FreeCinema

Follow us

ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ΚΥΡΙΕ ΚΟΛΙΝΣ (2015)

(DANNY COLLINS)

  • ΕΙΔΟΣ: Κομεντί
  • ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ: Νταν Φόγκελμαν
  • ΚΑΣΤ: Αλ Πατσίνο, Μπόμπι Καναβάλε, Ανέτ Μπένινγκ, Κρίστοφερ Πλάμερ, Τζένιφερ Γκάρνερ, Τζιζέλ Άιζενμπεργκ, Καταρίνα Κας
  • ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 106’
  • ΔΙΑΝΟΜΗ: ODEON

Κοτσονάτος 70+ τραγουδιάρης μηρυκάζων δεκαετίες πιασάρικα σουξέ υπερεπικερδώς κι έκδοτος στις ηδονές της showbiz στο LA παίρνει… 33 στροφές κατόπιν απόκτησης (ως δώρο γενεθλίων από τον πιστό manager του) ανεπίδοτης επιστολής τού Τζον Λένον στη νεαρή, πολλά υποσχόμενη κάποτε folk αφεντιά του. Ακυρώνει περιοδεία, αφήνει άπιστο γκομενάκι, αράζει εξαφανισμένος σε Hilton του Jersey, «ψήνει» τη σοβαρή μεσόκοπη διευθύντρια, κόβει την κόκα, κατσικώνεται σε αρνητικό νόθο γιο με έγκυο σύζυγο και υπερκινητική κορούλα, γράφει νέο τραγούδι ξανά. (Για ποιον) θ’ αλλάξει (το) τροπάρι;

Parental Advisory: πας για bungee jumping με κάτι σαν την πιο family και crossover βερσιόν τού «Εκεί που Χτυπά η Καρδιά Μου» (με όψιμα, πιο α λα «The Big C» και ηλικιακά αντεστραμμένο το κλου ασθενείας) του Πάολο Σορεντίνο, με ευδιάκριτες τις κλίμακες ηθικοσχεσεακής ανάνηψης του «Jerry Maguire» (μείον τη νίλα καριέρας) του Κάμερον Κρόου. Σε περιμένει, όμως, το εδώ και ζαμάνια θριαμβευτικότερο και δη feel good σολάρισμα του Αλ Πατσίνο (σε κάτι δυνητικά γελοίο, μεταξύ Τζόνι Χαλιντέι, εμφανισιακά, και Νιλ Ντάιαμοντ, ρεπερτοριακά) που βάζει… φυσικά και φωνή στα νούμερα ασμάτων. Και, επίσης μακριά από sell out, το ντεμπούτο στο filmer-όφωνο του πολυσεναρίστα («Last Vegas», «Μαλλιά Κουβάρια», τα δύο «Αυτοκίνητα») Νταν Φόγκελμαν.

Αυτά, καθώς στο πικάπ γυρίζει μια – καταρχήν εμπνευσμένη από ένα αληθινό αν και στη Βρετανία συμβάν, με αρσενική μούσα, και καίρια σε στιχουργικά σημαίνοντα σχόλια στην ηχητική μπάντα, το «Σκαθάρι» – χιούμορ και κρουστού μελό midtempo μπαλάντα, με «πού είσαι νιότη που ‘δειχνες πως θα γινόμουν άλλος» κλειδί του σολ & «ποτέ δεν είναι αργά» επωδό αναθεωρήσεων modus vivendi, οικογενειακών σχέσεων και… επένδυσης ταλέντου, με πενταγραμμικό refrain και εξώφυλλο τρίτης ηλικίας. Και το δισκάκι βγάζει άνετα encore, ήδη χάρη σε μια εισαγωγή σαν out-take από το μουσικοκριτικό σύμπαν τού «Σχεδόν Διάσημοι» (2000).

Ακολουθεί γρήγορα, ξεσηκωτικά το συγχρονισμένο support από τους Μπένινγκ (το σαν rhythm section, ενστικτωδώς ρολίστικα τέλειο τζαμάρισμά της με τον sweet talker πρώτο τής μαρκίζας απογειώνει τα licks των γκαγκ καμακιού) – Καναβάλε (η γνησίως πιο – spoiler καραμούζα εδώ – ψυχοπονιάρικη στιγμή του τυποποιημένου ως ντερβισόπαιδου «Ιταλού») – Πλάμερ (ο πάλιουρας κρατάει το μπάσο τού ευθύμως επιτιμάν άνετα, ας είναι κι ευκολάκι) – Γκάρνερ (η μαμά των κορών τού Μπεν Άφλεκ υποδύεται τον κατ’ οίκον εαυτό της) – Άιζενμπεργκ (η baby μελόντικα μεταδοτικής ενέργειας της όλης συναυλίας), με γλυκά synths τούς ζεστού φυσικού φωτισμού χώρους hoteling, οικίας και cosy λαϊβάδικων.

