FreeCinema

Follow us

ΑΠΟ ΕΡΩΤΑ (2014)

  • ΕΙΔΟΣ: Ρομαντική Δραματική Κομεντί
  • ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ: Θοδωρής Αθερίδης
  • ΚΑΣΤ: Θοδωρής Αθερίδης, Σμαράγδα Καρύδη, Παναγιώτα Βλαντή, Γιώργος Χρυσοστόμου, Γιάννος Περλέγκας, Μάρθα Καραγιάννη
  • ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 100'
  • ΔΙΑΝΟΜΗ: VILLAGE FILMS

Πυροσβέστη, παιδιού του Πειραιά προ στεφανιού με Μολδαβή νοσηλεύτρια, του κατσικώνεται μουσαφίρισσα η παλιά του γκόμενα, δημοσιογραφίνα που είχε σώσει από πυρκαγιά στο γραφείο. Από ζωή και μυαλό δεν μπορεί να τη βγάλει – αλλά τα δυό τους πώς ακριβώς είχαν βιώσει καψούρα μεγάλη, τι νοσηρά μοιραίο στην άκρη το αμόρε τους είχε βάλει, γιατί η μουλωχτή ξένη με γιατρό γνωστό του του ‘χουν φάει το κεφάλι, για τη μάνα τής πρώην και το δικό του καλό θα πάρει επάνω του πάλι;

Το να σε υποψιάσω για το πώς την παλεύει το εν λόγω αισθηματικό τρίγωνο προτού το μπαλαμούτι της δραματουργίας χοντρύνει θα κάρφωνε άσπλαχνα την αορτή της ταινίας. Αλλά μπορώ να σου πω το εξής: ραγίζει απόψε η καρδιά. Να βλέπεις ότι το ψυχανέμισμα του… φανταστικού κλου μιας υποπλοκής (της στανικής επίσκεψης του αείμνηστου ασθενούς Ντένι στο έτερον ήμισύ του, τη δοκτορέσσα Ίζι) του «Grey’s Anatomy» το πρόλαβε χρόνια πριν Ρωμιός, που όμως δεν ξέρει: ως ερμηνευτής να βγάλει το «Λαβ Σόρρυ» απ’ το δράμα, ως κινηματογραφιτζής να διευθύνει άνευ χαδακίων ομοτέχνους του, ως κονδυλοφόρος να θωπεύσει τις καμπύλες ενός σεναρίου που να μη στα φοράει μπροστά στα μάτια σου, κι ως filmer να το ρίξει με πυγμή στο κρεβάτι.

Αυτά καθώς ο φτερωτός θεός δεν έχει ευλογήσει με τα βέλη του, μετά το – πιο εκνευριστικό, με φωνασκίες άπιστο, είναι αλήθεια – «Μια Μέλισσα τον Αύγουστο» τού 2006, ούτε το δεύτερο ραντεβού τού Θοδωρή Αθερίδη με τη μεγάλη οθόνη, στην οποία ξαπλώνει την πρώτη αυτόγραφη θεατρική του κατάκτηση. Ένα χωρίς χαρίσματα μεταφυσικής εσάνς ξελογιάσματος λαϊκό ρομάντζο νοσταλγικά ανακλητικής στοιχειοθέτησης, που φουντώνει αδέξια σε ξετρύπωμα άρρωστα κερατούκλικου εγκλήματος για να φασωθεί σε ημιξεγύμνωμα του ψυχοφαρμακευτικού λουκιού & καταγγελία της σωματεμπορικής πρακτικής τού φακελακίου (!), προτού του περάσει ως ανεδαφικά μεγαλόθυμο «κάθε κατεργάρης στον πάγκο του» boy re-meets girl.

Πώς να σε κρατήσει στη σχέση το ότι μετά το προ μηνών του Βραβείο Χορν ο Γιώργος Χρυσοστόμου θα δαγκώσει όχι λαμαρίνα αλλά το δικό του χείλι όταν δει πόσο faux βγαίνει ως ξηγημένος επιστήθιος του ήρωα πυραγός, το αξάν & η σύνταξη της και καλά λιμπιντικής Βλαντή εμφανίζει φαιδρές διαλείψεις, τα φίκι φίκι είναι πεποιημένα κρύα (και σ’ εκείνο της… αποκλειστικής και του χειρουργού η ατάκα «Δεν μπορώ να το κάνω αυτό στον Αντώνη!» εκθέτει αυτοακυρωτικά, εκτός από καταγέλαστα, το κονέ των δύο χαρακτήρων), το φιλικό πέρασμα της «ρεμπέτισσας» Λένας Κιτσοπούλου & της Ελεωνόρας Ζουγανέλη σε άσματα συνιστά α λα παλιό ελληνικό σινεμά διάλειμμα ψυχαγωγίας (που ξεπετιέται ωσάν – προς τιμήν της παραγωγής χωρίς product placement, τουλάχιστον – ουζοδιαφήμιση σε Κερατσίνι και Αίγινα), και σε μια σκηνή βροχής δε βρέχεται εμφανέστατα κανείς στο πλάνο (το καταβρεχτήρι ρίχνει πάνω κι ακριβώς εμπρός απ’ το φακό!);

