FreeCinema

Follow us
29.0211:30

Όσκαρ 2016: Just the two of us…


H 88η απονομή των Όσκαρ επεφύλασσε ευχάριστες εκπλήξεις, αψυχολόγητες ανατροπές και ένα κορυφαίο φιλμ το οποίο κατάφερε να αποσπάσει… μόλις δύο Όσκαρ! Με άλλα λόγια, το «Spotlight» αποστόμωσε στο τέλος της βραδιάς, το «Mad Max: Ο Δρόμος της Οργής» σάρωσε αριθμητικά και ο Κρις Ροκ ως οικοδεσπότης είχε το χάλι του το… μαύρο!

Θα το πω ωμά και στα «γαλλικά»: το γάμησαν και ψόφησε με το «diversity» και τους μαύρους φέτος στην απονομή των Όσκαρ. Ασταμάτητες αναφορές και κριτική προς τον «ρατσισμό» της Ακαδημίας (με οικοδεσπότη τον Κρις Ροκ…), ανακοίνωση του νικητή στην κατηγορία καλύτερης ταινίας από τον Μόργκαν Φρίμαν και φινάλε για credits της τηλεοπτικής μετάδοσης με το… «Fight the Power» των Public Enemy για υπόκρουση! Βέβαια, η «έγχρωμη» παρέλαση κατά τη διάρκεια της τελετής, μονάχα στην περίπτωση του Κουίνσι Τζόουνς (απένειμε το βραβείο καλύτερης μουσικής) έπιανε τόπο καλλιτεχνικά, αλλά… ποιος να δώσει σημασία σε προσφορά και ποιότητα;

oscars 2016

Ο Κρις Ροκ μονοπώλησε το εισαγωγικό της τελετής αποκαλώντας τα Όσκαρ… «The White People’s Choice Awards» και πρόσθεσε λίγο (αυτο)σαρκασμό λέγοντας ότι η εποχή στην οποία ζούμε δεν προσφέρει και τίποτε καλύτερο για να ασχοληθούμε (γι’ αυτό και γκρινιάζουμε άσκοπα…). Δεν έχουμε «αληθινά προβλήματα ν’ αντιμετωπίσουμε» σήμερα! Προφανώς, η παγκόσμια επικαιρότητα είναι λιγότερο σοβαρή από την απουσία μαύρων υποψηφίων στα Όσκαρ του «κακού» Χόλιγουντ το οποίο δεν προσφέρει ίσες ευκαιρίες…

Από την άλλη, επειδή εγώ το ξενύχτισα με σοβαρή διάθεση, πάμε τώρα να δούμε πώς τα πήγα στις τελικές προβλέψεις που δημοσιεύτηκαν χθες, μερικές ώρες πριν από την απονομή. Οι κατηγορίες που έχασα (πέντε) οφείλονται κυρίως σε ανεξήγητες εκπλήξεις. Με σειρά εμφάνισης, παρακαλώ. Το πριν και το μετά.

osc16 script1 osc16 script2

ΠΡΩΤΟΤΥΠΟ & ΔΙΑΣΚΕΥΑΣΜΕΝΟ ΣΕΝΑΡΙΟ

ΕΓΡΑΦΑ ΧΘΕΣ: Τζος Σίνγκερ και Τομ ΜακΚάρθι (φωτό) για το «Spotlight» στο πρωτότυπο, Τσαρλς Ράντολφ και Άνταμ ΜακΚέι για το «Μεγάλο Σορτάρισμα» στο διασκευασμένο. Είναι η πρώτη φορά που «γκρουπάρω» και τις δύο κατηγορίες μαζί, διότι το πράγμα θεωρείται «κλειδωμένο» πριν καν πάρουν τα αντίστοιχα βραβεία και από το Σωματείο τους. Δύο έργα με παρόμοια δυναμική, μήνυμα και σχεδόν πολιτική στάση. Άξια της διάκρισης.

