FreeCinema

Follow us
12.1113:00

Ελληνικό box-office: Η «Οικογένεια Άνταμς» έριξε το «Joker»!


Τι πραγματικά συμβαίνει στο ελληνικό box-office; Το FREE CINEMA σχολιάζει τις τάσεις των θεατών, τη συνολική εικόνα από τα ταμεία και τα… κακώς κείμενα από κάθε πλευρά της ντόπιας κινηματογραφικής αγοράς. Αυτή την εβδομάδα, η animated «Οικογένεια Άνταμς» κάνει την απίστευτη έκπληξη και ρίχνει το «Joker» από την κορυφή! Σχεδόν… μακάβριο αστείο.

Ο «Δόκτωρ Ύπνος» περιμέναμε να κάνει τη «ζημιά», αλλά η πτώση του «Joker» από την κορυφή του ελληνικού box-office (μετά από πέντε εβδομάδες παραμονής του εκεί!) τελικά προέκυψε από… την animated «Οικογένεια Άνταμς», η οποία έπιασε στα πράσα την αγορά με 23.611 εισιτήρια (από 131 οθόνες). Συντριπτικό το ποσοστό της προσέλευσης για τις μεταγλωττισμένες στα ελληνικά προβολές (22.341 εισιτήρια, από 110 οθόνες), με τις προβολές στα αγγλικά να πιάνουν μόλις 1.270 εισιτήρια (από 21 οθόνες). Ίσως να βοήθησε και η δημοφιλία του franchise του «Ξενοδοχείου για Τέρατα» στη χώρα μας, ώστε να κάνει πολλούς γονείς να μην ανησυχούν για το αν θα τρομάξουν τα ανήλικα. Προφανώς, το weekend ήταν ο κύριος «αιμοδότης» για τον τίτλο. 9.082 εισιτήρια έκοψε το Σάββατο και την Κυριακή απογειώθηκε στα 11.878! Με μεγάλη περιέργεια θα παρακολουθήσουμε την πορεία τούτης της ταινίας. Πάντως, την πρωτιά το «Joker» την έχασε για 1.486 εισιτήρια, στο έκτο του τετραήμερο! 22.125 (από 85 οθόνες) έκοψε αυτές τις μέρες (με ισχυρή πτώση της τάξης του -47%, πια), ανεβάζοντας το σύνολό του στο θεόρατο νούμερο των 856.579 εισιτηρίων. Πλέον, στο πλαίσιο της τελευταίας εικοσαετίας, το φιλμ βρίσκεται στο #10, οριακά πριν από το «Γάμος αλά Ελληνικά» (857.926). Αυτό το έχει ξεπεράσει ήδη, καθώς θα διαβάζετε τούτο το box-office report. Επόμενος στόχος του είναι η «Τροία» (916.170). Πιο ψηλά να πάει, το βρίσκω εξωφρενικό, διότι πρέπει να κόψει περισσότερα από τα 939.814 εισιτήρια του «Avatar» και για να το πετύχει αυτό, όπως έχω ξανατονίσει, πρέπει να κρατήσει αρκετές αίθουσες, πράγμα απίστευτα δύσκολο (ήδη θα έχει χάσει πολλές από τη ερχόμενη Πέμπτη). Αν περάσει και το φιλμ του Τζέιμς Κάμερον, πάντως, ανεβαίνει στο #7. Εδώ υπάρχει μία πιο αναλυτική περιγραφή του τι συμβαίνει στις ψηλότερες θέσεις.

