FreeCinema

Follow us

BARBIE: Η ΠΡΙΓΚΙΠΙΣΣΑ ΤΩΝ ΜΑΡΓΑΡΙΤΑΡΙΩΝ (2014)

(BARBIE: THE PEARL PRINCESS)

  • ΕΙΔΟΣ: Animation
  • ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ: Τέρι Κλάσεν
  • ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 73'
  • ΔΙΑΝΟΜΗ: FEELGOOD

H Barbie στη νέα της περιπέτεια, υποδύεται τη Λούμινα, μια γοργόνα, που έχει τη δύναμη να κάνει σχεδόν τα πάντα με τα μαγικά της μαργαριτάρια. Μαζί με την Κούντα, την καλύτερή της φίλη, έναν ροζ (φυσικά) ιππόκαμπο, θα πάνε στον βασιλικό χορό που γίνεται για να βρει πριγκίπισσα ο διάδοχος του θρόνου.

Στο σύμπαν της Barbie, όπου πάντα υπάρχει μια πριγκίπισσα με πολλά ροζ αξεσουάρ και κομμώσεις που προκαλούν πονοκέφαλο στους σπουδαστές του Αμάραντου, δεν είναι απαραίτητη η πρωτοτυπία στα σενάρια, ούτε η τεχνική στο animation. Αρκεί ότι η Barbie είναι ξανθιά, όμορφη και πριγκίπισσα. Έτσι και εδώ, σε αυτή τη generic σύνοψη διάφορων πριγκιποκεντρικών ιστοριών, η Barbie πρωταγωνιστεί ως μια καλόκαρδη γοργόνα που μένει στα βάθη του ωκεανού μαζί με τη θεία της, ειδικό στα μαγικά φίλτρα.

Στο παλάτι επικρατεί η δυστυχία εδώ και χρόνια, γιατί ο βασιλιάς και η βασίλισσα έχουν χάσει την αγαπημένη τους πριγκίπισσα – που δε χρειάζεται και πολλή προσπάθεια να καταλάβει κανείς, ότι είναι η Λούμινα. Ωστόσο, ο υπασπιστής του βασιλιά, που προωθεί για το θρόνο το γιο του, πείθει το βασιλικό ζεύγος να κάνει ένα χορό, ώστε ο λίγο βλαξ διάδοχος να βρει νύφη.

Η Λούμινα μαζί με την Κούντα θα πάνε στην υποβρύχια πόλη, η αλήθεια θα λάμψει και η πριγκίπισσα θα βρει ένα όμορφο παλικάρι. Είχε κανείς αμφιβολία; Απλώς αν εξαιρέσεις το hardcore κοινό των ταινιών «Barbie», απορεί κανείς γιατί όσοι μπαίνουν στη διαδικασία και στα έξοδα να συνεχίζουν το franchise, δεν μπαίνουν και στον κόπο να γυρίσουν κάτι λίγο πιο πρωτότυπο και πιο προσεγμένο τεχνικά.

ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ;

Μόνο αν είσαι μέχρι πέντε χρονών κοριτσάκι και έχεις απωθημένο πριγκίπισσας μπορείς να αντέξεις χωρίς ψυχοφάρμακα. Εδώ που τα λέμε, αν αφεθείς λιγάκι και δεν πολυακούς, μπορεί να «την ακούσεις» με το υπερβολικό ροζ στην οθόνη.

MORE REVIEWS

The Second Best Exotic Marigold Hotel

ΕΞΩΤΙΚΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ ΜΑΡΙΓΚΟΛΝΤ ΙΙ

Μόνιμοι ένοικοι πλέον του ξενοδοχείου Μάριγκολντ, οι αξιαγάπητοι Βρετανοί τρίτης ηλικίας δοκιμάζουν να στρώσουν για τα καλά τη ζωή τους στην Ινδία, ενώ η manager του πια, Μίριελ, και ο πολυμήχανος ιδιοκτήτης του, Σάνι, επιχειρούν να εξασφαλίσουν την έγκριση μεγάλης αμερικάνικης αλυσίδας ξενοδοχείων, για να επεκταθεί και σε άλλο κτίριο.

THE GUNMAN

THE GUNMAN: ΣΕ ΘΕΣΗ ΒΟΛΗΣ

Και καλά σεκιουριτάς ανθρωπιστικής οργάνωσης στο υπό σπαραγμό Κονγκό, μισθοφόρος σκοπευτής «φυτεύει» αντιδραστικό υπουργό ορυκτών για λογαριασμό αγνώστου και διατεταγμένος αλλάζει ήπειρο, αφήνοντας αμόρε Γιατρίνα του Κόσμου. Οχτώ χρόνια μετά, παραιτημένος για τη UNICEF, θα την ξαναβρεί Βαρκελώνη παντρεμένη με τον κουμανταδόρο τής «δουλειάς», ενώ κάποιοι θέλουν να τον «φάνε». Πάει να... σπάσει το κεφάλι του ποιοι και γιατί, ενώ το τότε team του μετράει πτώματα, η Interpol είναι στο κατόπι και ξαναφουντώνει η καψούρα με τη μικρή. Το μπορεί;

SADILISHTETO

ΤΟ ΠΕΡΑΣΜΑ

Σε ακριτικό βουλγαρικό χωριό, το κλείσιμο γαλακτοκομικής μονάδας αφήνει χωρίς δουλειά χήρο ιδιοκτήτη βυτιοφόρου και θέτει υπό άμεση απειλή από χρέος το σπίτι του. Υποκύπτει στην πρόταση να κουβαλάει κοσμάκη στη ζούλα απ’ τη γειτονική Τουρκία για πρώην λοχαγό του που κονομάει απ’ την εμπορία ανθρώπων, ενώ όλο και με κάτι στραβώνει ο έφηβος γιος του που απαγκιάζει σε νιόφερτη συμμαθήτρια. Αποσιωπημένο χακί έγκλημα που έγινε στο σημείο διέλευσης παλιά, πώς θα κλείσει τους λογαριασμούς όλων οριστικά;

KIDNAPPING MR. HEINEKEN

Η ΑΠΑΓΩΓΗ ΤΟΥ ΚΟΥ HEINEKEN

Άμστερνταμ, 1982. Μια ομάδα πέντε μικροεγκληματιών σχεδιάζουν κι εκτελούν την απαγωγή του μεγιστάνα Άλφρεντ «Φρέντι» Χάινεκεν. Όταν η κατάσταση απειλεί να ξεφύγει εκτός ελέγχου, το παράτολμο σχέδιό τους για γρήγορα, εύκολα λύτρα, τους φτάνει στα προσωπικά τους άκρα.

1,000 Times Good Night

ΧΙΛΙΕΣ ΦΟΡΕΣ ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ

H Ρεμπέκα είναι μια τολμηρή φωτογράφος που επιδιώκει να βρίσκεται σε εμπόλεμες χώρες και να φωτογραφίζει επικίνδυνες καταστάσεις. Έπειτα από μια αποστολή στην οποία τραυματίζεται, ο άνδρας της της βάζει τελεσίγραφο. Θα διαλέξει ή τη δουλειά της ή την οικογένειά της. Θα κάνει την επιλογή της, όμως δεν είναι εύκολο να την αποδεχτεί.

MR KLEIN

MR KLEIN

Αυτό το έργο με μάγεψε. (Μπορεί να ήταν και το παιδί που έφερε τη «φούντα», όμως.)

ΝΕΑ