Η ΕΤΥΜΗΓΟΡΙΑ: Σωστά και τα δύο. Ξάφνιασε λίγο η επιλογή να ξεκινήσουν τα βραβεία με αυτές τις κατηγορίες, αλλά ήταν μια καλή αρχή, να βλέπεις το γράψιμο ουσίας να θριαμβεύει. Ποια από τις δύο θα κλείσει την τελετή απονομής, όμως;

osc16 vic

ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΓΥΝΑΙΚΕΙΟΣ ΡΟΛΟΣ

ΕΓΡΑΦΑ ΧΘΕΣ: Αλίσια Βικάντερ για το «Κορίτσι από τη Δανία». Από τις «κλειδωμένες» κατηγορίες της φετινής χρονιάς. Το μοναδικό ζήτημα που είχε προκύψει εδώ είναι το ερώτημα γιατί «υποβιβάστηκε» από πρώτος γυναικείος ρόλος. Ενισχύεται και από την καλή της… ρομποτική παρουσία στο «Από_Μηχανής».

Η ΕΤΥΜΗΓΟΡΙΑ: Σωστό. Η Βικάντερ παρέλαβε το βραβείο της με απόλυτη σιγουριά (πώς αλλιώς…).

osc16 co

ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΚΟΣΤΟΥΜΙΑ

ΕΓΡΑΦΑ ΧΘΕΣ: Τζένι Μπίβαν για το «Mad Max: Ο Δρόμος της Οργής». Post-cyber κράμα «ανακύκλωσης» από ό,τι μας είχε δώσει στο παρελθόν αυτό το κινηματογραφικό franchise, εδώ σαφώς πιο καλά μελετημένο σε συνύπαρξη (ενίοτε και προέκταση) με το μέταλλο. Βραβείο του Σωματείου των Ενδυματολόγων για την κατηγορία του φανταστικού, εννοείται.

Η ΕΤΥΜΗΓΟΡΙΑ: Σωστό. Δίκαιη βράβευση. Παρατηρείται έντονο χειροκρότημα για το φιλμ! Η Μπίβαν, εντελώς αντισυμβατικά ενδεδυμένη, με στρασαριστό στην πλάτη jacket, προκαλεί το μειδίαμα αρκετών μελών στον δρόμο της για τη σκηνή.

ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΣΚΗΝΟΓΡΑΦΙΑ

ΕΓΡΑΦΑ ΧΘΕΣ: Κόλιν Γκίμπσον και Λίζα Τόμσον για το «Mad Max: Ο Δρόμος της Οργής». Δαγκωτό. Ο κλάδος τούς τίμησε (στην κατηγορία ταινίας φαντασίας). Αδιανόητο επίπεδο καλλιτεχνικής δουλειάς και πρότασης, με τα τροχοφόρα που δημιουργήθηκαν για το φιλμ, ειδικά, να σου παίρνουν τα μυαλά. Μια παρατήρηση μόνο: είναι σκανδαλωδώς κραυγαλέα η απουσία του «Πορφυρού Λόφου» από την πεντάδα των υποψήφιων ταινιών εδώ. Θα το λέω ισοβίως!

Η ΕΤΥΜΗΓΟΡΙΑ: Σωστό. Ενθουσιώδεις αντιδράσεις. Η ταινία του Μίλερ δείχνει να εξασφαλίζει τα βραβεία στις πιο αρτίστικες (ή «τεχνικές») κατηγορίες.

ΜΑΚΙΓΙΑΖ & ΜΑΛΛΙΑ

ΕΓΡΑΦΑ ΧΘΕΣ: Λέσλι Βάντερβαλτ, Ντέιμιαν Μάρτιν και Έλκα Βαρντέγκα για το «Mad Max: Ο Δρόμος της Οργής». Ελαφρώς σαρωτικό το πέρασμα της ταινίας του Τζορτζ Μίλερ από τα φετινά Όσκαρ, τα πολλά λόγια περιττεύουν. Ενιαία και πολύ δυνατή άποψη αισθητικής σε πλήρη αρμονία στην οθόνη.

