FreeCinema

Follow us

Ο Βασίλης Κατσούπης για το «Inside».


Το «Inside» αποτελεί το ντεμπούτο του Βασίλη Κατσούπη στη μυθοπλασία μεγάλου μήκους. Αλλά δεν είναι μία κοινή «ελληνική» ταινία. Ομιλεί την αγγλική, πρωταγωνιστεί ο Γουίλεμ Νταφόου και διανέμεται παγκοσμίως από το studio της Universal! Πως έγιναν όλα αυτά; Βρεθήκαμε στην Αθήνα για να μου «ξηγηθεί», κανονικά και συνολικά.

Όπως και ο Γουίλεμ Νταφόου «σκάει» σχεδόν… ουρανοκατέβατος σ’ ένα penthouse της Νέας Υόρκης το οποίο πρόκειται να διαρρήξει, έτσι και ο Βασίλης Κατσούπης εμφανίστηκε στην κινηματογραφία σχεδόν από το πουθενά! Και δεν βάζω καν την ελληνική ταυτότητά του στην άνωθεν πρόταση, καθώς η παρθενική του εμφάνιση στα σινεμά δεν θα μπορούσε να είναι πιο… international! Το «Inside», ένα project της (δικής μας) Heretic, αγκαλιάστηκε αμέσως από την ονομαστή και ιδιαίτερη σε καλλιτεχνικές επιλογές Focus, εταιρεία η οποία πλέον συνεργάζεται με το studio της Universal για την διανομή των ταινιών της σε ολόκληρο τον κόσμο.

Με πολλά διαφημιστικά spots στην πλάτη του (για τα οποία σπανίως μαθαίνουμε credits συντελεστών, δυστυχώς) και το μουσικό ντοκιμαντέρ «Ο Φίλος μου ο Larry Gus» (2016) να εμφανίζεται ως η μοναδική προηγούμενη δουλειά του στη φιλμογραφία του, ο Κατσούπης αιφνιδίασε με το «Inside», το οποίο έκανε την πρεμιέρα του στο πρόσφατο Φεστιβάλ Βερολίνου και χθες ξεκίνησε την καριέρα του στις ελληνικές κινηματογραφικές αίθουσες. Τα παιδιά του τέρας στον Νέο Κόσμο μας φιλοξένησαν με χαρά και ο μέχρι πρόσφατα γνωστός μου μονάχα ως… «Friend» στο facebook (ευτυχώς με σύμφωνη γνώμη και απόψεις σε πολλά ζητήματα που μας αφορούν, κυρίως κοινωνικά) στάθηκε μπροστά από τις κάμερες του FREE CINEMA για να μου λύσει κάποιες απορίες για το… από πού διάολο ήρθε έτσι ξαφνικά στο σινεμά και να μοιραστούμε σκέψεις γύρω από το περιεχόμενο του φιλμ, αλλά και τη στάση του απέναντι στα κινηματογραφικά πράγματα.

CREDITS: Βίτων Μπεσδεμιώτης (κάμερα / μοντάζ), Gabriela Obiała (βοηθός)

Η ταινία «Inside» παίζεται στους ελληνικούς κινηματογράφους από τις 9 Μαρτίου, σε διανομή της εταιρείας Tulip.


MORE INTERVIEWS

Ο Κρίστιαν Φρίντελ για τη «Ζώνη Ενδιαφέροντος».

Ο Κρίστιαν Φρίντελ, πρωταγωνιστής της «Ζώνης Ενδιαφέροντος» του Τζόναθαν Γκλέιζερ, δεν παρουσιάζει τον ήρωά του σαν ένα κτήνος του ναζισμού στην περίοδο του Δευτέρου Παγκοσμίου Πολέμου. Απλά, υποδύεται έναν Γερμανό αξιωματικό που τυγχάνει να μεγαλώνει την οικογένειά του, όμορφα και ειρηνικά, δίπλα από το στρατόπεδο του Άουσβιτς! Ας δούμε τι είχε να μου πει για την εμπειρία της προετοιμασίας και των γυρισμάτων της καλύτερης ταινίας του 2023.

Τζον Κάμερον Μίτσελ: The cum revolution.

Στις Κάννες του 2006, ένα φιλμ τόλμησε να προκαλέσει όσο κανένα άλλο στο παρελθόν, προτείνοντας την ευφορία του πανηδονισμού σαν λύση απέναντι στην ολοταχώς οπισθοδρομική Αμερική του Μπους. Είχα την τύχη να ζήσω το «Shortbus» ακριβώς όταν… έσκασε εκεί, όσο και την τεράστια απόλαυση του να μιλήσω με τον Τζον Κάμερον Μίτσελ για μια ταινία που θεωρώ instant classic, όσο κι αν φόβισε (και θα φοβίζει πάντα) το κοινό!

Τζόρνταν Πιλ: Hell yeah!

Η απόλυτα απρόσμενη επιτυχία του «Τρέξε!» πρόσφερε στον Τζόρνταν Πιλ την ελευθερία να τολμήσει ακόμη περισσότερο και να ξεφύγει από τα όρια του mainstream σινεμά, παραμένοντας εντός του πλαισίου των μεγάλων χολιγουντιανών παραγωγών! Το «Ούτε Καν» είναι η πιο… ακραία (μέχρι σήμερα) περίπτωση της σπουδαίας και ανανεωτικής για τα είδη του σινεμά τρόμου και φαντασίας πορείας του. Ο Ηλίας Φραγκούλης μίλησε μαζί του, σε αποκλειστικότητα για την Ελλάδα και το FREE CINEMA.

ΓΟΥΙΛΙΑΜ ΧΕΡΤ: ΑΠΑΓΓΕΛΙΕΣ ΦΟΒΟΥ.

Συναντηθήκαμε το καλοκαίρι του 2004 στη Νέα Υόρκη, με αφορμή την έξοδο του «Σκοτεινού Χωριού» του Μ. Νάιτ Σιάμαλαν. Ήταν ενθουσιασμένος με την εμπειρία της συνεργασίας τους. Θαυμάσιος ηθοποιός, ίσως ακόμα πιο ωραίος άνθρωπος στην καθημερινότητά του. Ο θάνατός του, σε ηλικία 71 ετών, από φυσικά αίτια, ξάφνιασε τους πάντες χθες το βράδυ και με έκανε να θυμηθώ αυτή τη συνέντευξη από τότε…

Ο Αργύρης Παπαδημητρόπουλος για το «Monday».

Δεν είχε τύχει να το κάνουμε ξανά έτσι, να μιλάμε μόνοι μας, μπροστά από κάμερες. Μας αρέσει να μιλάμε εκεί έξω, γενικά. Το «Monday», η νέα ταινία του Αργύρη Παπαδημητρόπουλου, στάθηκε η καλύτερη αφορμή για να βρεθούμε… κι έτσι. Όπως συμβαίνει συνήθως, με ανθρώπους του (ελληνικού) σινεμά που εκτιμώ καλλιτεχνικά, δεν προέκυψε μία «συνέντευξη», αλλά μια μεγάλη σε διάρκεια κουβέντα. Που θα μπορούσε να συνεχίζεται για ώρες…