FreeCinema

Follow us
04.0210:00

Οι πολικές αρκούδες επέστρεψαν!


Οι iconic πολικές αρκούδες της Coca-Cola επιστρέφουν και πρωταγωνιστούν σε ένα digital animated φιλμ μικρού μήκους, εγκαινιάζοντας τη νέα καμπάνια της γνωστής εταιρείας αναψυκτικών, σε συνεργασία με την εταιρεία παραγωγής του Ρίντλεϊ Σκοτ. Δες εδώ το πρώτο video από μια σειρά διαφημιστικών που θα προβληθούν μέσα στο 2013.

Το πρώτο φιλμ από μια νέα καμπάνια με πρωταγωνιστές τις περίφημες πολικές αρκούδες της Coca-Cola έκανε την εμφάνισή του αυτές τις μέρες, ενώνοντας ξανά τη γνωστή εταιρεία αναψυκτικών με τον δημιουργό Ρίντλεϊ Σκοτ. Ο Βρετανός σκηνοθέτης είχε ασχοληθεί με το χώρο της διαφήμισης στις αρχές της δεκαετίας του ’70, προτού μεταφερθεί στον κινηματογραφικό κόσμο του Χόλιγουντ και ποτέ δεν έπαψε να φλερτάρει και με αυτό το μέσο. Το 1986, είχε δουλέψει ξανά για λογαριασμό της Coca-Cola, σκηνοθετώντας τα φημισμένα και cult διαφημιστικά spots του ψηφιακού ήρωα Max Headroom, τα οποία τον μετέτρεψαν σε pop icon της εποχής.

Αυτή τη φορά, η εταιρεία παραγωγής του Ρίντλεϊ Σκοτ (στην τελευταία εν ζωή συνεργασία του με τον αδελφό του, Τόνι), η Scott Free, βρίσκεται πίσω από τη δημιουργία του μικρού μήκους φιλμ με τίτλο «The Polar Bears», το οποίο εγκαινιάζει μια νέα σειρά από διαφημιστικά και promotional φιλμ μικρού μήκους με πρωταγωνιστές την οικογένεια των πολικών αρκούδων που συνδέθηκαν με το όνομα της εταιρείας αναψυκτικών από το 1993, μέσα από την κλασική καμπάνια με το motto «Always Coca-Cola». Οι πολικές αρκούδες συνόδευαν τις έντυπες καταχωρήσεις της Coca-Cola από το 1922!

cocacolaebearsad1

Στο «The Polar Bears», ο μπαμπάς Kaskae, η μαμά Sakari, τα δίδυμα αδέλφια Zook & Jak και η μικρή Kaia μάς ταξιδεύουν στο παγωμένο τους βασίλειο για να μας υπενθυμίσουν με τον δικό τους γλυκό τρόπο την αξία της οικογένειας και τις χαρούμενες στιγμές που μπορεί να γεννά η καθημερινότητα όταν είμαστε ενωμένοι και πιστεύουμε σε ένα καλύτερο αύριο. Το φιλμ διαρκεί σχεδόν επτά λεπτά και μπορείς να το δεις ολόκληρο από τη σελίδα μας, με την επιπλέον δυνατότητα επιλογής ελληνικών υποτίτλων μέσα από τα captions του video. Σκηνοθετήθηκε από τον Τζον Στίβενσον («Kung Fu Panda») για λογαριασμό της εταιρείας του Ρίντλεϊ Σκοτ, σε συνεργασία με την αυστραλέζικη Animal Logic, η οποία ανέλαβε το animation.

Στο πλαίσιο της σχετικής ευρωπαϊκής καμπάνιας «Arctic Home», που θα λανσάρει και νέα σχέδια στα μεταλλικά κουτάκια του αναψυκτικού, η Coca-Cola θα προσφέρει 3.000.000 ευρώ ετησίως, για την προστασία του είδους των πολικών αρκούδων, υποστηρίζοντας το έργο και τις προσπάθειες που κάνει η WWF για να επιτύχει την αρμονική συμβίωση του ανθρώπου με αυτά τα υπέροχα πλάσματα σε κοινότητες του αρκτικού κύκλου.

cocacolaebearsad