Ο πελάτης έχει πάντα δίκιο…
Η γνώμη του κοινού. Η γνώμη του πελάτη. Η γνώμη του αγοραστή. Η γνώμη… των πάντων! Την εκφράζεις ελεύθερα στο διαδίκτυο και, ενίοτε, επηρεάζει έναν πιθανό θεατή περισσότερο κι από την άποψη ενός κριτικού! Φαντάσου, λοιπόν, πως θα ήταν οι κινηματογραφικές αφίσες εάν οι εταιρείες παραγωγής των φιλμ επέλεγαν να χρησιμοποιήσουν σε αυτές το quote… ενός απλού καταναλωτή!
Τρελαίνεσαι να παίρνεις το ρόλο του κριτικού, στα social media, στο blog σου, στα sites που σου επιτρέπουν να ποστάρεις τη γνώμη σου για κάτι που παρακολούθησες. Σε πολλές περιπτώσεις διαφωνείς με την άποψη ενός επαγγελματία κριτικού, του οποίου τα quotes συνοδεύουν με… διθυραμβικό τρόπο τις κινηματογραφικές αφίσες. Βροχή τα πεντάστερα, κάτω από σωρεία βραβείων, επίσης. Κι αν ήσουν εσύ στη θέση τους;
Το twitter account @awfulreviews κάνει ακριβώς αυτή τη δουλειά! Παίρνει τα posters με θετικά αποσπάσματα κριτικών κινηματογράφου και αντικαθιστά τα επαινετικά σχόλια με… «κριτικές» απλών καταναλωτών από το amazon (!), οι οποίοι πιθανότατα αγόρασαν την ταινία, διότι παρασύρθηκαν από τα όσα έγραψαν οι επαγγελματίες, έφαγαν φρίκη και πήραν το βήμα μέσα από τις σελίδες του ηλεκτρονικού καταστήματος, βάζοντας ένα «αστεράκι» και… θάβοντας το σύμπαν!
Οι υπεύθυνοι για τα posters που ακολουθούν πιστεύουν πως το project τους έχει πλάκα και μέσα από το twitter τους δέχονται και «παραγγελιές»! Απλά, τσέκαρε με προσοχή τα συνοδευτικά quotes (κλικ πάνω στις εικόνες, μεγαλώνουν κιόλας) και, ναι, είναι ένας ωραίος τρόπος να πάρεις την εκδίκησή σου από έναν κριτικό κινηματογράφου.
Δες εδώ μια ξεκαρδιστική… made in GR εκδοχή του ίδιου concept.