FreeCinema

Follow us

ΑΠΛΗΣΤΟΙ ΓΕΙΤΟΝΕΣ (2014)

(GOOD PEOPLE)

  • ΕΙΔΟΣ: Αστυνομικό Θρίλερ
  • ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ: Χένρικ Ρούμπεν Γκεντς
  • ΚΑΣΤ: Τζέιμς Φράνκο, Κέιτ Χάντσον, Τομ Γουίλκινσον, Ομάρ Σι
  • ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 90’
  • ΔΙΑΝΟΜΗ: ODEON

Ο Τομ και η Άννα, ζευγάρι Αμερικανών, έχει μετακομίσει στο Λονδίνο για να ξεπεράσει (ανεπιτυχώς) τα προβλήματά του. Ο νοικάρης τους συμμετέχει σε μια ληστεία και βρίσκεται νεκρός, όπως και η λεία και το ζευγάρι βρίσκεται σε δίλημμα αν πρέπει να κρατήσει τα χρήματα. Παράλληλα, όμως, βρίσκονται ανάμεσα στις διεκδικήσεις των άλλων ληστών, του θύματος (ενός εμπόρου ηρωίνης) και υπό την πίεση ενός αστυνομικού.

Δεν υπάρχει τίποτα απολύτως που να κάνει την ταινία του Χένρικ Ρούμπεν Γκεντς να ξεχωρίζει από το σωρό των δεύτερης κατηγορίας θρίλερ με το story «ζευγάρι απειλείται από εγκληματίες, πανικοβάλλεται και αμύνεται με όποιον τρόπο μπορεί», που κατά διαστήματα έχουν γυρίσει διάφοροι star. Σε αυτή την περίπτωση είναι ο Τζέιμς Φράνκο και η Κέιτ Χάντσον, οι οποίοι υποδύονται το ζευγάρι των Αμερικανών που έχει μεταφέρει τη ζωή του στο Λονδίνο ώστε να ξεχάσει τις ατυχίες του παρελθόντος. Εκείνος έχει χάσει την επιχείρησή του στην κρίση, εκείνη προσπαθεί να ξεπεράσει μια αποτυχημένη εγκυμοσύνη. Οι ατυχίες, ωστόσο, εξακολουθούν να τους κυνηγούν. Θα βρουν το νοικάρη τους νεκρό μαζί με μια τσάντα γεμάτη λεφτά και τα καμπανάκια τού «μήπως;» θα αρχίσουν να χτυπούν. «Μήπως μπορέσουμε να κάνουμε εξωσωματική;». «Μήπως δε μας διώξουν από το σπίτι όπου χρωστάμε τα νοίκια;». «Μήπως να τελειώναμε εκείνο το σπίτι που κληρονομήσαμε και έχει μείνει γιαπί;».

Εννοείται ότι θα αποφασίσουν να κρατήσουν τα χρήματα, νομίζοντας ότι όλα θα είναι εντάξει. Αλλά δεν είναι. Γιατί θα βρεθούν στο στόχαστρο και των υπόλοιπων ληστών και του θύματος της ληστείας, που θέλει τα χρήματά του πίσω και δεν είναι να τα βάζεις μαζί του, αφού είναι μεγαλέμπορος ηρωίνης. Την ίδια στιγμή, τα λεφτά που αρχίζουν να ξοδεύουν βάζουν σε υποψίες τον μπάτσο που παρακολουθεί την υπόθεση, ο οποίος έχει τους δικούς του λόγους να βγάλει από τη μέση τους «κακούς».

