FreeCinema

Follow us

ΣΕΙΡΕΣ

«SLEEPY HOLLOW»: ΘΑ ΣΟΥ ΠΑΡΕΙ… ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ!

Και στα ελληνικά! Τι; Πώς; Ποιος; Συνέχισε να διαβάζεις για να μάθεις - spoiler free - όλα όσα...

ΣΕΙΡΕΣ

«HOUDINI»: COULD IT BE MAGIC?

Την ιδιαίτερη περίπτωση του μάγου, παραισθησιοπλάστη, διασκεδαστή, ηθοποιού, παραγωγού...

ΣΕΙΡΕΣ

«OUTLANDER»: AHEAD TO THE… PAST.

Εδώ και ένα χρόνο περίπου μας πιλατεύει το starz για το νέο του... αστέρι που ακροάται στον...

ΣΕΙΡΕΣ

«YOU’RE THE WORST»: TROLLING IN LOVE.

Δύο επεισόδια έχουν παίξει στο FX από αυτή την πολύ χαριτωμένη κωμωδία και το δίκτυο...

ΣΕΙΡΕΣ

A LONG… FOX SUMMER!

Ως ιδανικό αντίδοτο στον κατακλυσμό επαναλήψεων που μαστίζει κάθε καλοκαίρι την ελληνική...

ΣΕΙΡΕΣ

IT’S THE END OF THE WORLD AS WE KNOW IT, EPISODE 3: «DEFIANCE»

Τελευταία (προς το παρόν, τουλάχιστον) στάση μας στη Γη μετά από ένα αποκαλυπτικό γεγονός είναι μια σειρά, βέρας επιστημονικής φαντασίας, από εκείνες που σπάνια βλέπουμε και ευχαριστιόμαστε στη μικρή οθόνη. Και επειδή δεν είναι νέα, αλλά αρκετά… περπατημένη, τη συνιστούμε ανεπιφύλακτα! Στους fans του είδους, αν μη τι άλλο…

ΣΕΙΡΕΣ

IT’S THE END OF THE WORLD AS WE KNOW IT, EPISODE 2: «DOMINION»

Συνεχίζοντας την περιπλάνησή μας στο μέλλον, μετά την (όποια) αποκάλυψη, στη συθέμελα ρημαγμένη και (ζοφερά) ανακατασκευασμένη πραγματικότητα της ανθρωπότητας, κάνουμε μια στάση στη νέα σειρά του nerd τηλεοπτικού παραδείσου SyFy, «Dominion» – sequel μιας ξεχασμένης, αλλά ένοχα τραβηχτικής και ουκ ολίγον αγαπημένης από ελάχιστους, φανατικούς b-μουβάδες.

ΣΕΙΡΕΣ

IT’S THE END OF THE WORLD AS WE KNOW IT, EPISODE 1: «THE LAST SHIP»

Συνέπεια του πυρετού τελεολογικών, μετα-αποκαλυπτικών δραμάτων που έχει… ανεβάσει τα τελευταία χρόνια τόσο η μικρή όσο και η μεγάλη οθόνη, το «The Last Ship» του συνδρομητικού TNT, σε παραγωγή Μάικλ Μπέι, φιλοδοξεί να αφήσει ξεχωριστό το στίγμα του και να κερδίσει τις εντυπώσεις. Τα καταφέρνει;

ΣΕΙΡΕΣ

«THE LEFTOVERS»: WHERE DO WE GO FROM HERE?

Από τα πολυαναμενόμενα καλοκαιρινά serials και μάλιστα του ΗΒΟ, για το «The Leftovers» ακούμε εδώ και πολύν πολύν καιρό. Όχι άδικα, γιατί πρόκειται για το νέο βήμα του κυρίου «Lost», Nτέιμον Λίντελοφ, ενώ εδράζεται στο ομώνυμο best seller από το 2011 του Τομ Περότα, ο οποίος είναι και co-creator. Για το στόρι, ο πιλότος έπιασε το 1,8 της τηλεθέασης, αρκετά καλά (επουδενί παραληρηματικά), αν και από το δίκτυο είχαν απόλυτη επίγνωση της δυσχέρειας του εγχειρήματος.