FreeCinema

Follow us

7 ΗΜΕΡΕΣ ΣΤΗΝ ΑΒΑΝΑ (2012)

(7 DIAS EN LA HABANA)

  • ΕΙΔΟΣ: Σπονδυλωτό
  • ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ: Λοράν Καντέ, Μπενίσιο Ντελ Τόρο, Χούλιο Μέδεμ, Ελία Σουλεϊμάν, Χουάν Κάρλος Ταβίο, Πάμπλο Τραπέρο, Γκασπάρ Νοέ
  • ΚΑΣΤ: Τζος Χάτσερσον, Ντάνιελ Μπρουλ, Εμίρ Κουστουρίτσα, Ελία Σουλεϊμάν
  • ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 129'
  • ΔΙΑΝΟΜΗ: FEELGOOD

Επτά επεισόδια που διαδραματίζονται σε μία εβδομάδα στην Αβάνα, από την επίσκεψη του Εμίρ Κουστουρίτσα σε ένα φεστιβάλ, μέχρι τον εξορκισμό μιας έφηβης με λεσβιακές τάσεις και το στήσιμο ενός συντριβανιού σε διαμέρισμα για τάμα στην Παναγία, μεγάλη η χάρη της.

Έναν διαφορετικό, πρωτότυπο τρόπο χρηματοδότησης έχει αυτή η σπονδυλωτή ταινία, που φιλοδοξεί να μεταφέρει αέρα Αβάνας, αλλά το μόνο που καταφέρνει είναι να αναπαράγει κλισέ των τουριστικών γραφείων ή των ντοκιμαντέρ του National Geographic. Ό,τι θα ήθελε να είναι μια inside ματιά σε μια ιδιαίτερη κοινωνία, καταλήγει σε μια από τα ίδια, με τρομπέτες να παιανίζουν, κορμιά να απολαμβάνουν το σεξ και μακρόσυρτους λόγους του Φιντέλ Κάστρο.

Το «7 Ημέρες στην Αβάνα» χρηματοδοτήθηκε από ένα ποτό και μια διαφημιστική εταιρεία και είναι τελικά περισσότερο από εμφανής η επιρροή τους στο αποτέλεσμα της δουλειάς των επτά σκηνοθετών, καθώς ένα μεγάλο ποσοστό του φιλμ που τράβηξαν θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί για τα τηλεοπτικά σποτ του ποτού. Κατά τα άλλα, η παραγωγή τους βρήκε όλους σε ντεφορμέ φάση, με το μυαλό τους μάλλον περισσότερο στις πληρωμένες διακοπές, παρά στις ταινίες που έπρεπε να γυρίσουν.

Μέτρια έως κακά σκηνοθετημένα, αν λάβει κανείς υπόψη του τα ονόματα εκείνων που συμμετέχουν στην ομάδα δημιουργών, τα μικρού μήκους φιλμ συνθέτουν μια εβδομάδα που, είτε έχεις ξαναδεί κάπου, είτε δε θέλεις να γνωρίζεις γι’ αυτή. Για παράδειγμα, ο αγνώριστος εδώ Πάμπλο Τραπέρο παρακολουθεί τον ενοχλητικό Εμίρ Κουστουρίτσα ενώ μουγκρίζει, μεθοκοπάει και δήθεν απολαμβάνει την αυθεντικότητα ενός απλού μουσικού. Ο Χούλιο Μέδεμ έχει γυρίσει ένα – μάλλον αθέλητα – αστείο ρομάντζο, ενώ ο Γκασπάρ Νοέ προσπαθεί να δώσει στυλ στην ιστορία εξορκισμού, αλλά με πολύ φτωχά επεξεργασμένο υλικό.

ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ;

Δεν είναι, εκτός κι αν ανήκεις στο σπάνιο είδος των φανατικών των σπονδυλωτών ταινιών ή έχεις ψύχωση με την «κουβανέζικη ψυχή». Και πάλι, όμως, κάπου αλλού θα βρεις κάτι πιο αυθεντικό που να την καταγράφει.


MORE REVIEWS

ΑΜΠΙΓΚΕΪΛ

Ασύνδετη ομάδα παρανόμων απάγει ανήλικη μπαλαρίνα, με τη φήμη ότι πρόκειται για την κόρη ζάμπλουτου ο οποίος θα δώσει ασυζητητί το τεράστιο ποσό των λύτρων που θα του ζητηθεί. Η μικρή Άμπιγκεϊλ, όμως, δεν είναι ένα κοινό, απροστάτευτο κοριτσάκι…

ΕΜΦΥΛΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ

Σε ένα κοντινό, δυστοπικό μέλλον, η Αμερική σπαράσσεται από τον διχασμό ενός Εμφυλίου που έχει μετατρέψει τη χώρα σε αληθινή ζώνη πολέμου. Καθώς μία ισχυρή φατρία ανταρτών κατευθύνεται προς τον Λευκό Οίκο για να σκοτώσει τον Πρόεδρο, μία φωτορεπόρτερ και η ομάδα συνεργατών της αγωνίζεται να προλάβει να φτάσει στη Γουόσινγκτον πριν να είναι αργά.

DEMON SLAYER: KIMETSU NO YAIBA - HASHIRA TRAINING

Ο Τάνζιρο, ο Γκένια και η Νέζουκο καταδιώκουν έναν δαίμονα Ανώτερης Τάξης στα δάση του Χωριού Ξιφασκίας, με τον πρώτο ν’ αντιμετωπίζει ένα θανάσιμο δίλημμα. Βγαίνει κερδισμένος, αλλά δεν πρόκειται να χαρεί τη νίκη του, μιας και ο Άρχοντας Μούζαν θέλει να εκμεταλλευτεί εκείνη της «μολυσμένης» Νέζουκο έναντι του ήλιου!

MIA AND ME: Η ΤΑΙΝΙΑ

Όταν η Μία επιστρέφει στο παλιό εξοχικό σπίτι της οικογένειας με τον παππού της, η πέτρα στο μαγικό της βραχιόλι φωτίζει ξαφνικά - ένα κάλεσμα για βοήθεια! Μέσω μιας αστραφτερής πύλης, μεταφέρεται στον φανταστικό κόσμο των μονόκερων της Σεντοπίας. Εκεί συναντά τον μονόκερο Στόρμι και τον Ίκο, ένα ξωτικό από το Νησί Λώτους, το οποίο χρειάζεται απεγνωσμένα τη βοήθειά της. Ο Τόξορ, ένας αποκρουστικός κακός που μοιάζει με βατράχι, θέλει να κατακτήσει το νησί με μαύρη μαγεία.

ΜΗ ΜΟΥ ΛΕΣ ΨΕΜΑΤΑ

Διάσημος συγγραφέας επιστρέφει στη γενέτειρά του έπειτα από τριανταπέντε χρόνια απουσίας, προκειμένου να παραστεί σε επετειακές εκδηλώσεις. Η τυχαία συνάντηση με τον γιο παλιού συμμαθητή του, ο οποίος υπήρξε ο πρώτος του εφηβικός έρωτας, ξετυλίγει το κουβάρι των αναμνήσεων, αλλά και των συγκρούσεων.