡΑ της Θεσσαλονίκης, κόβοντας 61 εισιτήρια, όμως, είχαν υπάρξει και άλλες μεμονωμένες προβολές σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη στα τέλη του Μάρτη, εμφανίζοντας μέχρι στιγμής ένα σύνολο 1.646 εισιτηρίων! Από σήμερα, προστέθηκαν ημερήσιες προβολές στο αθηναϊκό ΑΣΤΟΡ, οι οποίες κάνουν ασταμάτητα sold-out! Μέχρι και αυτή την Τετάρτη, η ταινία θα έχει ξεπεράσει τα 3.000 εισιτήρια σε σύνολο και δείχνει πως θα συνεχίσει δυναμικά (στο more, ακόμη και η προβολή της Πέμπτης εμφανίζεται να είναι ήδη sold-out στο ΑΣΤΟΡ).