Η ΕΤΥΜΗΓΟΡΙΑ: Σωστό. Τρίτη νίκη για το φιλμ του Μίλερ!

osc16 lu

ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ

ΕΓΡΑΦΑ ΧΘΕΣ: Εμανουέλ Λουμπέσκι για την «Επιστροφή». Και πέρσι ήταν εδώ, νικητής (για το «Birdman»). Και πρόπερσι (για το «Gravity»)! Η πιθανή βράβευσή του στην κατηγορία αυτή βρίσκει σύμφωνο και το επαγγελματικό του σωματείο. Εντάξει, εάν έπρεπε να πάρει ένα Όσκαρ αυτή η ταινία, ο Λουμπέσκι θα με έβρισκε σύμφωνο. Αν και προτιμώ τη δουλειά που έχει γίνει στο «Mad Max». Σε περίπτωση που ακουστεί το όνομα του Τζον Σιλ, θα πέσουν κραυγές…

Η ΕΤΥΜΗΓΟΡΙΑ: Σωστό. Τρίτη (και προβλέψιμη) νίκη στο σερί για τον «Τσίβο»!

ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΟΝΤΑΖ

ΕΓΡΑΦΑ ΧΘΕΣ: Χανκ Κόργουιν για το «Μεγάλο Σορτάρισμα». Θα προτιμήσω αυτό το… μισό του βραβείου του Σωματείου των Μοντέρ. Τα περισσότερα προγνωστικά δίνουν τη Μάργκαρετ Σίξελ για το «Mad Max», που επίσης τίμησαν οι συνάδελφοί της. Φέτος, αυτό το βραβείο θα επηρεάσει ουσιαστικά την τροπή της βραδιάς, με το «Σορτάρισμα» να το έχει πραγματικά ανάγκη για να συγκεντρώσει μια αξιοπρεπή τριπλέτα από Όσκαρ («the magic number», όπως έχω ξαναγράψει στο παρελθόν με πιο ειρωνικό τόνο…). Αν το πάρει η Σίξελ, θα πέσει προβληματισμός…

Η ΕΤΥΜΗΓΟΡΙΑ: Ήττα. Η Μάργκαρετ Σίξελ προτιμάται. Είναι δίκαιο (και το προτιμούσα). Απλά, η πρόβλεψή μου βασίστηκε κυρίως στην πιθανότητα επικράτησης του «Μεγάλου Σορταρίσματος» στην κατηγορία καλύτερης ταινίας. Η χασούρα στο μοντάζ είναι κακός οιωνός για το φιλμ του ΜακΚέι. Τώρα κινδυνεύει να χάσει εκεί και να μείνει με το σενάριο…

Ακολουθούν τα δύο ηχητικά βραβεία (μοντάζ και συνολικού μιξάζ), στα οποία υποτίθεται ότι θα είχαμε σύγκρουση μεταξύ « Mad Max: Ο Δρόμος της Οργής» και «Επιστροφής». Τα προγνωστικά της αλλοδαπής ενίσχυαν το δεύτερο, εγώ έγερνα προς το πρώτο. Τελικά, είχα δίκιο. Και τα δύο ηχητικά Όσκαρ πάνε στο «Mad Max». Έξι βραβεία, πια, για την ταινία του Μίλερ!

ΟΠΤΙΚΑ ΕΦΕ

ΕΓΡΑΦΑ ΧΘΕΣ: «Star Wars: Η Δύναμη Ξυπνάει». Ταινία πλήρως εξαρτημένη από τα οπτικά της εφέ, με τεράστιο όγκο δουλειάς. Ο κλάδος το τίμησε ήδη. Γονάτισε και τα ταμεία, δεν είναι όποια κι όποια… Κάτι τέτοια φιλμ στηρίζουν τη βιομηχανία.

Η ΕΤΥΜΗΓΟΡΙΑ: Ήττα! Και τρομερή ανατροπή, που όμως δεν πρόκειται να επηρεάσει και άλλες κατηγορίες. Το «Από_Μηχανής» κερδίζει το Όσκαρ των καλύτερων οπτικών εφέ!

osc16 ani

ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΤΑΙΝΙΑ ΚΙΝΟΥΜΕΝΩΝ ΣΧΕΔΙΩΝ

ΕΓΡΑΦΑ ΧΘΕΣ: «Τα Μυαλά που Κουβαλάς» των Πιτ Ντόκτερ και Τζόνας Ριβέρα. Γιατί να φλυαρούμε; Τα έχει μαζέψει όλα στον δρόμο του, ακόμη μια «κλειδωμένη» κατηγορία, δηλαδή.

