FreeCinema

Follow us

ΣΟΥΖΑΝΑ ΜΕ ΣΚΟΤΩΝΕΙΣ (2016)

(ME ESTAS MATANDO SUSANA)

  • ΕΙΔΟΣ: Κομεντί
  • ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ: Ρομπέρτο Σνάιντερ
  • ΚΑΣΤ: Γκαέλ Γκαρσία Μπερνάλ, Βερόνικα Ετσέγκι, Άσλεϊ Χίνσο, Μπιορν Χλύνουρ Χάραλντσον
  • ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 100'
  • ΔΙΑΝΟΜΗ: TANWEER

Ηθοποιός της μεξικάνικης τηλεόρασης, επιστρέφοντας ένα απόγευμα σπίτι του, συνειδητοποιεί πως η πολυαγαπημένη του σύζυγος τον έχει εγκαταλείψει. Ανακαλύπτει τα ίχνη της στην πολιτεία της Άιοβα των ΗΠΑ, οπότε ξεκινά να τη φέρει πίσω. Η όμορφη Σουζάνα, όμως, δεν φαίνεται να θέλει να επιστρέψει στην αγκαλιά του.

Ο Ελίχιο βγάζει το ψωμί του παίζοντας σε μία από τις αμέτρητες σαπουνόπερες που γυρίζονται στο Μεξικό, έχοντας όμως υψηλές φιλοδοξίες για το μέλλον της καριέρας του ως ηθοποιός. Είναι παντρεμένος με τη συγγραφέα Σουζάνα, την οποία λατρεύει και θέλει να αποκτήσει παιδιά μαζί της. Ταυτόχρονα, δεν λέει όχι στις ερωτικές περιπέτειες με οτιδήποτε θηλυκό βλέπει στο διάβα του, όπως τη μακιγιέζ της σειράς στην οποία εμφανίζεται, που φυσικά φλερτάρει ασύστολα. Η αφέλειά του είναι μάλλον παροιμιώδης, καθώς βρίσκεται προ μεγάλης έκπληξης όταν βλέπει πως η Σουζάνα του έχει πακετάρει τα πράγματά της και τον έχει παρατήσει, καθώς αυτός πιστεύει πως ο γάμος τους τα πηγαίνει καλύτερα από ποτέ! Με ένα γρήγορο διαδικτυακό ψάξιμο, την εντοπίζει σε λογοτεχνικό σεμινάριο στο Πανεπιστήμιο της Άιοβα και χωρίς να το σκεφτεί ούτε δευτερόλεπτο, παίρνει το πρώτο αεροπλάνο και πάει να τη βρει.

Το ξεκίνημα τούτης της αισθηματικής κομεντί έχει αρκετές χιουμοριστικές πινελιές, δοσμένες με ένα ανάλαφρο στυλ, προερχόμενες κυρίως από τον Ελίχιο του Γκαέλ Γκαρσία Μπερνάλ, ο οποίος πραγματικά δεν δείχνει να έχει πάρει μυρωδιά τι συμβαίνει στον γάμο του. Θεωρεί πως ο ίδιος μπορεί να τσιλιμπουρδίζει δεξιά και αριστερά όσο θέλει, να καταφθάνει απροειδοποίητα στο σπίτι με τους φίλους του για μπυροκατάσταση, έχοντας την απαίτηση από τη Σουζάνα να στέκει σαν πιστή Πηνελόπη, πάντα στο πλευρό του. Η σκηνή της άφιξής του σε αμερικάνικο έδαφος (στο αεροδρόμιο της Άιοβα) χτυπάει κόκκινο στον δείκτη της αφέλειάς του, χωρίς όμως η συνέχεια της περιπέτειάς του στα κρύα του Βορρά των ΗΠΑ να συμβαδίζει με την εικόνα που αρχικά έχει σχηματιστεί για την προσωπικότητά του. Εκεί φαίνεται να είναι πολύ συγκεντρωμένος και σίγουρος για τις κινήσεις του, έχοντας σαν μοναδικό σκοπό να γυρίσει πίσω στη ζέστη του Μεξικού παρέα με τη γυναίκα του, χωρίς πάντως να εγκαταλείπει (ακόμα και στα ξένα!) το αγαπημένο του sport, που έχει να κάνει με το καμάκι και τις γυναίκες. Η Σουζάνα, από την άλλη, τον έχει εμφανώς βαρεθεί. Τον εγκατέλειψε θέλοντας να κάνει μια καινούργια αρχή στα πάντα, επικεντρώνοντας αρχικά στη λογοτεχνική της καριέρα. Τον έχει, μάλιστα, ήδη ξεπεράσει (κατά τα φαινόμενα), μιας κι έχει συνάψει σεξουαλικής φύσεως σχέση με μεγαλόσωμο πλην όμως αμίλητο Πολωνό συνάδελφό της.

