FreeCinema

Follow us
31.0116:15

«Πενήντα Αποχρώσεις» του… sold out!


Σχεδόν δύο εβδομάδες πριν από την πρεμιέρα της κινηματογραφικής μεταφοράς του «Πενήντα Αποχρώσεις του Γκρι» και η προπώληση των εισιτηρίων αποκτά ασυνήθιστη για τα ελληνικά δεδομένα κινητικότητα! Μήπως… κινδυνεύεις να μείνεις έξω από τις αίθουσες στις 12 Φεβρουαρίου;

Η εταιρεία UIP προωθεί αρκετά… μαχητικά στα social το σποτάκι για την προπώληση των εισιτηρίων του «Πενήντα Αποχρώσεις του Γκρι», το οποίο κάνει πρεμιέρα στις ελληνικές κινηματογραφικές αίθουσες από τις 12 Φεβρουαρίου. Σε περίπτωση που δεν το έχεις πάρει χαμπάρι, θα σε συμβούλευα να… κινητοποιηθείς άμεσα, διότι το άνοιγμα της ταινίας εκτός από τεράστιο ενδέχεται να γίνει και… sold out πριν την ώρα του!

Fifty Shades of Grey - 2015a

Επικοινωνήσαμε με τον Ανδρέα Αλυσανδράτο, Marketing Director της Village Roadshow Greece, για να έχουμε μια πιο κατατοπιστική εικόνα της κατάστασης, σε σχέση με την αλυσίδα των multiplex που κρατάνε το μεγαλύτερο μερίδιο των εισιτηρίων στην ελληνική κινηματογραφική αγορά. Ιδού τι μας δήλωσε:

«Υπάρχουν πολλά στοιχεία που προκύπτουν από το αυξημένο ενδιαφέρον του ελληνικού κοινού στην προπώληση εισιτηρίων της ταινίας ‘50 Αποχρώσεις του Γκρι’, η οποία ξεκίνησε τόσο νωρίς, τρεις εβδομάδες πριν την πρώτη επίσημη προβολή της, στις 23 Ιανουαρίου. Σε λιγότερο από επτά ημέρες, διαθέσαμε πάνω από 5.000 εισιτήρια. Αν συνεχιστεί με αυτόν τον ρυθμό, θα ξεπεράσει κάθε προηγούμενο ρεκόρ προπώλησης εισιτηρίων στη χώρα μας! Να σημειώσω, δε, πως ιδιαίτερα αυξημένη ζήτηση παρουσιάζει η πρώτη ημέρα τού opening και η 14η Φεβρουαρίου.

Τα βασικότερα στοιχεία που προκύπτουν είναι τα εξής δύο: η προδιάθεση του κοινού να αγκαλιάσει και να επενδύσει σε μία ιστορία που κυρίως, και πάνω από όλα, είναι pop και που, όπως και η εποχή μας, διανθίζεται από edgy και kinky στοιχεία και η δεύτερη, η αμιγώς μαρκετίστικη, πως το κοινό αυτό συναντάται δυναμικά στο web και στα κινητά (γι’ αυτό και η Village επένδυσε εκεί το μεγαλύτερο μέρος της σχετικής καμπάνιας της). Το βασικό εικαστικό με το οποίο τρέχει η επικοινωνία της προπώλησης θα μπορούσε να έχει δημιουργηθεί από έναν fan και να έχει γίνει viral από τον ίδιο τον fan. Δεν κατασκευάσαμε κάτι που απέχει από τη λογική των social και το ρίξαμε μέσα, αντιθέτως, κάναμε ό,τι πιο basic θα έκανε ο καθένας μας στην προσωπική του σελίδα.»

Fifty Shades of Grey

Από την πλευρά της UIP, η Διευθύντρια της εταιρείας διανομής, Μαριλίζα Τοτόμη, μας είπε: «Για πρώτη φορά γίνεται προπώληση στην Ελλάδα τρεις εβδομάδες πριν από την έξοδο μιας ταινίας. Μέχρι στιγμής, έχουν πουληθεί 8.000 εισιτήρια, κατά βάση για την Πέμπτη και το Σάββατο. Υπάρχουν ήδη παραστάσεις για τις οποίες έχουν εξαντληθεί τα εισιτήρια! Περιμένουμε τα νούμερα ν’ ανεβούν κατακόρυφα, σε γεωμετρική πρόοδο, μέσα στις επόμενες μέρες.»

Εκτός από τα Village (όπου συναντάται μέχρι και κρούσμα ολοκληρωτικού ξεπουλήματος μιας παράστασης από… γυναικοπαρέα!), εισιτήρια προπωλούνται και από τους πολυκινηματογράφους των εταιρειών Ster, Odeon και Cinemax, από τα Αθήναιον Cinemas, αλλά και από το σύνολο των μονών αιθουσών που θα προβάλλουν το φιλμ από τις 12 Φεβρουαρίου. Γενικώς, προσοχή μην μείνετε απ’ έξω!

Η καμπάνια στα social, πάντως, συνοδεύεται από ιδιαίτερα teasing εικόνες του «Πενήντα Αποχρώσεις του Γκρι», οι οποίες κάνουν την εμφάνισή τους σχεδόν καθημερινά, πλέον. Ακολουθεί ένα δείγμα των καλύτερων από αυτές.

50 A 50 B 50 C 50 D 50 E 50 F 50 G 50 H 50 I 50 K