Η ΕΤΥΜΗΓΟΡΙΑ: Σωστό. Σιγουράκι ήτανε, έτσι κι αλλιώς.

osc16 ry

ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΑΝΔΡΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ

ΕΓΡΑΦΑ ΧΘΕΣ: Μαρκ Ράφαλο για το «Spotlight». Ναι, ξέρω, είναι η κατηγορία του Σιλβέστερ Σταλόνε. Ο οποίος δεν ήταν καν υποψήφιος από το Σωματείο των Ηθοποιών. Ο Ράφαλο, όμως, είναι μέρος του καλύτερου ensemble από τα ίδια βραβεία. Και από το καστ αυτού του φιλμ, που κάποιοι βλέπουν ως σοβαρό spoiler για το Όσκαρ καλύτερης ταινίας, ήταν εκείνος που θυμάσαι πιο έντονα και, σαφώς, κλέβει την παράσταση. Μπορεί να το κάνει και απόψε;

Η ΕΤΥΜΗΓΟΡΙΑ: Ήττα! Η Πατρίσια Αρκέτ (περσινή νικήτρια του δεύτερου γυναικείου ρόλου) ανοίγει τον φάκελο, αρχίζει να διαβάζει «Μαρκ…», για κλάσματα δευτερολέπτου αναθαρρώ, αλλά συμπληρώνει με το επώνυμο του… Ράιλανς! Στη «Γέφυρα των Κατασκόπων» πάει το Όσκαρ, λοιπόν, προκαλώντας ένα γερό spoiler που κανείς δεν περίμενε να επικρατήσει στο μυαλό των ψηφοφόρων. Ταυτόχρονα, δείχνει να αποδυναμώνεται και το «Spotlight»

osc16 amy

ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ

ΕΓΡΑΦΑ ΧΘΕΣ: «Amy» του Ασίφ Καπάντια. Το πολυβραβευμένο φιλμ με θέμα τη ζωή της Έιμι Γουάινχαουζ δείχνει ακλόνητο. Δικαίως άρεσε πολύ και η τόσο ξαφνική απώλεια της απίστευτα εμπορικής σε όλο τον πλανήτη τραγουδίστριας μετράει επιπλέον πόντους συγκίνησης στον κόσμο (και) της showbiz.

Η ΕΤΥΜΗΓΟΡΙΑ: Σωστό. Και σιγουράκι. Περισσότερο στην εκλιπούσα πήγε το βραβείο, αν λάβουμε υπόψη τις αντιδράσεις των μελών της Ακαδημίας…

ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΞΕΝΟΓΛΩΣΣΗ ΤΑΙΝΙΑ

ΕΓΡΑΦΑ ΧΘΕΣ: «Ο Γιος του Σαούλ» του Λάσλο Νέμες, από την Ουγγαρία. Το δράμα των Εβραίων από τον πόλεμο… και φέτος! Προσωπικά, πέρσι η «Ida» με κάλυπτε απόλυτα. Εδώ έχουμε πιο «φεστιβαλικό» έργο και ενδέχεται να δούμε κάποια έκπληξη, όπως συχνά συμβαίνει με τούτη την κατηγορία που έχει την τάση να ανατρέπει φαβορί. Μέχρι στιγμής, πάντως, ο Νέμες έχει προβάδισμα.

Η ΕΤΥΜΗΓΟΡΙΑ: Σωστό κι αυτό, δεν υπήρξε… γαλλική ανατροπή. Πάντως, στο χειροκρότημα ακούστηκε δυνατά και η Δανία!

osc16 eni

ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΜΟΥΣΙΚΗ

ΕΓΡΑΦΑ ΧΘΕΣ: Ένιο Μορικόνε για τους «Μισητούς Οκτώ». Κυρίως από σεβασμό πηγαίνει το Όσκαρ εδώ. Δυνατά θέματα δεν είχαμε φέτος. Έχει αρχίσει να γίνεται η κατηγορία σκέτη υπόκρουση… ήχων!