Έχει προηγηθεί το μάταιο ψηστήρι διαρκείας μιας ασθενικής (και κυριολεκτικά) μυθοπλασίας εωσότου, το πλέον εξοργιστικό και απωθητικό, το πρωταγωνιστικό ζεύγος πουλήσει, το ίδιο και μέσω σελιλόζης, το κουτσομπολιό περί της θρυλούμενης (not) «πραγματικής» σχέσης του μ’ ένα φιξ καρέ – κλείσιμο ματιού στο… τελείωμα. Κρίμα στα πεταχτά φιλάκια ευφυίας (υπαρκτό θέλγητρο των γραπτών τού Βορειοελλαδίτη δημιουργού), τους φρέσκους φυσικούς χώρους (βάλε μια ιχθυόσκαλα, ένα Ναυτικό Όμιλο και τον Άι-Νικόλα) και την επιστροφή στα πλατω(νικά) για τη Μάρθα Καραγιάννη. «Από Έρωτα» εδώ ούτε δείγμα για μένα, ωστόσο. Προσοχή στα σιρόπια…

ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ;

Πίτσι πίτσι στα multiplex, αγκαλίτσα με το… «Celebrity Game Night»; Χαμουρέψου μαζί του αλλά μην περιμένεις οργασμό (πεταλούδες στο στομάχι δεν προβλέπω ούτε κατ’ ελάχιστον για τους κάγκουρες). Το ωριμότερο fan club τού star ντουέτου ξέρει τι μπανίζει – αλλά έχοντας αδιαφορήσει χαρακτηριστικά για την προηγούμενη ένωση των λατρεμένων του στο συμπαθές «Με Χωρίς Γυναίκες», μόνο λόγω θερμότερου marketing θα… τσιμπηθεί παραπάνω εδώ. Οι κουλτουριάρηδες από μακριά κι αγαπημένοι. Το 199 κι ο Εθνικός Οργανισμός Μεταμοσχεύσεων σκιρτάνε (κι ευχαριστούν) για το sponsoring. Άγαμοι Θύται οι υπόλοιποι.


MORE REVIEWS

ΑΜΠΙΓΚΕΪΛ

Ασύνδετη ομάδα παρανόμων απάγει ανήλικη μπαλαρίνα, με τη φήμη ότι πρόκειται για την κόρη ζάμπλουτου ο οποίος θα δώσει ασυζητητί το τεράστιο ποσό των λύτρων που θα του ζητηθεί. Η μικρή Άμπιγκεϊλ, όμως, δεν είναι ένα κοινό, απροστάτευτο κοριτσάκι…

ΕΜΦΥΛΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ

Σε ένα κοντινό, δυστοπικό μέλλον, η Αμερική σπαράσσεται από τον διχασμό ενός Εμφυλίου που έχει μετατρέψει τη χώρα σε αληθινή ζώνη πολέμου. Καθώς μία ισχυρή φατρία ανταρτών κατευθύνεται προς τον Λευκό Οίκο για να σκοτώσει τον Πρόεδρο, μία φωτορεπόρτερ και η ομάδα συνεργατών της αγωνίζεται να προλάβει να φτάσει στη Γουόσινγκτον πριν να είναι αργά.

DEMON SLAYER: KIMETSU NO YAIBA - HASHIRA TRAINING

Ο Τάνζιρο, ο Γκένια και η Νέζουκο καταδιώκουν έναν δαίμονα Ανώτερης Τάξης στα δάση του Χωριού Ξιφασκίας, με τον πρώτο ν’ αντιμετωπίζει ένα θανάσιμο δίλημμα. Βγαίνει κερδισμένος, αλλά δεν πρόκειται να χαρεί τη νίκη του, μιας και ο Άρχοντας Μούζαν θέλει να εκμεταλλευτεί εκείνη της «μολυσμένης» Νέζουκο έναντι του ήλιου!

MIA AND ME: Η ΤΑΙΝΙΑ

Όταν η Μία επιστρέφει στο παλιό εξοχικό σπίτι της οικογένειας με τον παππού της, η πέτρα στο μαγικό της βραχιόλι φωτίζει ξαφνικά - ένα κάλεσμα για βοήθεια! Μέσω μιας αστραφτερής πύλης, μεταφέρεται στον φανταστικό κόσμο των μονόκερων της Σεντοπίας. Εκεί συναντά τον μονόκερο Στόρμι και τον Ίκο, ένα ξωτικό από το Νησί Λώτους, το οποίο χρειάζεται απεγνωσμένα τη βοήθειά της. Ο Τόξορ, ένας αποκρουστικός κακός που μοιάζει με βατράχι, θέλει να κατακτήσει το νησί με μαύρη μαγεία.

ΜΗ ΜΟΥ ΛΕΣ ΨΕΜΑΤΑ

Διάσημος συγγραφέας επιστρέφει στη γενέτειρά του έπειτα από τριανταπέντε χρόνια απουσίας, προκειμένου να παραστεί σε επετειακές εκδηλώσεις. Η τυχαία συνάντηση με τον γιο παλιού συμμαθητή του, ο οποίος υπήρξε ο πρώτος του εφηβικός έρωτας, ξετυλίγει το κουβάρι των αναμνήσεων, αλλά και των συγκρούσεων.