Παιδική ταινία συναντάμε στο #3, με το animated «Γέτι» να κρατιέται αρκετά καλά (-28%) στο τρίτο τετραήμερό του, κόβοντας 12.892 εισιτήρια (από 96 οθόνες). Κι εδώ πιο δυνατή η Κυριακή (6.618), με το σύνολο μέχρι στιγμής να μετρά 59.495. Άραγε, θα αγγίξει την πολυπόθητη κατοστάρα; Στο #4 έκανε τελικά ντεμπούτο το «Δόκτωρ Ύπνος» (φωτό), με 11.668 εισιτήρια (από 95 οθόνες). Τι πήγε τόσο στραβά; Η μεγάλη διάρκεια (151 λεπτά) έκοψε προβολές, η «Λάμψη» του Κιούμπρικ μάλλον έχει παλιώσει αρκετά (από το 1980) στο μυαλό του ελληνικού κοινού (η επανέκδοση του φιλμ στα τέλη Αυγούστου του 2017 είχε κάνει άνοιγμα 770 εισιτηρίων σε κεντρικότατο θερινό της Αθήνας, κοινώς, δεν ποδοπατήθηκε κανείς) ή είναι κάτι το… άγνωστο για το νεανικό κοινό, χωρίς να υπολογίζουμε τις αμφιβολίες των super fans εκείνης της μεταφοράς του βιβλίου του Στίβεν Κινγκ, που μάλλον δεν τόλμησαν να δοκιμάσουν να δουν τούτη τη συνέχειά του από τον φόβο της (αρνητικής) σύγκρισης. Η δειλή προσέλευση της Πέμπτης (2.304) προοιώνιζε αυτό που ερχόταν και το Σάββατο (4.108) το αποτελείωσε. Την πρώτη πεντάδα συμπληρώνει το αλμοδοβαρικό «Πόνος και Δόξα» (-34%), με 11.546 εισιτήρια (από 50 οθόνες). Ταινία ενήλικου σαββατόβραδου (4.569) κυρίως, έχει κόψει έως τώρα 37.137 εισιτήρια. Θα επιδιώξει να τα φτάσει έως τα εβδομήντα χιλιάρικα.

Από εδώ και πέρα μας τελειώνουν τα πενταψήφια νούμερα! Πανωλεθρία για το sequel του «Εξολοθρευτή», που έπεσε κατά 60%, κόβοντας 7.232 εισιτήρια (από 49 οθόνες)! Μόλις 35.235 το έχουν παρακολουθήσει στις πρώτες έντεκα μέρες προβολής. Στο #7 συναντάμε τα «Παράσιτα» με γερό κράτημα (-25%) στο τέταρτο τετραήμερό τους. 7.048 εισιτήρια (από 28 οθόνες) και σύνολο στα 47.848. Με σχετική δυσκολία, η συνέχεια της «Maleficent» (-39%) ακουμπάει πλέον την κατοστάρα (99.710), κόβοντας 6.889 εισιτήρια (από 58 οθόνες) στο τετραήμερο. «Δυστυχώς Απουσιάζατε» (φωτό), λέει ο τίτλος της τελευταίας ταινίας του Κεν Λόουτς, που έκανε ποδαρικό στο #9 με 6.446 εισιτήρια (από 16 οθόνες). Στις αρχές Νοεμβρίου του 2016, το «Εγώ, ο Ντάνιελ Μπλέικ» του ιδίου είχε κάνει άνοιγμα 6.210 εισιτηρίων (από 7 οθόνες). Όχι κολακευτική η σύγκριση. Φυσικά, το σαββατόβραδο (3.072) πήρε κεφάλι με διαφορά. Στο #10 βρίσκουμε ακόμη ένα new entry, το άπειρες φορές προγραμματισμένο και μεταφερόμενο (από τα αζήτητα…) «Ποτέ δεν Είναι Αργά κύριε Καθηγητά», που έκοψε 3.803 εισιτήρια (από 24 οθόνες). Τερμάτισε και η καριέρα του Τζόνι Ντεπ…

Μεγάλο φιάσκο το «άνοιγμα» του sequel του «Zombieland», που δεν μπήκε καν στο top 10 (#11, για την ακρίβεια), κόβοντας 2.652 εισιτήρια (από 34 οθόνες). Καμία μέρα δεν κατάφερε να κόψει κάτι περισσότερο από τριψήφιο νούμερο! Τέλος, μιλώντας για τριψήφια κι επειδή πολλοί με ρωτούν για την πορεία του ντοκιμαντέρ για τον Κωνσταντίνο Μητσοτάκη, «Ορεινές Συμφωνίες», συνεχίστηκε κόβοντας ακόμη 127 εισιτήρια, για να φτάσει το σύνολο των 822. Πήρανε τα όρη οι θεατές…