FreeCinema

Follow us

6 + 1 ΑΠΙΣΤΙΕΣ (2012)

(LES INFIDELES)

  • ΕΙΔΟΣ: Κωμωδία
  • ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ: Εμανουέλ Μπερκό, Φρεντ Καβαγιέ, Αλεξάντρ Κουρτές, Ζαν Ντιζαρντέν, Μισέλ Αζαναβίσιους, Ερίκ Λαρτιγκό, Ζιλ Λελούς
  • ΚΑΣΤ: Ζαν Ντιζαρντέν, Ζιλ Λελούς, Γκιγιόμ Κανέ, Αλεξαντρά Λαμί, Σαντρίν Κιμπερλέν
  • ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 109'
  • ΔΙΑΝΟΜΗ: FEELGOOD

Σπονδυλωτή κωμωδία, με θέμα την ανδρική απιστία και τα ψέματα των ανδρών για να καλύψουν τα ξενοπηδήματα. Οταν, τελικά, δεν κρύβεται και κάτι άλλο πίσω από αυτά.

Γαλλική και κωμωδία; Πέρα από ελάχιστα δείγματα, που πάνε πολλά χρόνια πίσω, αυτές οι δύο λέξεις δεν ταιριάζουν μαζί με τίποτα. Ούτε κι όταν έχεις για πρωταγωνιστή τον αστραφτερό στο «The Artist», Ζαν Ντιζαρντέν. Η σπονδυλωτή δομή δε διευκολύνει τα πράγματα. Κάθε άλλο. Κάνει τις σκηνές να μοιάζουν με σεξιστικά νούμερα επιθεώρησης στο «Δελφινάριο».

Για να μην πάρει τα πάντα η μπάλα, η αλήθεια είναι ότι υπάρχουν δύο επεισόδια τα οποία είναι καλοφτιαγμένα και με χιούμορ. Ο Μισέλ Αζαναβίσιους σκηνοθέτησε την απεγνωσμένη προσπάθεια του Ντιζαρντέν σε ένα συνέδριο να ξενοπηδήξει… ό,τι να’ ναι, ό,τι κάτσει, για να φάει, τελικά, πόρτα και να γίνει ρεζίλι. Το άλλο καλό επεισόδιο, του βιντεοκλιπά Αλεξάντρ Κουρτές (δικό του το οργιαστικό «Cochon Ville» του Σεμπαστιέν Τεγιέ), καταγράφει τη συνάντηση «Ανώνυμων Άπιστων», όπου κάθε απόπειρα της απογοητευμένης ψυχοθεραπεύτριας να επιβάλει την τάξη, πέφτει στο απόλυτο κενό.

Ό,τι, όμως, καλό κι αν υπάρχει, χάνεται στα χάσματα, τις υπερβολές, το φτηνό χιούμορ και, κυρίως, το ελεεινό φινάλε, με τους Ντιζαρντέν και Λελούς, αφού ανακαλύψουν ότι τελικά  δεν είναι απλώς κολλητοί, αλλά γουστάρουν ο ένας τον άλλο (θα δεις και οσκαρικά οπίσθια), να μετατρέπονται σε κραγμένο ζεύγος θηριοδαμαστών στο Λας Βέγκας! Δικηγόρους, άραγε, δεν έχουν οι Siegfried & Roy; Γιορτή θα έκαναν με την ταινία.

ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ;

Η καλύτερη στιγμή της παρέας σου είναι όταν λέγονται ανέκδοτα με ξενοπηδήματα ή διασκεδάζεις με την ιδέα δύο ανδρών με προτεραιότητα της ζωής τους ν’ ανοίγουν δύο μπούτια γυναικεία; Μια χαρά θα περάσεις. Πρόσεξε μην ξεροκαταπιείς με το φινάλε, όμως.


MORE REVIEWS

ΓΚΟΤΖΙΛΑ x ΚΟΝΓΚ: Η ΝΕΑ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑ

Ένα μυστηριώδες σήμα (κινδύνου;) έρχεται από τα βάθη της Κοίλης Γης και καλεί την ερευνητική ομάδα που προστατεύει τον Κονγκ στη Νήσο του Κρανίου να βρεθεί στα έγκατα αχαρτογράφητων περιοχών, ελπίζοντας να μην αναμειχθεί και ο Γκοτζίλα, προκαλώντας νέες επικές μάχες.

ΑΔΕΣΠΟΤΑ ΚΟΡΜΙΑ

Ποια είναι τα όρια των δικαιωμάτων μας επάνω στο ίδιο μας το σώμα, σε συνάρτηση με τις ανά την Ευρώπη υπάρχουσες νομοθετικές ρυθμίσεις που ορίζουν το πόσο αυτό μας ανήκει; Ένα έργο τεκμηρίωσης που επιχειρεί να θίξει και να απαντήσει σε πολλά νομικά και ηθικά διλλήματα… ζωής και θανάτου.

ΤΟ ΑΓΟΡΙ ΤΟΥ ΘΕΟΥ

Μπολόνια, 1858. Εξάχρονο αγόρι οικογένειας Εβραίων τίθεται αναγκαστικά υπό την επιμέλεια του Πάπα, προκειμένου να μεγαλώσει σύμφωνα με τις αρχές της Καθολικής Εκκλησίας. Οι γονείς του θα κάνουν τα πάντα για να το πάρουν πίσω, όμως, η κόντρα με την παπική Ρώμη δεν είναι απλή υπόθεση.

Η ΧΙΜΑΙΡΑ

Φυλακόβιος αρχαιοκάπηλος επιστρέφει στον τόπο του εγκλήματος, όπου ξαναβρίσκοντας την παλιοπαρέα των συναδέλφων του, ξηγιέται… παλιά του τέχνη κόσκινο. Ή μήπως κυνηγάει χίμαιρες;

ΚΟΥΚΛΕΣ ΤΗΣ ΔΡΕΣΔΗΣ

Νεαρή δημοσιογράφος ερωτεύεται αιρετικής στάσης ζωγράφο και performance artist. Όταν η δεύτερη πεθαίνει, η πρώτη αγωνίζεται να νικήσει την ελληνική γραφειοκρατία, ζητώντας να παραλάβει τη σορό της αγαπημένης της συντρόφου.

MR KLEIN

MR KLEIN

Δε θέλω να ξέρω τι ήταν αυτό που είδανε τα μάτια μου στο τέλος! Είπαμε, γαλλική κωμωδία, αλλά όχι να παίρνονται κι έτσι! Α πα πααα, λε ξεκολιέρ…