FreeCinema

Follow us
16.0920:00

Ελληνικό box-office: Ο «Απαισιότατος» επιστρέφει στην κορυφή.


Τι πραγματικά συμβαίνει στο ελληνικό box-office; Το FREE CINEMA σχολιάζει τις τάσεις των θεατών, τη συνολική εικόνα από τα ταμεία και τα… κακώς κείμενα από κάθε πλευρά της ντόπιας κινηματογραφικής αγοράς. Αυτή την εβδομάδα, το ισχυρής προσέλευσης weekend ενίσχυσε την επιστροφή του «Εγώ ο Απαισιότατος 4» στην κορυφή, με τα ανήλικα να κερδίζουν το… Άρλεκιν!

Σε σύγκριση με τα 118.663 εισιτήρια του box-office report του προηγούμενου τετραημέρου, παρατηρήθηκε μια διόλου αμελητέα πτώση στα 90.314. Και όλα αυτά με τις πρεμιέρες νέων ταινιών να αυξάνονται δραματικά (μιλάμε για καμιά δεκαριά εβδομαδιαία!), χωρίς όμως να καταφέρνουν να βάζουν τον κόσμο στα σινεμά. Μαντέψτε γιατί. Οι περισσότερες δεν βλέπονται! Έτσι, το animated «Εγώ ο Απαισιότατος 4» (-39%) γράπωσε ξανά την πρώτη θέση, κόβοντας 19.146 εισιτήρια (από 127 οθόνες), εξαιτίας ενός πολύ ισχυρότερου weekend… παιδομάζωξης (8.704 και 7.078, στις αντίστοιχες μέρες) από την προσέλευση του… γυναικείου adult κοινού στο «Τελειώνει με Εμάς» (-49%), το οποίο έκοψε 18.004 εισιτήρια (από 112 οθόνες), με weekend στα 5.883 και 4.915 (στις αντίστοιχες μέρες). Συνολικά, το παιδικό έχει πιάσει 289.620 εισιτήρια (δεδομένη η τρακοσάρα), ενώ το… Άρλεκιν έχει φτάσει τα 127.213.

Στο #3 συναντάμε το «Σκαθαροζούμης Σκαθαροζούμης» με δυνατή πτώση (-47%) στο δεύτερο τετραήμερό του, κόβοντας 7.658 εισιτήρια (από 60 οθόνες) και μετρώντας ένα τρομερά ασθενικό σύνολο στα 29.043, σε αντίθεση με το εισπρακτικό φαινόμενο του αμερικανικού box-office. Είναι να απορεί κανείς για το τι συνέβη εδώ… Ακολουθεί η παρθενική εμφάνιση του remake της ταινίας «Το Κοράκι» (φωτό), με 5.229 εισιτήρια (από 59 οθόνες), ενώ στο #5 βρέθηκε ακόμη μία πρεμιέρα τούτης της εβδομάδας, το θρίλερ «Κώδικας Κινδύνου», με 5.161 εισιτήρια (από 46 οθόνες). Και τα δύο φιλμ στόχευαν σε παρόμοιο κοινό (των multiplex), δεν ήρθαν με τρελές δάφνες κριτικής (ειδικά το πρώτο) και εισπρακτικής επιτυχίας από το εξωτερικό και κουβαλούσαν και το «στίγμα» της σύντομης καριέρας στους αμερικανικούς κινηματογράφους, με ότι αρνητικό συνεπάγεται αυτό… ιντερνετικά.

Στο #6 έχουμε την περίπτωση ανέλπιστης επιτυχίας για το πολιτικοδικαστικό «Υπόθεση Γκολντμάν» (φωτό), το οποίο σημείωσε σοβαρή άνοδο προσέλευσης (+32%) στο δεύτερο τετραήμερό του, κόβοντας 5.093 εισιτήρια (από 23 οθόνες), με ιδιαίτερα ενισχυμένο σαββατόβραδο (2.396). Αξίζει να επισημάνω ότι εδώ έχουμε ένα φιλμ όχι ακριβώς «εύκολο» ή «εμπορικό» σε προδιαγραφές, ούτε και τυπικό σε αφήγηση δικαστικού δράματος, γεγονός που κάνει την αύξηση του ενδιαφέροντος του κοινού πιο ευχάριστη. Σύνολο μέχρι στιγμής στα 9.763 εισιτήρια. Στο #7 συναντάμε το Marvel-ικό σουξέ «Deadpool & Wolverine» (-20%), με 3.149 εισιτήρια (από 20 οθόνες) και σύνολο στα 318.961.

Οι επόμενες θέσεις του top 10 καλύφθηκαν από πρεμιέρες… της μιας βδομάδας (πάνω-κάτω) και του «τριχίλιαρου» (ενίοτε ζορισμένου). Στο #8 ακόμη ένας γαλλικός τίτλος «του καλοκαιριού», το «Μαζί Ξανά» (φωτό), με 3.028 εισιτήρια (από 18 οθόνες), στο #9 το (έλεος κάπου!) animated «Ο Δελφινομικρούλης», κόβοντας 2.807 εισιτήρια (από 51 οθόνες) και στο #10 το ισπανικό «Τεχνητή ΔικΑ.Ι.οσύνη», που έπιασε 2.585 εισιτήρια σε 22 οθόνες. Να σημειωθεί πως οι άνωθεν τίτλοι… ενηλίκων είχαν (και) την υποστήριξη θερινών σινεμά δυνατής «πιάτσας».