FreeCinema

Follow us
05.0911:45

Οι «βόμβες» γυρίζουν πίσω…


Είναι η δεύτερη μέρα. Το #no_village_gr εξακολουθεί να είναι trending topic στο Twitter. Στις υψηλότερες θέσεις. Για πρώτη φορά στην ιστορία της αλυσίδας των multiplex της Village, το κοινό επιτίθεται εναντίον της εταιρείας με ανοιχτό μποϋκοτάζ. Ακριβώς μετά από ένα μεγάλο «μπράβο»!

Αυτή εδώ δεν είναι μια ωραία εικόνα για μια αλυσίδα κινηματογράφων που άλλαξε τον τρόπο με τον οποίο όλη η χώρα βλέπει σινεμά…

village com

Σίγουρα ούτε και αυτή.

V-illage

Είναι ένα ελάχιστο δείγμα της αντίδρασης του κόσμου ή και του κινηματογραφόφιλου κοινού, αν προτιμάς, απέναντι σε αυτή την εξέλιξη, ύστερα από αυτή τη θαρραλέα και ασυνήθιστης ευαισθησίας κίνηση από την ίδια (!) εταιρεία προ ημερών…

Η είδηση της απόλυσης του υπεύθυνου (εδώ και 8 χρόνια) του γραφείου Τύπου  της εταιρείας διανομής Village Films μπορεί να μην κυκλοφόρησε ευρέως από τη Δευτέρα, δε θα αργούσε, όμως, να… σκάσει! Αφού ο Όμιλος του «ειδησεογραφικού» site και η κινηματογραφική εταιρεία τα βρήκαν μεταξύ τους, ύστερα από το «λαθάκι» να σταλεί προς τα ΜΜΕ το γνωστό δελτίο Τύπου περί απόσυρσης της διαφημιστικής καμπάνιας για την ταινία «Οικογένεια Μίλερ»… ξέρεις από πού, κάποιος έπρεπε να παραστήσει τον «αποδιοπομπαίο τράγο», προφανώς για να αποκατασταθεί η «τιμή» του θιγόμενου site… Ναι, ήταν ριζοσπαστικά ακτιβιστική η συμπεριφορά του υπεύθυνου του γραφείου Τύπου και αυτά τα πράγματα δεν μπορούν να συμβαίνουν στην Ελλάδα.

Η επιστολή του site προς τη Village περιείχε καυτά ερωτήματα όπως το… «Είστε υπέρ της προκλητικής έκθεσης των συναισθηματικών εκδηλώσεων των ομοφυλοφίλων σε δημόσιους χώρους;»! Ας υποθέσουμε ότι η απάντηση είναι όχι, αφού για τις δύο πλευρές… τέλος καλό, όλα καλά.

Επόμενο ήταν τα social να πάρουν φωτιά, με το #no_village_gr να πλησιάζει τις 200.000 σε impressions στο Twitter από χθες το μεσημέρι. Φυσικά, έγινε trending topic…

trend

Δυστυχώς, αυτό το πράγμα δε μαζεύεται εύκολα, πια. Και είναι μέγα λάθος, σε μια εποχή στην οποία ο κινηματογραφικός τζίρος φθίνει, να δηλώνεις, έστω και έμμεσα, ότι συμφωνείς με ένα μέσο που διαχωρίζει τους πελάτες σου! Η τακτική τού «ποιος την έχει μεγαλύτερη» εκ μέρους του site, μέσω αυτού του αποσπάσματος της επιστολής του προς τη Village («Ένα άρθρο που εκτός από τα 100 αρνητικά σχόλια τα οποία σας ευαισθητοποίησαν, είχε και άνω των 2.000 LIKE, τα οποία μάλλον σας διέφυγαν. Και αυτοί οι 2.000 συμπολίτες μας και συμπολίτες σας είναι.»), σίγουρα δεν ήταν ο μόνος λόγος για να τα βρουν οι δύο πλευρές. Και σίγουρα δεν ασχολούμαστε με παρασκηνιακές, οικονομικές συμφωνίες ή πιθανά «ράμματα για τη γούνα σου». Το να δίνεις, όμως, την εντύπωση ότι το gay κοινό μάλλον δεν πρέπει να αισθάνεται και τόσο ευπρόσδεκτο στα σινεμά σου, γιατί μπορεί να… εκδηλώσει τα συναισθήματά του δημόσια, καλό θα ήταν να προβληματίσει τη Διεύθυνση των αιθουσών (αλλά και άλλους διανομείς;), ειδικά μετά από τον αντίκτυπο της όλης διαμάχης. Εκτός κι αν οι… λιγότεροι, gay και μη ομοφοβικοί θεατές μπορούν να προσέρχονται στις μικρότερες αίθουσες των multiplex, με πιθανή, νέα ονομασία… Gay Europa Cinemas (για να διορθωθεί και το κακό που έγινε…).

Μπορεί τώρα να γελάμε με τέτοιες εικόνες που μοιράζονται ασταμάτητα στα social…

no village

… όμως, το γέλιο παγώνει κάθε Δευτέρα, με την ανακοίνωση των εισιτηρίων του weekend που πέρασε.

Κρίμα. Και, στο φινάλε, ας προσέχετε πού διαφημίζεστε, επιτέλους! Ένα όποιο souskizwthmana.gr μπορεί και να είχε εκατομμύρια impressions, pageviews και unique visitors καθημερινά. Ταιριάζει, όμως, με το προφίλ σου; Ή είσαι σίγουρος πως θα στείλει κόσμο στα σινεμά σου; Αν θέλουμε μια τέτοια αγορά, συνεχίστε να τη… διαλύετε. Ακάθεκτοι.