Από εκεί και πέρα, η ταινία ακολουθεί μια φόρμουλα που δεν ξεφεύγει από την πεπατημένη. Παγίδες αποτυγχάνουν, απειλές ξεστομίζονται, εκδηλώνεται βία. Μέχρι το φινάλε που θα διαδραματιστεί στο υπό ανακατασκευή σπίτι, όπου συναντιούνται όλες οι πλευρές σε μια μάχη «όλοι εναντίον όλων». Πράγματι, δεν υπάρχουν στοιχεία που να κάνουν την ταινία να ξεχωρίζει, και το πρωταγωνιστικό ζευγάρι των Φράνκο και Χάντσον δεν είναι αρκετό για να ζωντανέψει την κατάσταση. Παρ’ όλα αυτά, υπάρχει ένα σχετικό σασπένς, που βρίσκει μια κάποια κορύφωση στη σκηνή της τελικής σύγκρουσης, η οποία, όμως, δεν αποτελεί αρκετά πειστικό λόγο για να δικαιολογήσει την ύπαρξη αυτής της μετριότατης ταινίας.

ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ;

Σου έχει λείψει από την τηλεόραση ένα «θριλεράκι» όπου να παίζουν και καλύτεροι από τα δεδομένα τού είδους ηθοποιοί; Μπορεί να μη θεωρήσεις τα 90 λεπτά των «Άπληστων Γειτόνων» εντελώς χαμένα. Αλλά αν ανεβάζεις έστω και λίγο ψηλότερα τον πήχη, μαζί με όλους τους υπόλοιπους, θα αρχίσεις να τους κυνηγάς κι εσύ.


MORE REVIEWS

ΓΚΟΤΖΙΛΑ x ΚΟΝΓΚ: Η ΝΕΑ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑ

Ένα μυστηριώδες σήμα (κινδύνου;) έρχεται από τα βάθη της Κοίλης Γης και καλεί την ερευνητική ομάδα που προστατεύει τον Κονγκ στη Νήσο του Κρανίου να βρεθεί στα έγκατα αχαρτογράφητων περιοχών, ελπίζοντας να μην αναμειχθεί και ο Γκοτζίλα, προκαλώντας νέες επικές μάχες.

ΑΔΕΣΠΟΤΑ ΚΟΡΜΙΑ

Ποια είναι τα όρια των δικαιωμάτων μας επάνω στο ίδιο μας το σώμα, σε συνάρτηση με τις ανά την Ευρώπη υπάρχουσες νομοθετικές ρυθμίσεις που ορίζουν το πόσο αυτό μας ανήκει; Ένα έργο τεκμηρίωσης που επιχειρεί να θίξει και να απαντήσει σε πολλά νομικά και ηθικά διλλήματα… ζωής και θανάτου.

ΤΟ ΑΓΟΡΙ ΤΟΥ ΘΕΟΥ

Μπολόνια, 1858. Εξάχρονο αγόρι οικογένειας Εβραίων τίθεται αναγκαστικά υπό την επιμέλεια του Πάπα, προκειμένου να μεγαλώσει σύμφωνα με τις αρχές της Καθολικής Εκκλησίας. Οι γονείς του θα κάνουν τα πάντα για να το πάρουν πίσω, όμως, η κόντρα με την παπική Ρώμη δεν είναι απλή υπόθεση.

Η ΧΙΜΑΙΡΑ

Φυλακόβιος αρχαιοκάπηλος επιστρέφει στον τόπο του εγκλήματος, όπου ξαναβρίσκοντας την παλιοπαρέα των συναδέλφων του, ξηγιέται… παλιά του τέχνη κόσκινο. Ή μήπως κυνηγάει χίμαιρες;

ΚΟΥΚΛΕΣ ΤΗΣ ΔΡΕΣΔΗΣ

Νεαρή δημοσιογράφος ερωτεύεται αιρετικής στάσης ζωγράφο και performance artist. Όταν η δεύτερη πεθαίνει, η πρώτη αγωνίζεται να νικήσει την ελληνική γραφειοκρατία, ζητώντας να παραλάβει τη σορό της αγαπημένης της συντρόφου.

MR KLEIN

MR KLEIN

Είναι μια ταινία που σε συμβουλεύει να μη νοικιάζεις σπίτι σε ναρκομανείς κι εγκληματίες. Γιατί θα καθυστερούν τα κοινόχρηστα. Ή θα πεθαίνουν λιγάκι…