FreeCinema

Follow us

ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΠΑΙΔΙΑ (2014)

(I NOSTRI RAGAZZI)

  • ΕΙΔΟΣ: Οικογενειακό Κοινωνικό Δράμα
  • ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ: Ιβάνο Ντε Ματέο
  • ΚΑΣΤ: Αλεσάντρο Γκάσμαν, Λουίτζι Λο Κάσο, Τζοβάνα Μετσοτζόρνο, Μπάρμπορα Μπομπούλοβα, Ροζαμπέλ Λαουρέντι Σέλερς, Τζάκοπο Όλμο Αντινόρι
  • ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 92'
  • ΔΙΑΝΟΜΗ: FEELGOOD / ROSEBUD.21

Αγορίνας νοσηλεύεται λαβωμένος και βουβός απ’ το σοκ εξοστρακισμού σφαίρας μπάτσου εκτός υπηρεσίας ο οποίος σκότωσε τον αφιονισμένο μπαμπά του σε τροχαία διένεξη. Παιδοχειρουργός στοργικός τον τζούνιορ κουράρει, ενώ ο πουλ μουρ δικηγόρος αδελφός του αποφυλακίζει προ δίκης τον δράστη. Όταν ο λυκειόπαις γιος τού ντοτόρε κι η συνομήλικη κόρη τού συνηγόρου μετά από party «ξεφύγουν» ανοίκεια βίαια με άστεγη, viral video τους γράψει «πλάτη» και οι γονείς τούς θέσουν (και τεθούν) προ των ευθυνών τους, ποιος θα το πληρώσει;

Σκούζ(ε)ι, το «Luton» του Μιχάλη Κωνσταντάτου σας πρόλαβε και δομικοφορμαλιστικά πιο πρωτότυπα signore Ιβάνο ντε Ματέο, που θέλατε να σχολιάσετε το Φαινόμενο του Εωσφόρου (κάθε άνθρωπος μπορεί ν’ αποδειχθεί απάνθρωπος δοθείσης της ευκαιρίας) σε μεσομεγαλοαστική οικογενειακή μερίδα στη Ρώμη, με qualcosa από το επεισόδιο του παζαρέματος του κρύβε λόγια αυτοκινητικού του «Ιστορίες για Αγρίους». Σας απαρφάνισαν επίσης οι κηδεμονευτικές προς τους θεατές πινελιές με αντικορυφαία τέτοια το ακομπλεξάριστο σπρώξιμο τασακίου στην καπνίζουσα μικρή από τον κυριλέ μπαμπάκο (δίδαγμα: εμείς χαλάμε τα βλαστάρια μας γιατί τα αφήνουμε λάσκα), τα γυρίσματα μέσα με ημιπανοραμίκ στιλπνής χλίδας casa moderna και έξω σε mini περάσματα αξιοθεάτων της Αιώνιας Πόλης, ένα – ιδέα των παραγωγών; – απαράδεκτο μουσικό μοντάζ αλληλοσυναντήσεων μελών της famiglia (με υπόκρουση Editors κιόλας!) και το ακροτελεύτιο σοκ Θείας Δίκης άδικης και είρονος, που σακατεύει την κάθαρση.

Υπάρχουν ελαφρυντικά. Οι, ενήλικοι κυρίως, υποκριτές (#diplhs) του ensemble είναι ένας κι ένας. Και το σενάριο, έχοντας παραθέσει «Το Δείπνο» του Χέρμαν Κοχ πιο απλάδα (στο βιβλίο η πλοκή εν πολλοίς μαγειρεύεται στο μιλητό σε ένα κατ’ έθιμον μηνιαίο τραπέζωμα σ’ εστιατόριο), ξηγιέται κατά τι: πρώτον στο ότι οι δύο επαγγελματίες του πόνου τον νιώθουν στο πετσί τους ο καθείς μες στο σπίτι του σκαντζάροντας στην πορεία ηθικές στάσεις (μαντέψτε ποιος θέλει το έγκλημα να γίνει γαργάρα υπέρ του τέκνου του και ποιος να κινηθούν οι νόμιμες διαδικασίες εις βάρος του δικού του), και δεύτερον στη με σουρντίνα συναισθηματική νοημοσύνη τής τάχαμου bimbo δεύτερης συζύγου του «Κούγια» που… εκθέτει την υπεράνω τριπλέτα των λοιπών μορφωμένων ενηλίκων (προσθέστε τη μουσειολόγο μαμά τού αρσενικού καμαριού). Attrazioni, όπως το αιφνίδιο χάσιμο της γης κάτω από τα πόδια της Μετσοτζόρνο στην κουζίνα και η επίδειξη άτυπτου αμοραλισμού της raggazzina εν αγνοία της εις επήκοον του daddy, ψιλοαποζημιώνουν επίσης. Αλλά «Τα Δικά μας Παιδιά» πάσχουν τα καημένα. Μην κακομάθουν κι εσένα…

ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ;

Βλέπεις τα πάντα όλα κινηματογραφικά τρικολόρε (δηλαδή είσαι ή davvero απ’ τη γείτονα ή ο Παναγιώτης Τιμογιαννάκης); Είναι απ’ τα μάλλον più interessanti που μας ήρθαν απ’ εκεί πρόσφατα. Τηλεορασάκηδες… Παντρεμένοι Με Παιδιά, μπορεί να το νιώσετε σε κάποιον βαθμό συμπάσχοντας. Της ηλικίας των κρινόμενων εφήβων δραστών; Θα προβληματιστείτε πειστικότερα στο «Μαχητές των Δρόμων 7». Arthouseάδες, τα έχει τα κουσούρια του. Το σινεμά των μακαρονάδων δε σου μιλάει, ούτε «Η Τέλεια Ομορφιά» δε σου είπε κάτι; Μη σου βγει κάνα «vaffanculo».


MORE REVIEWS

ΜΗΝ ΑΝΟΙΓΕΙΣ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ

Άνδρας που ζει μοναχικά σε ορεινή περιοχή, ανοίγει την πόρτα του σπιτιού του σε άγνωστη κοπέλα που, εν εξάλλω καταστάσει, του ζητά βοήθεια μέσα στη νύχτα, επικαλούμενη επίθεση πλάσματος (;) αγνώστου ταυτότητας και στοιχείων προς την ερευνητική ομάδα βιολόγων στην οποία ανήκει και είχε κατασκηνώσει στο παρακείμενο δάσος.

Ο ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ ΗΡΩΑΣ

Γερμανική πολυεθνική που επιθυμεί ν’ ανοίξει supermarket σε χωριό της Σλοβενίας στέλνει επιτόπου εκπρόσωπό της για αυτοψία. Εκείνη, όμως, πέφτει πάνω σε κάτι φευγάτους τύπους που για hobby τους έχουν… την αναπαράσταση μαχών του Δευτέρου Παγκοσμίου Πολέμου και ούτε ζωγραφιστούς δεν θέλουν να βλέπουν τους Γερμανούς!

ΟΙ ΑΝΤΙΠΑΛΟΙ

Ο Αρτ και ο Πάτρικ καψουρεύονται την Τάσι. Και οι τρεις τους παίζουν tennis επαγγελματικά. Και θέλουν να κερδίζουν. Αλλά στο… κρεβάτι τρίτος δε χωρεί.

ΖΩΝΤΑΝΟ ΠΝΕΥΜΑ

Κατά τη διάρκεια των καλοκαιρινών της διακοπών, η μικρή Σαλομέ βιώνει τον θάνατο της αγαπημένης της γιαγιάς. Εν μέσω οικογενειακών φιλονικιών περί των διαδικαστικών της κηδείας, το πνεύμα της μακαρίτισσας «στοιχειώνει» την αθώα πιτσιρίκα.

ΧΩΡΙΣ ΟΞΥΓΟΝΟ

Στο Μπρούκλιν του 2039, με τη ζωή να έχει σχεδόν εξαφανιστεί εξαιτίας της απώλειας οξυγόνου, μια οικογένεια επιστημόνων έχει βρει τη βιώσιμη λύση να αναπνέει… εντός της οικίας της, για να γίνει στόχος απρόσκλητων επισκεπτών που ή ζητούν τη βοήθειά της για ν’ αναπαράγουν τον τεχνολογικό εξοπλισμό της ή επιδιώκουν να πάρουν τη θέση της.

MR KLEIN

MR KLEIN

Είναι ένα με μια οικογένεια που ζει κάτι δράματα. Ιταλοί. Αδέλφια. Ούνα φάτσα. Μακριά (από σινεμά) κι αγαπημένοι.