FreeCinema

Follow us

ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ ΓΙΑ ΤΕΡΑΤΑ 2 (2015)

(HOTEL TRANSYLVANIA 2)

  • ΕΙΔΟΣ: Animation
  • ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ: Γκέντι Ταρτακόφσκι
  • ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 89'
  • ΔΙΑΝΟΜΗ: FEELGOOD

Η Μέιβις και ο Τζόναθαν παντρεύονται, κάνουν ένα τρισχαριτωμένο αγοράκι και ο παππούς Δράκουλας προσπαθεί να πείσει τους πάντες στο ξενοδοχείο (και προπαντώς τον εαυτό του) πως ο μικρός Ντένις είναι μισός άνθρωπος – μισός βαμπίρ.

Το sequel της επιτυχημένης ταινίας του 2012 για τη Sony Pictures Animation επιστρέφει με τους ίδιους βασικούς χαρακτήρες, συν τον κοκκινομάλλη Ντένις, τα «κοινά θνητά» πεθερικά (οι Νικ Όφερμαν και Μέγκαν Μουλάλι, στον περιορισμένο χρόνο που έχουν, είναι απολαυστικοί στις φωνές τους, αν δείτε την αγγλική εκδοχή της ταινίας), και special guest τον Βλαντ, τον φοβερό και τρομερό πατέρα του Δράκουλα (ο θρυλικός Μελ Μπρουκς στη φωνή και με έναν φευγαλέο φόρο τιμής στο «Φρανκενστάιν Τζούνιορ» σε μια άλλη σκηνή της ταινίας, ο Κωνσταντίνος Τζούμας στα ελληνικά). Από την αρχική σεναριακή ομάδα, έμεινε μόνο ο Ρόμπερτ Σμίγκελ, αυτή τη φορά με συν-σεναριογράφο τον… Άνταμ Σάντλερ, ο οποίος έχει χαρίσει και στις δυο ταινίες τη φωνή του στον Δράκουλα (ίσως η καλύτερη ερμηνεία στην, ας την πούμε τουλάχιστον «αμφιλεγόμενη», καριέρα του…). Το αποτέλεσμα; Μια από ακριβώς τα ίδια.

Στην προσπάθειά του να πείσει τη Μέιβις να μη φύγει με τη νέα της οικογένεια από το ξενοδοχείο, ο υπερπροστατευτικός Δράκουλας πασχίζει να αποδείξει τη «βαμπιροσύνη» τού εγγονού του, πηγαίνοντας ακόμα κι ένα – περίπου – road trip με τους υπόλοιπους της παρέας (το Τέρας του Φρανκενστάιν ονόματι Φρανκ, τη Μούμια, τον Χλαπάτσα κτλ.), ελπίζοντας πως θα βγάλει το τέρας μέσα από τον αξιαγάπητο Ντένις. Το μήνυμα της αποδοχής του διαφορετικού και της ομαλής ένταξης διαφορετικών ανθρώπων (και τεράτων στην προκειμένη) στην ίδια κοινωνική ομάδα (κοινώς: όχι στις κοινωνικές διακρίσεις), είναι η βασική ενασχόληση της ταινίας, όπως ακριβώς ήταν και στην πρώτη, μόνο που εκείνη είχε περισσότερες αστείες σκηνές. Εδώ, τα inside jokes σχετικά με το κινηματογραφικό και λογοτεχνικό είδος τού τρόμου απλώς επαναλαμβάνονται (αν και το «πέρασμα» του Φαντάσματος της Όπερας είναι απολαυστικό), ενώ, παρά τη σεναριακή εξέλιξη με τη γέννηση του χαρακτήρα τού Ντένις, από ένα σημείο κι έπειτα αισθάνεσαι πως βλέπεις την ίδια ταινία με εκείνη του 2012 – δηλαδή σαν να μην έμαθε το μάθημά του ο Κόμης Δράκουλας από εκεί που τον αφήσαμε στο τέλος της πρώτης ιστορίας.