Η ΕΤΥΜΗΓΟΡΙΑ: Σωστό. Απόλυτο φαβορί, standing ovation, σεβασμός προς έναν μεγάλο συνθέτη, ο οποίος συγκινεί και για τα λόγια που απευθύνει προς τον συνυποψήφιο Τζον Γουίλιαμς.

osc16 007

ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ

ΕΓΡΑΦΑ ΧΘΕΣ: «Til It Happens to You», από το ντοκιμαντέρ «The Hunting Ground». Νταϊάν Γουόρεν και Lady Gaga στη σύνθεση. Στα φετινά Φραγκουλόσκαρ δηλώνω μια σοβαρή αδικία της Ακαδημίας. Και… έλεος με τον Άντονι, φτάνει!

Η ΕΤΥΜΗΓΟΡΙΑ: Ήττα! Κανένα από τα υποτιθέμενα φαβορί δεν προτιμάται, με το Όσκαρ να καταλήγει στα χέρια των Σαμ Σμιθ (που ερμήνευσε μέτρια το τραγούδι) και Τζέιμς Νάπιερ για το «Writing’s on the Wall» από το «Spectre»! Πόσο παράδοξο, μετά από τόσα αριστουργηματικά και κλασικά πια κομμάτια από τις ταινίες του 007 που δεν έτυχαν καν οσκαρικής υποψηφιότητας, να βραβεύεται αυτό το δραματικό φιάσκο… Κρίμα, γιατί η live εμφάνιση της Lady Gaga ήταν εξαιρετική και με δυνατό μήνυμα.

osc16 ini

ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ

ΕΓΡΑΦΑ ΧΘΕΣ: Αλεχάντρο Γκονζάλες Ινιάριτου για την «Επιστροφή». Η σημασία του βραβείου του Σωματείου Σκηνοθετών, που τον έχει τιμήσει ήδη: τα μέλη του DGA αριθμούν περισσότερους από 16.000 επαγγελματίες αυτής της κατηγορίας, οι οποίοι «μεταφράζονται» σε κάτι σαν το 6% των μελών της Ακαδημίας. Περίπου τα ίδια έγραφα και πέρσι για το «Birdman». Και το πήρε. Θα προτιμούσα, βέβαια, να άκουγα το όνομα του Τζορτζ Μίλερ εδώ…

Η ΕΤΥΜΗΓΟΡΙΑ: Σωστό. Δεύτερο σερί επιτυχίας σε αυτή την κατηγορία για τον Ινιάριτου. Εκεί που είχαμε αρχίζει να ελπίζουμε σε ανατροπή από τον Μίλερ…

osc16 larson

ΠΡΩΤΟΣ ΓΥΝΑΙΚΕΙΟΣ ΡΟΛΟΣ

ΕΓΡΑΦΑ ΧΘΕΣ: Μπρι Λάρσον για «Το Δωμάτιο». Μερικές χρονιές, ένας ρόλος είναι τόσο ξεκάθαρο φαβορί, που θα έπρεπε να μην παρατείνουν την αγωνία των ανθρώπων, να τους το στέλνουν βδομάδες πριν το Όσκαρ, να μπαίνει σε μια όμορφη, σπιτική βιτρίνα και οι νικητές να εμφανίζονται στην απονομή για να μας πουν κάτι άσχετο και χαριτωμένο. Αυτό.

Η ΕΤΥΜΗΓΟΡΙΑ: Σωστό. Δεν υπήρχε περίπτωση! Απογείωση καριέρας, προφανώς…

osc16 dicaprio

ΠΡΩΤΟΣ ΑΝΔΡΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ

ΕΓΡΑΦΑ ΧΘΕΣ: Λεονάρντο ΝτιΚάπριο για την «Επιστροφή». Έχει δημιουργηθεί μια εντύπωση ότι αν το χάσει το Όσκαρ απόψε ο Λίο, θα έχουμε απόπειρες αυτοκτονίας εντός του Dolby Theatre, πιθανότατα και κάποια πολεμική σύρραξη σε κάποιο σημείο του πλανήτη. Είναι η πέμπτη του υποψηφιότητα με την ιδιότητα του ηθοποιού, το Σωματείο των συναδέλφων του τον τίμησε, ελπίζω, τουλάχιστον, να του έχουν σκαρώσει και κανένα καλό αστείο με… αρκούδα στη διάρκεια της απονομής. Αν ψήφιζα, θα το δάγκωνα στον Έντι Ρέντμεϊν, διότι πρόκειται περί τέρατος υποκριτικής. Ήθελα να το μοιραστώ για την ιστορία (της αδικίας)…