Η εμβάθυνση στα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο γάμος των δύο βασικών ηρώων γίνεται με έναν ήπιο και διασκεδαστικό τρόπο. Ο Ελίχιο, παρά τα εμφανή προβλήματα αναξιοπιστίας που τον καθιστούν κάπως ακατάλληλο για σοβαρή σχέση, είναι ένας απόλυτα ρομαντικός τύπος που διατίθεται να κυνηγήσει τον έρωτα της ζωής του μέχρι τελικής πτώσης. Με τη Σουζάνα να βρίσκεται για αρκετή ώρα του φιλμ σε δεύτερο πλάνο, όμως, οι εντάσεις, οι καυγάδες και οι μεταμέλειές τους (που συνεχώς επαναλαμβάνονται), από ένα σημείο κι έπειτα χάνουν σημαντικά σε ενδιαφέρον, μην μπορώντας να προσδώσουν κάτι το καινούργιο που δεν έχει ήδη ειπωθεί. Η δε αρχική διάθεση σχολιασμού της διαφορετικής κουλτούρας Μεξικανών και Αμερικανών, καθώς και της στερεοτυπικής αντιμετώπισης που τυγχάνουν οι πρώτοι από τους δεύτερους, εγκαταλείπεται γρήγορα χάριν της ατέρμονης (και μονότονης από σχετικά νωρίς στο φιλμ) καταδίωξης του σαϊτεμένου από τα βέλη του έρωτα για τη Σουζάνα του, Ελίχιο.

ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ;

Αρχικά ευχάριστη και γρήγορη σε ρυθμούς αισθηματική κομεντί, που πέφτει όμως στην παγίδα της επανάληψης, μιας και το σενάριό της βαλτώνει στις αρχικές του ιδέες. Ο Γκαέλ Γκαρσία Μπερνάλ δείχνει πως έχει αναμφισβήτητη ερμηνευτική γκάμα, μιας και πλάθει έναν ιδιαίτερα γοητευτικό, μέσα στην αφέλεια και τον εγωισμό του, χαρακτήρα. Η «μαζί δεν κάνουμε και χώρια δεν μπορούμε» ιστορία στην οποία μπλέκει είναι κατώτερή του, αφού αδυνατεί να διατηρήσει την αρχική της σπίθα.

MORE REVIEWS

ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΕΜΠΙΝΓΚ, ΣΤΟ ΜΙΖΟΥΡΙ

Μητέρα κοπέλας που έπεσε θύμα βιασμού και δολοφονήθηκε, αναστατώνει τους κατοίκους μιας μικρής πόλης του Μιζούρι, όταν μισθώνει διαφημιστική και τοποθετεί ένα θυμωμένο μήνυμα προς τον Σερίφη της περιοχής σε τρία τεράστια billboards του επαρχιακού δρόμου, ελπίζοντας να υπάρξει ξανά κάποια κινητικότητα στις έρευνες για τον επί σειρά μηνών ασύλληπτο ένοχο.

12 ΔΥΝΑΤΟΙ

Αμέσως μετά το τρομοκρατικό χτύπημα της 11ης Σεπτεμβρίου του 2001 στη Νέα Υόρκη, ο αμερικανικός στρατός οργανώνει την πρώτη απόρρητη αποστολή αντεπίθεσης. Επίλεκτη ομάδα δώδεκα ανδρών των Ειδικών Δυνάμεων προσγειώνεται σε ορεινή περιοχή του Αφγανιστάν, ζητώντας τη βοήθεια τοπικού πολέμαρχου, ώστε να καταλάβουν πόλη - σημαντικό προπύργιο των Ταλιμπάν.

Η ΛΗΣΤΕΙΑ ΤΟΥ ΑΙΩΝΑ

Συμμορία κακοποιών που ειδικεύεται στις ληστείες τραπεζών, ετοιμάζει χτύπημα που όμοιό του δεν έχει γίνει ποτέ. Τα παλικάρια του Αστυνομικού Τμήματος του Λος Άντζελες επαγρυπνούν. Οι κακοί δεν δείχνουν να πτοούνται. Θα προλάβουν να κάνουν τη μεγάλη μπάζα ή πάντα στο τέλος νικά η αστυνομία;

ZAMA

Ο Δον Ντιέγκο ντε Ζάμα, αξιωματούχος του Ισπανικού Στέμματος που υπηρετεί σε απομονωμένη έκταση της Νοτίου Αμερικής του 17ου αιώνα, περιμένει εναγωνίως τη μετάθεσή του στο Μπουένος Άιρες. Την ίδια ώρα, η αόρατη απειλή ενός κακοποιού που λυμαίνεται την περιοχή, τρομοκρατεί τους λιγοστούς ντόπιους.

MOUNTAIN

Μια οπτικοακουστική οδύσσεια στις ψηλότερες κορυφές του πλανήτη, στο δέος και την έλξη που προκαλούν, στους θριάμβους και τις τραγωδίες που στεγάζουν.