FreeCinema

Follow us

BARBIE: Η ΠΡΙΓΚΙΠΙΣΣΑ ΤΩΝ ΜΑΡΓΑΡΙΤΑΡΙΩΝ (2014)

(BARBIE: THE PEARL PRINCESS)

  • ΕΙΔΟΣ: Animation
  • ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ: Τέρι Κλάσεν
  • ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 73'
  • ΔΙΑΝΟΜΗ: FEELGOOD

H Barbie στη νέα της περιπέτεια, υποδύεται τη Λούμινα, μια γοργόνα, που έχει τη δύναμη να κάνει σχεδόν τα πάντα με τα μαγικά της μαργαριτάρια. Μαζί με την Κούντα, την καλύτερή της φίλη, έναν ροζ (φυσικά) ιππόκαμπο, θα πάνε στον βασιλικό χορό που γίνεται για να βρει πριγκίπισσα ο διάδοχος του θρόνου.

Στο σύμπαν της Barbie, όπου πάντα υπάρχει μια πριγκίπισσα με πολλά ροζ αξεσουάρ και κομμώσεις που προκαλούν πονοκέφαλο στους σπουδαστές του Αμάραντου, δεν είναι απαραίτητη η πρωτοτυπία στα σενάρια, ούτε η τεχνική στο animation. Αρκεί ότι η Barbie είναι ξανθιά, όμορφη και πριγκίπισσα. Έτσι και εδώ, σε αυτή τη generic σύνοψη διάφορων πριγκιποκεντρικών ιστοριών, η Barbie πρωταγωνιστεί ως μια καλόκαρδη γοργόνα που μένει στα βάθη του ωκεανού μαζί με τη θεία της, ειδικό στα μαγικά φίλτρα.

Στο παλάτι επικρατεί η δυστυχία εδώ και χρόνια, γιατί ο βασιλιάς και η βασίλισσα έχουν χάσει την αγαπημένη τους πριγκίπισσα – που δε χρειάζεται και πολλή προσπάθεια να καταλάβει κανείς, ότι είναι η Λούμινα. Ωστόσο, ο υπασπιστής του βασιλιά, που προωθεί για το θρόνο το γιο του, πείθει το βασιλικό ζεύγος να κάνει ένα χορό, ώστε ο λίγο βλαξ διάδοχος να βρει νύφη.

Η Λούμινα μαζί με την Κούντα θα πάνε στην υποβρύχια πόλη, η αλήθεια θα λάμψει και η πριγκίπισσα θα βρει ένα όμορφο παλικάρι. Είχε κανείς αμφιβολία; Απλώς αν εξαιρέσεις το hardcore κοινό των ταινιών «Barbie», απορεί κανείς γιατί όσοι μπαίνουν στη διαδικασία και στα έξοδα να συνεχίζουν το franchise, δεν μπαίνουν και στον κόπο να γυρίσουν κάτι λίγο πιο πρωτότυπο και πιο προσεγμένο τεχνικά.

ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ;

Μόνο αν είσαι μέχρι πέντε χρονών κοριτσάκι και έχεις απωθημένο πριγκίπισσας μπορείς να αντέξεις χωρίς ψυχοφάρμακα. Εδώ που τα λέμε, αν αφεθείς λιγάκι και δεν πολυακούς, μπορεί να «την ακούσεις» με το υπερβολικό ροζ στην οθόνη.