Η ΕΤΥΜΗΓΟΡΙΑ: Σωστό. Εντάξει, το ζήσαμε κι αυτό. Του πέρασε του Λίο, χάρηκε, είπε και τα οικολογικά του, είπε και για τους αυτόχθονες, επόμενος σταθμός η Μυτιλήνη, υποθέτω…

spotlight-best-picture-2016-oscars

ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΤΑΙΝΙΑ

ΕΓΡΑΦΑ ΧΘΕΣ: «Το Μεγάλο Σορτάρισμα» του Άνταμ ΜακΚέι. Προτάθηκε για πέντε Όσκαρ. Δηλώνει την παρουσία του και στην ταινία και στη σκηνοθεσία και στο (διασκευασμένο) σενάριο. Έχει το «πακέτο». Έχει το πολιτικο-κοινωνικό timing με το μέρος του. Έχει το μεγάλο βραβείο του Σωματείου των Παραγωγών. Υπάρχει μια κατηγορία της οποίας ο νικητής θα δώσει το «παρασύνθημα» για να μην αγωνιούμε τόσο πολύ μέχρι τα ξημερώματα της Δευτέρας: το μοντάζ. Αν το «κλέψει» εκεί από το «Mad Max» (ο μέγας διχασμός που προέκυψε από το Σωματείο των Μοντέρ), θα ξέρουμε. Εάν το «Mad Max» υπερισχύσει στο μοντάζ, βάζουμε ν’ ακούσουμε Τόλη Βοσκόπουλο και βαστάμε το μάτι… «γαρίδα»!

Η ΕΤΥΜΗΓΟΡΙΑ: Ήττα! Αλλά όχι και απογοήτευση. Εκεί που φανταζόμουν ότι θα πέσω από το μπαλκόνι αγκαλιά με την τηλεόραση, όπως ο ΝτιΚάπριο στον γκρεμό με το άλογο, η «Επιστροφή» εισπράττει μια ανατρεπτική ψυχρολουσία και… μένει με τα τρία της! Είχα πει πολλές φορές τον τελευταίο καιρό ότι η Ακαδημία προτιμά τα τελευταία χρόνια να κάνει ένα statement περιεχομένου με το Όσκαρ καλύτερης ταινίας. Η «Επιστροφή» είναι μια κενή ταινία (και όχι μόνο επειδή δεν είχε υποψηφιότητα σεναρίου…). Ήταν δεδομένο ότι τα μέλη της Ακαδημίας θα προσανατολίζονταν προς «Μεγάλο Σορτάρισμα» ή «Spotlight». Και τα δύο, βέβαια, σε ολόκληρη τη βραδιά, είχαν αποσπάσει μονάχα τα δύο βραβεία σεναρίου, αντίστοιχα. Τελικώς, προτιμήθηκε το δεύτερο φιλμ, που είχε και τους ηθοποιούς με το μέρος του (βλέπε ensemble καστ του Σωματείου τους). Τώρα, το πώς τους διέφυγε και ο Ράφαλο, αφού προς τα εκεί πήγαινε το πράμα (και έχασα μια επιπλέον κατηγορία στα προγνωστικά), ουδείς θα καταφέρει να το απαντήσει ποτέ… Τέλος καλό, λοιπόν. Και μια ενδιαφέρουσα επισήμανση: τα οικονομικά θέματα… τρομάζουν τη συνείδηση των ψηφοφόρων της Ακαδημίας! Όπως είχε συμβεί και με το «Ραντεβού στον Αέρα», δηλαδή…

Η πλήρης λίστα των βραβευμένων ταινιών της 88ης απονομής των Όσκαρ βρίσκεται εδώ. Και του χρόνου με εξίσου σοβαρής θεματολογίας βραβείο καλύτερης ταινίας, ελπίζω…

Oscars 2016 Poster