Δεν μπορούν να κάνουν όλες οι εταιρείες περίπλοκα αριστουργήματα σαν το «Τα Μυαλά που Κουβαλάς». Με αυτό υπόψη, αυτή εδώ η ταινία είναι συμπαθέστατη, με κάποιες σκόρπιες σκηνές όπου μπορούν να γελάσουν δυνατά και οι ενήλικες, όμως απευθύνεται κυρίως σε παιδάκια δημοτικού, τα οποία θα απολαύσουν περισσότερο τις σκανδαλιές των δεύτερων χαρακτήρων παρά το κεντρικό «ηθικό δίδαγμα» που τους (ξανα)πασάρει ο Κόμης και η οικογένειά του.

ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ;

Για μια ευχάριστη έξοδο στην κινηματογραφική αίθουσα με την οικογένεια, είναι ό,τι πρέπει. Τα παιδιά 5 – 10 ετών είναι πάντως το ιδανικότερο κοινό της, αν και μάλλον αυτό σημαίνει πως οι γονείς θα χάσουν το μεγαλύτερο ατού της, τις φωνές του αγγλόφωνου καστ.


MORE REVIEWS

ΓΚΟΤΖΙΛΑ x ΚΟΝΓΚ: Η ΝΕΑ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑ

Ένα μυστηριώδες σήμα (κινδύνου;) έρχεται από τα βάθη της Κοίλης Γης και καλεί την ερευνητική ομάδα που προστατεύει τον Κονγκ στη Νήσο του Κρανίου να βρεθεί στα έγκατα αχαρτογράφητων περιοχών, ελπίζοντας να μην αναμειχθεί και ο Γκοτζίλα, προκαλώντας νέες επικές μάχες.

ΑΔΕΣΠΟΤΑ ΚΟΡΜΙΑ

Ποια είναι τα όρια των δικαιωμάτων μας επάνω στο ίδιο μας το σώμα, σε συνάρτηση με τις ανά την Ευρώπη υπάρχουσες νομοθετικές ρυθμίσεις που ορίζουν το πόσο αυτό μας ανήκει; Ένα έργο τεκμηρίωσης που επιχειρεί να θίξει και να απαντήσει σε πολλά νομικά και ηθικά διλλήματα… ζωής και θανάτου.

ΤΟ ΑΓΟΡΙ ΤΟΥ ΘΕΟΥ

Μπολόνια, 1858. Εξάχρονο αγόρι οικογένειας Εβραίων τίθεται αναγκαστικά υπό την επιμέλεια του Πάπα, προκειμένου να μεγαλώσει σύμφωνα με τις αρχές της Καθολικής Εκκλησίας. Οι γονείς του θα κάνουν τα πάντα για να το πάρουν πίσω, όμως, η κόντρα με την παπική Ρώμη δεν είναι απλή υπόθεση.

Η ΧΙΜΑΙΡΑ

Φυλακόβιος αρχαιοκάπηλος επιστρέφει στον τόπο του εγκλήματος, όπου ξαναβρίσκοντας την παλιοπαρέα των συναδέλφων του, ξηγιέται… παλιά του τέχνη κόσκινο. Ή μήπως κυνηγάει χίμαιρες;

ΚΟΥΚΛΕΣ ΤΗΣ ΔΡΕΣΔΗΣ

Νεαρή δημοσιογράφος ερωτεύεται αιρετικής στάσης ζωγράφο και performance artist. Όταν η δεύτερη πεθαίνει, η πρώτη αγωνίζεται να νικήσει την ελληνική γραφειοκρατία, ζητώντας να παραλάβει τη σορό της αγαπημένης της συντρόφου.

MR KLEIN

MR KLEIN

Είναι αυτό το μικυμάου με το βαμπίρ που παντρεύεται αγόρι δικό μας, τώρα έχουν κι εγγονάκι βαμπιράκι και ο παππούς Δράκουλας… νια νια νια, νια νια νια, you know, for kids.