FreeCinema

Follow us

ΣΤΑΣΟΥ ΣΤΟ ΥΨΟΣ ΣΟΥ (2016)

(UN HOMME A LA HAUTEUR)

  • ΕΙΔΟΣ: Ρομαντική Κομεντί
  • ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ: Λοράν Τιράρ
  • ΚΑΣΤ: Ζαν Ντιζαρντέν, Βιρζινί Εφιρά
  • ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 98'
  • ΔΙΑΝΟΜΗ: ODEON

Η Ντιάν, μία πρόσφατα χωρισμένη δικηγόρος, λαμβάνει ένα τηλεφώνημα από τον Αλεξάντρ, έναν γοητευτικό αρχιτέκτονα τον οποίο δεν γνωρίζει. Ο Αλεξάντρ έχει βρει το τηλέφωνό της και την καλεί για να της το επιστρέψει. Η συζήτησή τους κυλά τόσο ωραία που αποφασίζουν να συναντηθούν κι από κοντά. Όταν, όμως, βρεθούν, το ραντεβού τους παίρνει μια αναπάντεχη τροπή: ο Αλεξάντρ είναι αισθητά… μικρόσωμος! Ακόμη μια γαλλική κομεντί γι’ αυτό το καλοκαίρι, που δεν έτυχε να προβληθεί για τους δημοσιογράφους… «έγκαιρα». Έχουμε μάθει όλοι τι σημαίνει αυτό συνήθως, έτσι;


MORE REVIEWS

ΓΚΟΤΖΙΛΑ x ΚΟΝΓΚ: Η ΝΕΑ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑ

Ένα μυστηριώδες σήμα (κινδύνου;) έρχεται από τα βάθη της Κοίλης Γης και καλεί την ερευνητική ομάδα που προστατεύει τον Κονγκ στη Νήσο του Κρανίου να βρεθεί στα έγκατα αχαρτογράφητων περιοχών, ελπίζοντας να μην αναμειχθεί και ο Γκοτζίλα, προκαλώντας νέες επικές μάχες.

ΑΔΕΣΠΟΤΑ ΚΟΡΜΙΑ

Ποια είναι τα όρια των δικαιωμάτων μας επάνω στο ίδιο μας το σώμα, σε συνάρτηση με τις ανά την Ευρώπη υπάρχουσες νομοθετικές ρυθμίσεις που ορίζουν το πόσο αυτό μας ανήκει; Ένα έργο τεκμηρίωσης που επιχειρεί να θίξει και να απαντήσει σε πολλά νομικά και ηθικά διλλήματα… ζωής και θανάτου.

ΤΟ ΑΓΟΡΙ ΤΟΥ ΘΕΟΥ

Μπολόνια, 1858. Εξάχρονο αγόρι οικογένειας Εβραίων τίθεται αναγκαστικά υπό την επιμέλεια του Πάπα, προκειμένου να μεγαλώσει σύμφωνα με τις αρχές της Καθολικής Εκκλησίας. Οι γονείς του θα κάνουν τα πάντα για να το πάρουν πίσω, όμως, η κόντρα με την παπική Ρώμη δεν είναι απλή υπόθεση.

Η ΧΙΜΑΙΡΑ

Φυλακόβιος αρχαιοκάπηλος επιστρέφει στον τόπο του εγκλήματος, όπου ξαναβρίσκοντας την παλιοπαρέα των συναδέλφων του, ξηγιέται… παλιά του τέχνη κόσκινο. Ή μήπως κυνηγάει χίμαιρες;

ΚΟΥΚΛΕΣ ΤΗΣ ΔΡΕΣΔΗΣ

Νεαρή δημοσιογράφος ερωτεύεται αιρετικής στάσης ζωγράφο και performance artist. Όταν η δεύτερη πεθαίνει, η πρώτη αγωνίζεται να νικήσει την ελληνική γραφειοκρατία, ζητώντας να παραλάβει τη σορό της αγαπημένης της συντρόφου.