FreeCinema

Follow us

ΓΟΥΙΝΙ ΤΟ ΑΡΚΟΥΔΑΚΙ: ΑΙΜΑ ΚΑΙ ΜΕΛΙ (2023)

(WINNIE THE POOH: BLOOD AND HONEY)

  • ΕΙΔΟΣ: Τρόμου
  • ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ: Ρις Φρέικ-Γουότερφιλντ
  • ΚΑΣΤ: Νίκολαϊ Λεόν, Μαρία Τέιλορ, Νατάσα Ρόουζ Μιλς, Άμπερ Ντόιγκ-Θορν, Ντανιέλ Ρόναλντ, Νατάσα Τοσίνι, Πάουλα Κουάζ, Μέι Κέλι
  • ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 84'
  • ΔΙΑΝΟΜΗ: NEO FILMS

Ο Κρίστοφερ Ρόμπιν εγκαταλείπει τους παιδικούς του φίλους για να πάει σε κολλέγιο, εκείνοι… αλληλοτρώγονται (κυριολεκτικά!) για να επιζήσουν μόνοι στο δάσος και κάμποσα χρόνια αργότερα ο Pooh και το Piglet έχουν μετατραπεί σε αιμοδιψή τέρατα που σφάζουν δίχως διακρίσεις οτιδήποτε ζωντανό βρεθεί στο διάβα τους!

Προσοχή! Μην αφήσετε την (ιντριγκαδόρικα μακάβρια) animated εισαγωγή να σας ξεγελάσει! Το «Γουίνι το Αρκουδάκι: Αίμα και Μέλι» είναι μία από τις πλέον φρικτά απαράδεκτες και ανεξήγητες για τον κοινό νου κινηματογραφικές εμπειρίες της φετινής σεζόν! Και σας μιλώ ως ένθερμος fan του horror genre!

Ακολουθεί ένα εντελώς αδικαιολόγητο στόρι, μ’ ένα τσούρμο από φίλες (ειλικρινά, δεν κατάλαβα ποτέ πως χώρεσαν σ’ ένα αμάξι, έχοντας και αποσκευές) οι οποίες πάνε σε εξοχικό σπίτι για χαλάρωση, πλησίον του τόπου κατοικίας των Pooh και Piglet, που εμφανίζονται σαν ένα είδος μετάλλαξης ανθρώπου με ζώο ή σαν κακό αποκριάτικο ανέκδοτο (το δεύτερο πείθει περισσότερο). Ήδη κρατείται αλυσοδεμένος και βασανισμένος (μαστιγωμένος με πλεξούδα μαλλιών, για την ακρίβεια!) ο ενήλικας Κρίστοφερ Ρόμπιν, ο οποίος επέστρεψε στο δάσος… γιατί έτσι, με σκοπό να δει αν θα ξαναβρεί τους χαμένους του φίλους ή… τα οστά τους.

Στο πλαίσιο του gore, υπάρχουν δυο-τρεις αξιοσημείωτες σκηνές (μια «κιμαδοποίηση» και δυο κεφάλια που συνθλίβονται αποτελούν το highlight), όμως, η κατάσταση είναι τόσο τραγικά αστεία (οι γκόμενες – θηράματα αντιδρούν χειρότερα κι από μπάζα, ενώ οι διώκτες τους εμφανίζονται όπου και όποτε λάχει, αλλάζοντας στα καλά καθούμενα ρυθμό κίνησης άνευ αιτιολόγησης, από απλό σούρσιμο μέχρι έξαλλο τρέξιμο!) που μέχρι να περάσουν ακόμη κι αυτά τα λιγοστά 84 λεπτά της διάρκειας του φιλμ, το πιθανότερο είναι να αναπτύξεις φονικά ένστικτα ή τάσεις αυτοχειρίας, ανάλογα με το πόση αξία δίνεις στη μάταιη ύπαρξή σου.

Το φινάλε μαρτυρά μια λανθάνουσα φιλοδοξία των παραγωγών για τη μελλοντική δημιουργία ενός sequel (Θεέ και Κύριε!). Σε αυτό το ενδεχόμενο, πατάω από τώρα «τα μυστικά του καλού ψήστη» στο YouTube, μπας και υπάρχει ανάλογο βιντεάκι (υπάρχει!), να το σώσω για την περίπτωση που θα φανεί πραγματικά χρήσιμο σ’ εκείνη τη «μαύρη» ώρα….

ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ;

Με αποδεκάτισε. Ειλικρινά, δεν έχω τι άλλο να γράψω. Είχα τα κότσια να το δω. Μέχρι εκεί.


MORE REVIEWS

ΓΚΟΤΖΙΛΑ x ΚΟΝΓΚ: Η ΝΕΑ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑ

Ένα μυστηριώδες σήμα (κινδύνου;) έρχεται από τα βάθη της Κοίλης Γης και καλεί την ερευνητική ομάδα που προστατεύει τον Κονγκ στη Νήσο του Κρανίου να βρεθεί στα έγκατα αχαρτογράφητων περιοχών, ελπίζοντας να μην αναμειχθεί και ο Γκοτζίλα, προκαλώντας νέες επικές μάχες.

ΑΔΕΣΠΟΤΑ ΚΟΡΜΙΑ

Ποια είναι τα όρια των δικαιωμάτων μας επάνω στο ίδιο μας το σώμα, σε συνάρτηση με τις ανά την Ευρώπη υπάρχουσες νομοθετικές ρυθμίσεις που ορίζουν το πόσο αυτό μας ανήκει; Ένα έργο τεκμηρίωσης που επιχειρεί να θίξει και να απαντήσει σε πολλά νομικά και ηθικά διλλήματα… ζωής και θανάτου.

ΤΟ ΑΓΟΡΙ ΤΟΥ ΘΕΟΥ

Μπολόνια, 1858. Εξάχρονο αγόρι οικογένειας Εβραίων τίθεται αναγκαστικά υπό την επιμέλεια του Πάπα, προκειμένου να μεγαλώσει σύμφωνα με τις αρχές της Καθολικής Εκκλησίας. Οι γονείς του θα κάνουν τα πάντα για να το πάρουν πίσω, όμως, η κόντρα με την παπική Ρώμη δεν είναι απλή υπόθεση.

Η ΧΙΜΑΙΡΑ

Φυλακόβιος αρχαιοκάπηλος επιστρέφει στον τόπο του εγκλήματος, όπου ξαναβρίσκοντας την παλιοπαρέα των συναδέλφων του, ξηγιέται… παλιά του τέχνη κόσκινο. Ή μήπως κυνηγάει χίμαιρες;

ΚΟΥΚΛΕΣ ΤΗΣ ΔΡΕΣΔΗΣ

Νεαρή δημοσιογράφος ερωτεύεται αιρετικής στάσης ζωγράφο και performance artist. Όταν η δεύτερη πεθαίνει, η πρώτη αγωνίζεται να νικήσει την ελληνική γραφειοκρατία, ζητώντας να παραλάβει τη σορό της αγαπημένης της συντρόφου.

MR KLEIN

MR KLEIN

Έψηνα ένα «Γουίνι δε Που: Αίμα και Σπέρμα». Κοπελιά που μπήκες στο τζακούζι με το μπικινάκι, τζάμπα κόπος…