FreeCinema

Follow us
12.1019:00

Ακλόνητα τα «Minions» στην κορυφή.


Τι πραγματικά συμβαίνει στο ελληνικό box-office; Το FREE CINEMA σχολιάζει τις τάσεις των θεατών, τη συνολική εικόνα από τα ταμεία και τα… κακώς κείμενα από κάθε πλευρά της ντόπιας κινηματογραφικής αγοράς. Αυτή την εβδομάδα, η κορυφή… είναι και πάλι «βαμμένη» στα κίτρινα!

Για να καταλάβει κανείς την επιτυχία των «Minions» στους ελληνικούς κινηματογράφους, στο τρίτο weekend προβολής του, το φιλμ έκανε σχεδόν τα διπλάσια από τα εισιτήρια της πιο εμπορικής πρεμιέρας αυτού του τετραημέρου (η οποία ντεμπουτάρει στο #4), διατηρώντας, φυσικά, ακέραιη τη θέση του στην κορυφή του box-office. Παρά την πτώση τους κατά 40% από το προηγούμενο τετραήμερο, τα «Minions» διατηρούν το 23% από το σύνολο της αγοράς και φτάνουν τα 227.524 εισιτήρια (προσθέτοντας ακόμη 38.423, από 137 οθόνες). Είναι προφανές ότι η ταινία θα ξεπεράσει με ευκολία τα 300.000 εισιτήρια. Το μόνο που μένει να δούμε είναι το κατά πόσο θα την φρενάρουν τα επερχόμενα (και targeted σε παιδικό κοινό) «Pan» και «Ξενοδοχείο για Τέρατα 2».

Everest - 2015

Στη δεύτερη θέση παραμένει (και εκπλήσσει τους πάντες στην ελληνική αγορά!) το «Έβερεστ», με 28.164 εισιτήρια (από 80 οθόνες), μικρή πτώση (-30%) και το ελαφρώς εξωφρενικό σύνολο των 94.538 εισιτηρίων σε 11 μέρες, για ένα φιλμ που δεν προσφέρει το θέαμα ή τις συγκινήσεις που θα περίμενε κανείς (και μόνο με το άκουσμα της ομώνυμης βουνοκορφής).

Πεσμένη κατά 27% σε σχέση με το άνοιγμά της, αλλά περισσότερο καταπονημένη στο σύνολο (69.341 εισιτήρια), κυρίως εξαιτίας της απότομης μείωσης των αιθουσών της, η «Διάσωση» του Ρίντλεϊ Σκοτ επίσης κρατήθηκε στην τρίτη θέση, με 20.686 εισιτήρια (από 64 οθόνες). Θα πιάσει την κατοστάρα, έστω.

The Intern - 2015

Περιέργως, «Ο Αρχάριος» δεν κατάφερε να πείσει μαζικά το αρκετά ισχυρό σε ταμειακή δύναμη γυναικείο κοινό, αν και έπαιζε σχεδόν μόνος του απέναντι σε αυτό το target group και ήταν και η πιο feelgood νέα ταινία (και κωμωδία) της περασμένης εβδομάδας. Το άνοιγμα του φιλμ είναι μάλλον δειλό, με 20.560 εισιτήρια (από 44 οθόνες – σωστά μετρημένη η διανομή του). Το top 5 κλείνει με «Τα Μυαλά που Κουβαλάς» στο έκτο τους weekend, με απώλεια της τάξης του 20% (μόλις!) και ακόμη 14.896 εισιτήρια (από 73 οθόνες). Το πρώτο blockbuster της νέας σεζόν έχει πιάσει τα 268.376 συνολικά.

The Walk - 2015

Ο σαιξπηρικός «Macbeth» πιθανότατα να έκανε τη «ζημιά» στον «Αρχάριο», πετυχαίνοντας ένα καλό screen average (από 26 οθόνες), στα 12.061 εισιτήρια, με προφανείς αιτίες και τις καλές κριτικές αλλά και τον «μαγνήτη» του πρωταγωνιστικού διδύμου (Φασμπέντερ και Κοτιγιάρ). Στην έβδομη θέση βρίσκουμε τη «Βόλτα στο Κενό» του Ρόμπερτ Ζεμέκις (φωτό), μια πρεμιέρα με την χειρότερη απόδοση του τετραημέρου, δυστυχώς (διότι το φιλμ είναι θαυμάσιο). Τα μόλις 6.840 εισιτήρια (από 60 οθόνες) μεταφράζονται σε εισπρακτικό flop, καθώς το κοινό αγνόησε παντελώς το αληθινό κατόρθωμα του Φιλίπ Πετί, θεωρώντας ότι δεν είναι αρκετό ως κινηματογραφική εμπειρία (ή μήπως από φόβο απέναντι στα… 3D ύψη;). Τεράστιο λάθος, ειλικρινά.

Οι «Κανίβαλοι» (5.194 εισιτήρια) και το «Θυσιάζοντας ένα Πιόνι» (4.583 εισιτήρια) πήγανε… «υπέρ πατρίδος», πιάνοντας πάτο στο ελληνικό top 10, με την παρθενική τους εμφάνιση. Πάντως, το καλύτερο νέο εντοπίζεται στα συνολικά εισιτήρια του 2015, που παρουσιάζουν άνοδο της τάξης του 6% σε σχέση με πέρσι! Μπορεί στην πραγματικότητα να ευθύνονται ελάχιστες ταινίες γι’ αυτό, όμως αποδεικνύεται πως αν παίζει κάτι καλό, ο κόσμος θα μπει στις αίθουσες. Και ειδικά για την φετινή σεζόν, το πράγμα δείχνει σαφώς ανεβασμένο ποιοτικά, ήδη.