FreeCinema

Follow us
03.0212:30

Dolce & Gabbana… & Loren!


Η διαφημιστική καμπάνια της φίρμας Dolce & Gabbana για την κυκλοφορία του νέου αρώματος Dolce Rosa Excelsa πατάει πάνω στις ιταλικές παραδόσεις και χρησιμοποιεί ουκ ολίγα σύμβολα της κινηματογραφικής κουλτούρας της γείτονος, από τη θρυλική μορφή της Σοφία Λόρεν και τον φακό του Τζουζέπε Τορνατόρε μέχρι τη μουσική του Ένιο Μορικόνε.

Η ιταλική παράδοση στη μόδα διατηρεί ακόμα μια απόλυτα κλασική μούσα και έναν ζωντανό θρύλο του σινεμά για να περηφανεύεται. Έτσι, η Σοφία Λόρεν γίνεται στα 81 της χρόνια (βάζεις θαυμαστικά όπου μπορείς…) το μοντέλο – πρωταγωνίστρια ενός επικού σε διάρκεια διαφημιστικού για τις ανάγκες προώθησης του νέου αρώματος Dolce Rosa Excelsa, για τη φίρμα των Ντομένικο Ντόλτσε και Στέφανο Γκαμπάνα.

Dolce & Gabbana & Loren 1

Αφού προηγήθηκαν μικρότερα σε διάρκεια teasers, το ολοκληρωμένο, τρίλεπτο σποτάκι κυκλοφόρησε αυτές τις μέρες και θαυμάζεται δεόντως, από θεατές κάθε φύλου και ενδιαφέροντος, αφού εκτός από τη super star Λόρεν, περιλαμβάνει και το μοντέλο Κέιτ Κινγκ αλλά και… μισόγυμνα αγόρια που καταβρέχονται με λάστιχα, έχοντας ολοκληρώσει τις εργασίες αναστήλωσης μιας παλιάς villa στη Σικελία. Επιπλέον, το διαφημιστικό φέρει την υπογραφή του σκηνοθέτη Τζουζέπε Τορνατόρε ενώ η μουσική είναι του Ένιο Μορικόνε. Πόσο περισσότερη ιταλική παράδοση;

Στο πλαίσιο της φετινής καμπάνιας της φίρμας Dolce & Gabbana, ακόμη ένα spot δείχνει να πατάει πάνω στην ιταλική κληρονομιά και το DNA τής όλης φινέτσας, με το μαυρόασπρο «Pieces of History» που σκηνοθέτησε ο φωτογράφος Πέπε Ρούσο σε παραδοσιακά σοκάκια της Νάπολης. Μπορείς να παρακολουθήσεις και τα δύο βιντεάκια εντός video gallery (πάνω δεξιά).