Με τις στιχομυθίες πικρών ή αγαπησιάρικων αλλά σταθερά ιλαρών κουρδισμάτων ως σταθερά της κονσόλας, τα ακόρντα flirt (ματζόρε), υπαναχώρησης από ξεπούλημα τάλαντου (μινόρε) και αναγκών σογιού (ματζόρε – μινόρε) γράφονται στρωτά στη b-side, ενώ η ενορχήστρωση συσφίγγει αναλογικά στο κρεσέντο κρίσης το καλλιτεχνικογονεϊκών απωθημένων σετάκι με ακουστικό (αμφίπλευρα, από τον κολλητό ιμπρεσάριο και την ξενοδόχα φίλη προς τον star κι από τον star πατέρα προς τον παραμελημένο γιο) κουπλεδάκι και ταρατατζούμ υποτροπίασης.

Δραματουργικά conservatoire καταστάσεις τύπου «sex, drugs and rock’n’roll» (κυρίως το ακομπλεξάριστο εκ μέρους του ινδάλματος, και σερνάμενο α λα sitcom στο τέλος, κέρατο νεαρής αγαπητικιάς) και χαριτωμενιές (το νεανικό νταραβεράκι ενός παρκαδόρου και μιας ρεσεψιονίστ, υποδαυλισμένοι πανούργα απ’ το χούφταλό μας μοιάζει με cover, ίσως ως φιλμογραφικό clin d’ oeil, απ’ το track listing τού «Άρωμα Γυναίκας») παρακάνουν τσαλκάντζες, και η κλινικά θεραπευτική ίντριγκα επί δύο (η πρώτη δίκην tribute mini LP – καμπάνιας ευαισθητοποίησης για το παιδικό σύνδρομο ελλειμματικής προσοχής) τραβάει την κορώνα ως τη βιμπράτου bonding αυλαία. Αλλά κι έτσι θα σιγοντάρουμε, «Τίποτα δεν Τελειώνει κύριε Κόλινς» εξαιτίας κάποιων φάλτσων, αν το λέει ακόμα το λαρύγγι κι η καρδιά. Δικό σας…

ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ;

Fan club του… Σέρπικο, θα το πεις (και θα το φχαριστηθείς) μαζί του. Mεγαλύτερης ηλικίας ακροατήριο, έως που θα δονηθούν τα Rockin’ Bones σου. Ρομαντικέ κι ατακαδόρε, θα χειροκροτήσεις επανειλημμένα. Ακροατήριο των μετά memorabilia μουσικών φιξιόν, κι εσύ εδώ παρά τα χιτάκια που θα πιάσουν τα αυτάκια. Χαρντκοράδες με αλλεργία στα studio προϊόντα, είναι σαφώς easy listening για εσάς.


MORE REVIEWS

ΜΗΝ ΑΝΟΙΓΕΙΣ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ

Άνδρας που ζει μοναχικά σε ορεινή περιοχή, ανοίγει την πόρτα του σπιτιού του σε άγνωστη κοπέλα που, εν εξάλλω καταστάσει, του ζητά βοήθεια μέσα στη νύχτα, επικαλούμενη επίθεση πλάσματος (;) αγνώστου ταυτότητας και στοιχείων προς την ερευνητική ομάδα βιολόγων στην οποία ανήκει και είχε κατασκηνώσει στο παρακείμενο δάσος.

ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΓΚΙ

H ζωή έχει γίνει λίγο πολύ απαιτητική για τη Σούπερ Μάγκι. Καθώς η εγκληματικότητα στην πόλη είναι σε ύφεση, περνά τον χρόνο της βοηθώντας στην απόφραξη αποχετεύσεων και στην υποβολή φορολογικών δηλώσεων, αντί να σώζει τον κόσμο. Σίγουρα δεν είχε επιλέξει κάτι τέτοιο! Όταν μια μοχθηρή ιδιοφυΐα της τεχνολογίας απειλεί να παγιδεύσει ολόκληρη την πόλη σε μια «τέλεια» προσομοίωση metaverse, η Μάγκι και ο Σουίτι πρέπει να συνεργαστούν για να σώσουν την κατάσταση για άλλη μια φορά. Μήπως είναι και η τελευταία περιπέτεια του δυναμικού ντουέτου;

Ο ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ ΗΡΩΑΣ

Γερμανική πολυεθνική που επιθυμεί ν’ ανοίξει supermarket σε χωριό της Σλοβενίας στέλνει επιτόπου εκπρόσωπό της για αυτοψία. Εκείνη, όμως, πέφτει πάνω σε κάτι φευγάτους τύπους που για hobby τους έχουν… την αναπαράσταση μαχών του Δευτέρου Παγκοσμίου Πολέμου και ούτε ζωγραφιστούς δεν θέλουν να βλέπουν τους Γερμανούς!

ΟΙ ΑΝΤΙΠΑΛΟΙ

Ο Αρτ και ο Πάτρικ καψουρεύονται την Τάσι. Και οι τρεις τους παίζουν tennis επαγγελματικά. Και θέλουν να κερδίζουν. Αλλά στο… κρεβάτι τρίτος δε χωρεί.

ΖΩΝΤΑΝΟ ΠΝΕΥΜΑ

Κατά τη διάρκεια των καλοκαιρινών της διακοπών, η μικρή Σαλομέ βιώνει τον θάνατο της αγαπημένης της γιαγιάς. Εν μέσω οικογενειακών φιλονικιών περί των διαδικαστικών της κηδείας, το πνεύμα της μακαρίτισσας «στοιχειώνει» την αθώα πιτσιρίκα.