FreeCinema

Follow us
06.0319:00

Ελληνικό box-office: Έριξε «ξύλο» πάλι ο «Κριντ».


Τι πραγματικά συμβαίνει στο ελληνικό box-office; Το FREE CINEMA σχολιάζει τις τάσεις των θεατών, τη συνολική εικόνα από τα ταμεία και τα… κακώς κείμενα από κάθε πλευρά της ντόπιας κινηματογραφικής αγοράς. Αυτή την εβδομάδα, χρειάστηκε να πέσει λίγο… «ξύλο» για ν’ ανακάμψουν τα σινεμά, μέσα σε κλίμα εθνικού πένθους (δυστυχώς). Και ο «Κριντ»… καθάρισε από μόνος του!

Μόλις 61.141 εισιτήρια μετρούσαμε στο προηγούμενο box-office report, που κανονίζατε που θα πάτε να πετάξετε χαρταετό, όμως, το τετραήμερο που μας πέρασε ήρθαμε ξανά στα ίσα μας, διότι έπεσε… μπουνίδι πυγμαχίας με franchise το οποίο δείχνει ν’ αρέσει (και) στη χώρα μας. Ακόμη και χωρίς Σιλβέστερ Σταλόνε (αυτή τη φορά)! Από τα 92.769 εισιτήρια που κόπηκαν τούτες τις μέρες, λοιπόν, τα 30.611 ανήκουν στο «Κριντ ΙΙΙ» (από 97 οθόνες). Στις αρχές Δεκέμβρη του 2018, το «Κριντ ΙΙ» είχε αυξήσει δυναμικά τα νούμερά του (30.216 εισιτήρια, από 77 οθόνες) σε σχέση με το άνοιγμα του πρώτου φιλμ (20.744 εισιτήρια, από 51 οθόνες), το 2016. Το κοινό παρέμεινε απόλυτα πιστό στο δράμα της ζωής του Αντόνις Κριντ μέσα και έξω από τα ring, με το Σάββατο να υπερισχύει στην προσέλευση (11.141). Ο βασικός αντίπαλός του (για το νεανικό κοινό) το ερχόμενο τετραήμερο θα είναι το «Scream VI», το οποίο αναμένεται να ξεπεράσει το opening του περσινού… requel, κυρίως εξαιτίας της δημοφιλίας που απέκτησε έκτοτε η Τζένα Ορτέγκα, η πρωταγωνίστρια του Netflix-ικού «Wednesday».

Στο #2 ακολουθεί το παιδικό animation «Αργοναύτες: Η Οργή του Ποσειδώνα» (φωτό), με 11.658 εισιτήρια (από 87 οθόνες). Αύξηση της τάξης του +95% σε σχέση με το προηγούμενο τετραήμερο και «φωτιά» στο weekend (5.582 και 5.469 εισιτήρια, στις αντίστοιχες μέρες)! Σύνολο στα 19.303 μέχρι στιγμής. Γενικά, το οικογενειακό πήρε τα πάνω του αυτές τις μέρες, μετά τον… «όλεθρο» που προκάλεσε η αργία της Καθαράς Δευτέρας, με τους «Αργοναύτες» να ευνοούνται θεαματικά, δίπλα σ άλλες, απλές ανόδους ποσοστών. Στο #3 έπεσαν τα «Τα Πνεύματα του Ινισέριν» (-20%), κόβοντας 10.241 εισιτήρια (από 72 οθόνες). Το κράτημα ήταν καλό, αλλά τα νούμερα αρκετά ισχνά (4.777 εισιτήρια στο σαββατόβραδο). Σύνολο στα 31.867, θα ήταν πολλαπλάσια αν το έργο είχε βγει… στην ώρα του. Στο #4, το «Αστερίξ & Οβελίξ στο Δρόμο για την Κίνα» είδε τις οικογένειες να επιστρέφουν (+11%) και συγκέντρωσε 8.278 εισιτήρια (από 64 οθόνες), από τα οποία τα 5.354 (από 48 οθόνες) προήλθαν απ’ τις προβολές της μεταγλωττισμένης στα ελληνικά version (από την αρχή το είχα πει ότι εκεί είναι τα εισιτήρια). Έχει φτάσει τα 84.983 και θα πρέπει να δώσει σκληρό αγώνα για να «δει» κατοστάρα. Την πρώτη πεντάδα συμπληρώνει το «Ant-Man and the Wasp: Κβαντομανία», το οποίο συνεχίζει την ξέφρενη πορεία του προς… την εξαφάνιση (-46%), κόβοντας 6.363 εισιτήρια (από 41 οθόνες). Σύνολο στα 63.025, νούμερο αρκετά φτωχό για τίτλο της Marvel.

Θα είναι κάπως αστείο να πω ότι το ελληνικό κοινό δεν πήρε τόσο… στα σοβαρά το «Cocaine Bear» (φωτό), το οποίο άνοιξε στο #6 με 4.784 εισιτήρια (από 45 οθόνες). Περίμενα κάτι πιο… «multiplex-άδικο» σε προσέλευση, αλλά με τριψήφια Πέμπτη (624) και μονάχα 1.939 στο σαββατόβραδο, το πράγμα δεν σωζόταν. Προφανώς, το άφησαν… για το σπίτι. Στο #7 συναντάμε το «Tár» (-24%), με 4.445 εισιτήρια (από 37 οθόνες). Τα 1.981 του Σαββάτου, για τέταρτη εβδομάδα προβολής, δείχνουν πως το adult κοινό «δε μασάει». Σύνολο στα 56,416. Φανταστείτε να μην είχε «πειρατευτεί» κιόλας. Στο #8 έμεινε στάσιμο το υπερεπιτυχημένο animated «Ο Παπουτσωμένος Γάτος: Η Τελευταία Επιθυμία» (+15%), κόβοντας 2.383 εισιτήρια (από 33 οθόνες), με το σύνολο να φτάνει τα 141.385. Το θρίλερ… οθόνης υπολογιστή (όπως το αποκαλώ) «Missing» είχε πτώση οριακά ανεκτή (-43%) κι έκοψε 1.822 εισιτήρια (από 16 οθόνες) στο τετραήμερο, για να φτάσει τα 7.354 σε σύνολο. «Πολυτέλεια» το ότι διανεμήθηκε στη χώρα μας. Τέλος, το παιδικό animation «Η Παρέα των Θαυμάτων» (+21%%) ακολουθεί με 1.690 εισιτήρια (από 30 οθόνες). Έχει φτάσει τα (αδιάφορα) 6.547.

Οι «art-house» πρεμιέρες της εβδομάδας, όπως πάντα με ισχυρή υποστήριξη («τσουβάλιασμα» θετικότητας…) από την ντόπια κριτική, δεν έπεισαν. Το «Οι Δύο Όψεις του Ξυραφιού» έκοψε 1.681 εισιτήρια (από 11 οθόνες) και το «Ήσυχο Κορίτσι» κινήθηκε σε παρόμοιο μήκος κύματος, με 1.564 εισιτήρια (από 9 οθόνες).