MORE REVIEWS

TEENAGE MUTANT NINJA TURTLES 2014

ΧΕΛΩΝΟΝΙΝΤΖΑΚΙΑ

Ενώ συμμορία μασκοφόρων με αρχηγό σκοτεινό samurai αλαλιάζει το Μεγάλο Μήλο (στο οποίο πάτρονας τεχνομεγιστάνας πουλάει προστασία), τηλεδημοσιογράφα διαρκώς μες στην γκάφα γίνεται μάρτυρας παρά φύσει κι από ταρταρούγα κουαρτέτου εφήβων τιμωρών των εγκληματιών, με «πατέρα» sensei αρουραίο. Τι βρωμιά θα ανακαλύψουν όλοι (βάλε κι έναν cameraman του καναλιού της) μαζί, προτού έως και τοξικό φονικό ν’ αποσοβηθεί χρειαστεί;

THE RIOT CLUB

Η ΛΕΣΧΗ ΤΗΣ ΚΟΜΨΗΣ ΑΛΗΤΕΙΑΣ

Δύο εύποροι, αλλά σφόδρα διαφορετικών, ανταγωνιστικών πολιτικών αντιλήψεων πρωτοετείς φοιτητές του περίφημου Πανεπιστημίου της Οξφόρδης γίνονται - μετά αηδιαστικών κόπων και εξευτελιστικών βασάνων - μέλη στο περιβόητο, θρυλικό, ελιτίστικο Riot Club. Το (πολιτικό) μέλλον τους διαγράφεται έτσι λαμπρό, μέχρι που απειλείται να εκτροχιαστεί ανεπιστρεπτί μετά τα έκτροπα που λαμβάνουν χώρα στο παραδοσιακό δείπνο του Club.

THE HOUSE OF MAGIC

ΤΟ ΜΑΓΙΚΟ ΣΠΙΤΙ

Ένα άρτι ανεπιθύμητο, αδέσποτο γατάκι βρίσκει καταφύγιο στο εκκεντρικό σπίτι ενός ηλικιωμένου ταχυδακτυλουργού και μαζί με τα υπόλοιπα κατοικίδιά του, καθώς και τα απίθανα, αυτοσχέδια ρομποτάκια του, σκαρφίζεται απίθανους τρόπους για να κρατήσουν τον προικοθήρα ανιψιό του μακριά.

GOOD PEOPLE

ΑΠΛΗΣΤΟΙ ΓΕΙΤΟΝΕΣ

Ο Τομ και η Άννα, ζευγάρι Αμερικανών, έχει μετακομίσει στο Λονδίνο για να ξεπεράσει (ανεπιτυχώς) τα προβλήματά του. Ο νοικάρης τους συμμετέχει σε μια ληστεία και βρίσκεται νεκρός, όπως και η λεία και το ζευγάρι βρίσκεται σε δίλημμα αν πρέπει να κρατήσει τα χρήματα. Παράλληλα, όμως, βρίσκονται ανάμεσα στις διεκδικήσεις των άλλων ληστών, του θύματος (ενός εμπόρου ηρωίνης) και υπό την πίεση ενός αστυνομικού.

STA KALA KATHOUMENA

ΣΤΑ ΚΑΛΑ ΚΑΘΟΥΜΕΝΑ

Γκόμενα πεταμένη από στροφή με αγροτικό στο... σαλόνι σιριαλόπληκτου άνεργου γεωπόνου στην Αθήνα τον πείθει να την ακολουθήσει Αμαλιάδα και πέριξ (όπου πρέπει να παραδώσει πιάνο σύμφωνα με διαθήκη θείου της), κι επ’ ευκαιρία να δει τη δικιά του. Ενώ εν αγνοία τους στο όργανο κρύβεται θησαυρός, στην πορεία παίρνουν με οτοστόπ «μοναχή» (που το παίζει απαχθείσα σε άπιστο άνδρα), δύο μεγαλοκοπέλες στο τσακ βρίσκουν στο λεβέντη το χαμένο αδελφάκι τους (όρο για τη διατήρηση μεγα-κληρονομιάς) που το κερατώνει η δικιά του, και τους σκάει το κακό ή καλό συναπάντημα. Keep walking…

MR KLEIN

MR KLEIN

Αυτό το έργο με μάγεψε. (Μπορεί να ήταν και το παιδί που έφερε τη «φούντα», όμως.)

ΝΕΑ